Sellekohaseid teemasid siin küll aga otsustasin teha veel ühe.
Asi siis järgmine.Nii külmalt kui soojalt tahab pikemalt käiamist enne kui käivitub.Roheline ring hakkab põlema,annad starterit ja ei midagi.Käijad nii neli viis sekundit ja siis paugust käib.Olen ka nii katsetanud,et ootan mingi aeg kui roheline juba põleb ja siis käivitanud.Kui õige hetke tabad töötab poolest pöördest.
Mida pakute?
E34 524td ei käivitu
E34 524td ei käivitu
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094
äkki siis on paagisisene pump, palju kütust sees on? vala pool paaki sisse ja kui siis hästi tööle läheb on pumba viga
äkki siis on paagisisene pump, palju kütust sees on? vala pool paaki sisse ja kui siis hästi tööle läheb on pumba viga
Bayerische Motoren Werke
Olen seda teemat juba mitmeid kordi lugenud aga vastust ei ole mitte ühtegi leidnud.Enamus teemasid lõpevad sellega:a-la vahetasin paagisisese pumba ära ja asi korras.Mõne päeva pärast sama mees kirjutab-ikka ei lähe käima?Või on keegi lihtsalt asja kokku võtnud-korras!
Ootaks ikka rohkem selliseid arutelusid kus lõpuks ka kirjas kui masin korras,et milles viga oli.Praegu jääb selline mulje,et kui ei käivitu tuleb vahetada:paagisisene pump,kütusefilter,eelsüüteküünlad,kõrgsurvepump,aku,starter,kolvid ja rõngad,seada süüdet jne. jne.
Ootaks ikka rohkem selliseid arutelusid kus lõpuks ka kirjas kui masin korras,et milles viga oli.Praegu jääb selline mulje,et kui ei käivitu tuleb vahetada:paagisisene pump,kütusefilter,eelsüüteküünlad,kõrgsurvepump,aku,starter,kolvid ja rõngad,seada süüdet jne. jne.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Mina lasen külma mootoriga ka rohelise ringi ära kustuda sest siis küünlad lõpetavad töö ja käivitamiseks jääb rohkem voolu ning mootor käivitub tunduvalt kiiremini kui kohe rohelise ringi süttides. Toimin nii sest aku ei ole enam parimas eas
. Pika käivitamise kohta veel oli ka varem see viga et küte vajus alla, panin peale filtrit klapi vahele siis kadus see viga ka ära. Pakun veel: kontrolli kas vool tuleb pumba klapile peale kui süüte sisse keerad.

E34 524td´88a.
Proovin siis ära oodata kui roheline ka kustunud ja siis käivitada.Kontrollitud-pumba klapil vool peal,õhumulle kütusetorus filtri ja pumba vahel pole.
Eks lõhun siis täna edasi kui vihma ei saja.
Eks lõhun siis täna edasi kui vihma ei saja.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM