Tühikäigul seistes kohati jõnksutab
Tühikäigul seistes kohati jõnksutab
Autoks siis 528i 98a manuaal, tegelikult peale õli ja küünalde vahetust on hakanud auto kohapeal seistes tühikäigul kergelt jõnksama või mootor on nagu rahutu, seda on hästi vähe tunda ja tahhokas ei liigu vaadates. Nagu oleks rütmist ära... Ma ei tea on sel seos õli ja küünalde vahetusega, aga peale seda olen täheldanud väikest probleemi, samas peavad kõik pütid käima, kuna küttekulu on väike.
power
Endal tegemist samade sümptomitega peale küünalde vahetust ja sai käidud paar päeva tagasi Truumu juures diagnostikas.Diagnoos: Auto on saanud viletsat bensiini (tangin Statoilis ja Uno X-s) ja seetõttu on pihustid kannatada saanud! Truumu soovitusel sai ostetud kohe Kleen-flo pritsepuhastusainet paaki ja tänaseks (sõidetud~500km) on tuntav vahe paremuse poole 

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
badtobone kirjutas:Endal tegemist samade sümptomitega peale küünalde vahetust ja sai käidud paar päeva tagasi Truumu juures diagnostikas.Diagnoos: Auto on saanud viletsat bensiini (tangin Statoilis ja Uno X-s) ja seetõttu on pihustid kannatada saanud! Truumu soovitusel sai ostetud kohe Kleen-flo pritsepuhastusainet paaki ja tänaseks (sõidetud~500km) on tuntav vahe paremuse poole
Tangin ainult UNO X-s, süüdlane leitud

power
Mõned aastad tagasi oli omal ka sama jama küll diisliga,et mootor hakkas tühikäigul jõnksutama ning diagnoos-halb küte.Soovitati ka seda Kleen-flo pritsepuhastusainet-küll diisli varianti ja peale selle sain auto korda
Ostsin uued pihusti otsad ja lasin pumba remontida.
Sulle aga soovitaks üle vaadata uuesti küünlad.Pane nad kõrvuti ja võrdle neid mis värvi nad on põlenud.Korras segu ja korras küünla puhul peaksid küünla elektroodid olema valged.Kui ei ole siis vaheta uuesti küünlaid.

Sulle aga soovitaks üle vaadata uuesti küünlad.Pane nad kõrvuti ja võrdle neid mis värvi nad on põlenud.Korras segu ja korras küünla puhul peaksid küünla elektroodid olema valged.Kui ei ole siis vaheta uuesti küünlaid.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Viimasel nädalal tekkis sama probleem. Sai vahetatud generaatori harjad, ehk on kuidagi sellega seotud. Pistikud on kõik kenasti kinni.
Käivitub kenasti, jõudu on, tühikäik ei hüple vähemalt tahomeeter on paigal. Samas autos istudes tühikäigul auto rapub. Nagu tugev tuul oleks aegajalt. Samas teen kapoti lahti ja hoian kätt mootoril, nagu midagi erilist ei oleks. Kuna rappumine on tulnud viimasel ajal siis lihtsalt häirib.
Järgm. nädal katsun diagnostikasse minna. Samas paar nädalat tagasi sai ka käidud ja siis probleeme ei olnud. Loodan et leian lahenduse.
Käivitub kenasti, jõudu on, tühikäik ei hüple vähemalt tahomeeter on paigal. Samas autos istudes tühikäigul auto rapub. Nagu tugev tuul oleks aegajalt. Samas teen kapoti lahti ja hoian kätt mootoril, nagu midagi erilist ei oleks. Kuna rappumine on tulnud viimasel ajal siis lihtsalt häirib.
Järgm. nädal katsun diagnostikasse minna. Samas paar nädalat tagasi sai ka käidud ja siis probleeme ei olnud. Loodan et leian lahenduse.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kuda ma neid kontrollin
Ilmselt pean järgmises hooluduses 2.06 juhtima sellele tähelepanu.

... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)