E39, 530d 01a, probleem käigukasitga, autom.
E39, 530d 01a, probleem käigukasitga, autom.
esinevad järgmised sümptomid:
kui kiirendada ja gaas maha lasta, siis kui käigukast hakkab käiku madalamaks vahetama käib jõnks läbi, kuid mitte igakord, kui sõita rahulikult pole midagi.
teine probleem on maanteel, kui kiirendada mingi 160km/h-ni ja siis lasta gaas maha, ning kiirus väheneb ja kui uuesti kiirendada siis auto absoluutselt edasi ei lähe.
kolmandaks, auto reeglina üle 160km/h edasi ei lähe viienda käiguga 3000 pööret ja kõik, rohkem ei liigu kumbki seier, aga sinna maani kiirendab ideaalselt. aga mõnikord läheb rohkem ja siis juhtub sama, kiirus ja tahhomeeter seisavad, isegi kui kaasipedaali all olev nupp sisse vajutada.
Loodan et keegi sai sellest segasest jutust aru ja oskab midagi abiks öelda.
Ette tänades.
kui kiirendada ja gaas maha lasta, siis kui käigukast hakkab käiku madalamaks vahetama käib jõnks läbi, kuid mitte igakord, kui sõita rahulikult pole midagi.
teine probleem on maanteel, kui kiirendada mingi 160km/h-ni ja siis lasta gaas maha, ning kiirus väheneb ja kui uuesti kiirendada siis auto absoluutselt edasi ei lähe.
kolmandaks, auto reeglina üle 160km/h edasi ei lähe viienda käiguga 3000 pööret ja kõik, rohkem ei liigu kumbki seier, aga sinna maani kiirendab ideaalselt. aga mõnikord läheb rohkem ja siis juhtub sama, kiirus ja tahhomeeter seisavad, isegi kui kaasipedaali all olev nupp sisse vajutada.
Loodan et keegi sai sellest segasest jutust aru ja oskab midagi abiks öelda.
Ette tänades.
Viimati muutis tarmo87, 12.07.2008 11:53 48, muudetud 1 kord kokku.
Tarmo,
Automaatkasti osas kuula, mida diislijoodik räägib.
Automaatkasti osas kuula, mida diislijoodik räägib.
Viimati muutis priitv8, 14.07.2008 16:26 17, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Diagnostik peaks nagu ütlema ka mis selle põhjustabtarmo87 kirjutas:diagnostika rääkis, et turbo rõhk läheb liiga suureks.
mida teha?
Kui palju suurem on liiga suur?
Minu autol tuli turbo actuatorit reguleerida rõhu korrigeerimiseks (aga mu autol oli rõhk ka ligi 2x suurem), väikses vahemikus suudab rõhku muuta ka elektriline vaakumregulaator - võibolla see tuksis.
Kokkuvõttes peaks diagnostik ütlema mis viga, mitte ainult tagajärgi nentima.
Indrek