e34 524td tahhokas ei tööta enam

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

e34 524td tahhokas ei tööta enam

Postitus Postitas toivoku »

OKei tahhokas vahelduva eduga on saba andnud, vahepeal töötas siis miski pooltundi ei töötanud ja siis hakkas jälle tööle, nüüd täiesti vaikus majas, miski reedel kiskusin laiali ja vaatasin,te juhe polnud korralikult ühendatud, lükkasin selle korralikult pessa tagasi ja klambri kah ning voilaa töötas kuni siis laupäeva õhtuni. Spidoplokki ei taha ära vahetada sest läbisõiton mul äge ees hetkel :) . Olen kuskilt kuulnud miskitest "akudest" et kui need välja vahetada siis peaks asi uuesti toimima hakkama? Oskab keegi miskit pakkuda?
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

E34-l pole armatuuris mingit akut.Vähemalt minu omal küll mitte.Armatuuri taga on kiip ja see võib olla otsad andnud.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Lauri_R

Postitus Postitas Lauri_R »

vaikeboa kirjutas:E34-l pole armatuuris mingit akut.Vähemalt minu omal küll mitte.Armatuuri taga on kiip ja see võib olla otsad andnud.
On ikka küll. Kuskil spidobloki küljes nad on :roll: Selleks vaja see pulkadeks võtta.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

lauri91 kirjutas:
vaikeboa kirjutas:E34-l pole armatuuris mingit akut.Vähemalt minu omal küll mitte.Armatuuri taga on kiip ja see võib olla otsad andnud.
On ikka küll. Kuskil spidobloki küljes nad on :roll: Selleks vaja see pulkadeks võtta.
Kui, siis ainult väga ürgsel Low-kombil. Kõik redesign-kellad on ilma akudeta!
Aga 524td võib piisavalt ürgne olla küll ;)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

Iseenesest annab kellaplokis spidomeetri kella ära vahetada, kui sa peaksid otsustama selle kasuks, et vahetad kellad välja. Pole märganud, et kellaplokis oleksid nn akud kuid ma ei ole kindel.
Olen ise sellise vahetuse läbi teinud.
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

priitv8 kirjutas:
lauri91 kirjutas:
vaikeboa kirjutas:E34-l pole armatuuris mingit akut.Vähemalt minu omal küll mitte.Armatuuri taga on kiip ja see võib olla otsad andnud.
On ikka küll. Kuskil spidobloki küljes nad on :roll: Selleks vaja see pulkadeks võtta.
Kui, siis ainult väga ürgsel Low-kombil. Kõik redesign-kellad on ilma akudeta!
Aga 524td võib piisavalt ürgne olla küll ;)
Ei tea küll mis aastal teema algataja masin tehasest välja vuras,kuid minu "ürgsel" 524td aastast 1991 Low-kombil küll akusid armatuuris ei ole.Kui aga tahad vahetada kellade plokist tahhokat siis mul täitsa olemas.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

mul 89 aasta masin kui keegi viitsis teemat lugeda ja ainuke lisa on konditsioneer :D akand vändaga jne :P . Et siis milles kala võib olla ja kas saab juurde pookida inult tahhoka vms, täna avastasin ka sealt tahhoka tagant miskise kiibi mis oli väääga kuum.
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

toivoku kirjutas:mul 89 aasta masin kui keegi viitsis teemat lugeda ja ainuke lisa on konditsioneer :D akand vändaga jne :P . Et siis milles kala võib olla ja kas saab juurde pookida inult tahhoka vms, täna avastasin ka sealt tahhoka tagant miskise kiibi mis oli väääga kuum.
Just kui lugesin aga aastat ega muud küll välja ei lugenud,aga see selleks.
Mul sama,ainuke lisa oli kont kuid nüüdseks juba ka el.aknad.Kui kellad lahti kisud siis saab näidikuid kõike eraldi vahetada.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

okei tänks väikeboa, üritan homme asjaga tegeleda.
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 2330
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: IS250
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas agentzero »

mul viskas ka vahepeal kõik kellad nulli. see kivi seal oli läbi, vahetasin ära ja nüüd töötab.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

agentzero kirjutas:mul viskas ka vahepeal kõik kellad nulli. see kivi seal oli läbi, vahetasin ära ja nüüd töötab.
see kivi mis on miskise pulga küljes jah? okei proovin esialgu seda. tänan siiski.
Lauri_R

Postitus Postitas Lauri_R »

priitv8 kirjutas:
lauri91 kirjutas:
vaikeboa kirjutas:E34-l pole armatuuris mingit akut.Vähemalt minu omal küll mitte.Armatuuri taga on kiip ja see võib olla otsad andnud.
On ikka küll. Kuskil spidobloki küljes nad on :roll: Selleks vaja see pulkadeks võtta.
Kui, siis ainult väga ürgsel Low-kombil. Kõik redesign-kellad on ilma akudeta!
Aga 524td võib piisavalt ürgne olla küll ;)
Võimalik, ma enda oma pole lammutanud, kuid tuttav nokitses selle kallal...oli ka 524.
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 2330
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: IS250
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas agentzero »

njaa, aga nüüd hakkas mul ka jälle jamama. viskab kellad kõik nulli ja vahepeal vilksamisi käivad tagasi :D
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

http://home.comcast.net/~fongman1/repai ... epair.html ehk on probleem kuivanud elektrolüütides? Autodel on iga juba selline, et varsti võiks seda tüüpi vigasid oodata.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
Vasta