E34 roolilõtk
E34 roolilõtk
millest võib olla tingitud roolilõtk, nii seisva kui töötava mootoriga, autoks on siis 525 e34, kas viga võib olla roolikarbis???? Ja mis võib peale selle veel põhjustada auto ujumist teel, kommentaarid on oodatud....tänan
Otse lookulikult tinigb ujumise rooli lõtk. Nagu ütlesin ,et heal juhul saab karpi peale keerata aga kui ei saa siis uus karp ja kui see viga on likviteeritud ja ikka ujub siis mine nende juppide kallale mida ennem mainisein .Ah jaa mõni kord on ka rooli rist läbi aga seda on avatud kapoti ja rooli loksutamisega kohe näha kus viga on.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kesse oleks, kes seda siis mõistaks (peale keeramist, ma mõtlen), kui see nii suur teadus on? Hirmutate lausa ära, ei julgegi ise kallale minna
Aga vaja keerata oleks vis küll jah...

Aga vaja keerata oleks vis küll jah...

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Ega see keeramine ei olegi nii suur teadus, lihtsalt tuleb tundega teha ja rattad maas ei tohi krudida. Peab olema võimalus rool vabalt mõlemasse ääreasendisse keerata (seisva mootoriga, st. ilma võimuta).
Suurem probleem on juurdepääs. Mul 740 V8 ja ükskord üritasin vaadata, et kas üldse paistab see roolikarp. No ei pääse kusagilt ligi. Kui keegi äkki teab mõnda trikki, siis võiks kogemusi jagada. Ei viitsi mootorit ka maha võtma hakata.
Suurem probleem on juurdepääs. Mul 740 V8 ja ükskord üritasin vaadata, et kas üldse paistab see roolikarp. No ei pääse kusagilt ligi. Kui keegi äkki teab mõnda trikki, siis võiks kogemusi jagada. Ei viitsi mootorit ka maha võtma hakata.
Ega rooli ei pea tundega keerama vaid roolikarbil olevat polti. Vaja läheb 17 võtit kontramutri vabastamiseks ja mingit kuuskant võtit(suurust ei mäleta) reguleerimispoldi keeramiseks. Kui enne mutrivõtit käes oled hoidnud peaks mingi poole tunniga hakkama saama. Roolikarbile ligipääs pole just lihtne ka m 50 mootoriga masinal. Aitaks õhupuhasti mahavõtmine, aga ise sain ka ilma hakkama. Omal lõtku päris ära ei saand, muidu oleks rool liiga raskeks jäänd. Hea õpetus tööks:http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... ng_box.htm jõudu tööle.
Mul ka V8 aga UM-is käis poistel see asi niks-naks. Neil vist mingi nurga taha laskmise püss selle jaoksmx77 kirjutas:Suurem probleem on juurdepääs. Mul 740 V8 ja ükskord üritasin vaadata, et kas üldse paistab see roolikarp. No ei pääse kusagilt ligi. Kui keegi äkki teab mõnda trikki, siis võiks kogemusi jagada. Ei viitsi mootorit ka maha võtma hakata.

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Palju UM-s raha kysiti keeramise eest?priitv8 kirjutas:Mul ka V8 aga UM-is käis poistel see asi niks-naks. Neil vist mingi nurga taha laskmise püss selle jaoksmx77 kirjutas:Suurem probleem on juurdepääs. Mul 740 V8 ja ükskord üritasin vaadata, et kas üldse paistab see roolikarp. No ei pääse kusagilt ligi. Kui keegi äkki teab mõnda trikki, siis võiks kogemusi jagada. Ei viitsi mootorit ka maha võtma hakata.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kas on keegi vahepeal - sealjuures edukalt - V8 E34-l roolilõtku reguleerinud? Lugesin seda ülaltoodud välismaa linki E34website-lt ja kas tõesti on nii kol elugu et vaja mootor paigast ära tõsta
Võimalik et tõesti, aga kuulaks kodumaapoegade kogemusi ka.
Tänud!


Võimalik et tõesti, aga kuulaks kodumaapoegade kogemusi ka.
Tänud!
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ise nägin tükk aega vaeva enne kui sain rooli talutavaks (loe: mitte päris korda). Vahetasin roolikarbi kuid ilselt sarnase vastu nagu enda masinal peal oli ja muutust paremuse poole ei toimunud. Käisin selle karbiga ka UMis silla kontrollis ja mehed ütlesid ise, et kahjuks peale enam keerata ei õnnestunud. Lõpuks sain roolikarbi ühelt 1994 aasta masinalt ja sellega sõidan siiani. Pole päris ideaalne aga normaalne.
Vahepeal sai peale keeratud ka seda rooli all olevat mutrit. Vib-olla oli ka see see asi mis paremuse poole muutis.
Vahepeal sai peale keeratud ka seda rooli all olevat mutrit. Vib-olla oli ka see see asi mis paremuse poole muutis.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Sauel Siim müüb roolikarpe 500.- aga seda ei tea kui head nad on.
Mina sealt ühe ostsin mingi aastake tagasi ja alguses oli parem küll aga mingi poole aasta pärast sama teema nagu eelmisega.
Nüüd seda lasin Aivaril peale keerata ja see võttis aega koos tööriistade toomisega garaasist 5 minutit.
Muidugi mul seal kapoti all võib telgi ka püsti panna mitte nii nagu 4.0 il et isegi näpud kuhugi vahele ei mahu.
Aga ma ei tea kas 4,0 läheb sama karp või on tal erinev.
Siimul oli täna õuepeal igatahes üks e34 3.0V8, äkki selle oma hakkab?
ja autol veel mootor peal ja rool küljes saab katsuda kuidas see loks on.
Mina sealt ühe ostsin mingi aastake tagasi ja alguses oli parem küll aga mingi poole aasta pärast sama teema nagu eelmisega.
Nüüd seda lasin Aivaril peale keerata ja see võttis aega koos tööriistade toomisega garaasist 5 minutit.
Muidugi mul seal kapoti all võib telgi ka püsti panna mitte nii nagu 4.0 il et isegi näpud kuhugi vahele ei mahu.


Aga ma ei tea kas 4,0 läheb sama karp või on tal erinev.
Siimul oli täna õuepeal igatahes üks e34 3.0V8, äkki selle oma hakkab?
ja autol veel mootor peal ja rool küljes saab katsuda kuidas see loks on.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kas just mootorit peab liigutama aga möödaminnes on ka nats kahtlane. Tahaks isegi teada kuidas nii saab.Raivo kirjutas:Kahtlen küll, et seda tegema peab.
Mäletan, et mu omal reguleeriti (keerati peale?) seda nii möödaminnes (E34 siis).
Mäletan, et kui käisin ropka autopoes ühte 540 vaatamas talvel siis, sellel oli päris suur loks ja tegin kapoti lahti ning üritasin vaadata mis karp seal on (kuna mul on olemas üks 535 karp) aga seda isegi ei näinud korralikult ülevalt vaadates. Teisi agregaate on niipalju sinna ette kuhjatud.
Sellsemõttes on m20 ja m30 motod head, et ruumi on laialt. M50 ja m60 aga tõsta pool masinat laiali, et mõnda lihtsat asja teha
