Sai ostetud Tartust Nemm Autokeskusest. Proovisõitu ei saanud teha kuna auto registreerimata. Seega jäin müügimehe juttu uskuma, et auto hea ja korras ning ei tohiks mingeid probleeme tekkida.
Aga tänaseks on selgunud tõsiasi, et esimest käik aegajalt välja loopima.
Miks auto loobib esimest käiku välja ?
E39 esimene käik
E39 esimene käik
Viimati muutis Taimo27, 20.02.2009 23:28 16, muudetud 3 korda kokku.
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Aastaid tagasi tahtsin ka osta üht 523-e ja loopis täpselt samatmoodi esimest käiku välja. Siis sai ka asja natuke uuritud ja järeldus oli see et kastis ikka viga. Hea oli et ei ostnud
.
Ja muideks mul on tunne et sealt Nemm autost ei saagi ühtegi normaalset autot. Tuttavate kogemused!
Oleks veel vaid nädal ostust möödas siis saaks kindlalt minna ja lasta neil ära kõrvaldada viga!

Ja muideks mul on tunne et sealt Nemm autost ei saagi ühtegi normaalset autot. Tuttavate kogemused!
Oleks veel vaid nädal ostust möödas siis saaks kindlalt minna ja lasta neil ära kõrvaldada viga!
Miks ei saa platsilt autot ostes proovisõitu:
1. bensiini liiga vähe paagis ja selle juurdekallamine on autoaia jaoks juba meeletu investeering.
2. proovisõidul võib midagi juhtuda (avarii, pann laguneb ära vms).
3. püütakse varjata, et autol on vigu nagu sigu, auto ei sõida otse (avariiline), mõni laager, või amort läbi, vms.
4. aku tühi, või täiesti läbi omadega.
5. autot ei viitsita teiste sarade vahelt välja ajada (puudub autode paigutamiseks piisav pindala).
6. tundud olevat liiga vaene klient, või on ostetav auto müüjate arvates liiga odav, et selle müügiga viitsiks üldse tegeleda.
7. üldine ülbe ja pohhuistlik suhtumine klienti, kes neile ju tegelikult palka maksab (täissöönud müüjad, mis muud).
8. lihtsalt pole aega kõiki proovisõidutada.
9.jne.
Õnneks turumajandus ise korrigeerib selliste automüüjate karjääri ja nad suunatakse kiirelt ja sujuvalt lihtsamatele, madalama lennuga ametile.
Omadest kogemustest räägin, et erasiku käest on üldjuhul kasutatud autot kindlam osta, kui autost ise vähegi jagad.
Nemmautost võid ikka küsida, et mis nüüd saab, vahetate ehk käigukasti välja vms.
Asjade käigust anna ka siia foorumisse teada.
1. bensiini liiga vähe paagis ja selle juurdekallamine on autoaia jaoks juba meeletu investeering.
2. proovisõidul võib midagi juhtuda (avarii, pann laguneb ära vms).
3. püütakse varjata, et autol on vigu nagu sigu, auto ei sõida otse (avariiline), mõni laager, või amort läbi, vms.
4. aku tühi, või täiesti läbi omadega.
5. autot ei viitsita teiste sarade vahelt välja ajada (puudub autode paigutamiseks piisav pindala).
6. tundud olevat liiga vaene klient, või on ostetav auto müüjate arvates liiga odav, et selle müügiga viitsiks üldse tegeleda.
7. üldine ülbe ja pohhuistlik suhtumine klienti, kes neile ju tegelikult palka maksab (täissöönud müüjad, mis muud).
8. lihtsalt pole aega kõiki proovisõidutada.
9.jne.
Õnneks turumajandus ise korrigeerib selliste automüüjate karjääri ja nad suunatakse kiirelt ja sujuvalt lihtsamatele, madalama lennuga ametile.
Omadest kogemustest räägin, et erasiku käest on üldjuhul kasutatud autot kindlam osta, kui autost ise vähegi jagad.
Nemmautost võid ikka küsida, et mis nüüd saab, vahetate ehk käigukasti välja vms.
Asjade käigust anna ka siia foorumisse teada.
Endal selline kogemus ,et läksin ühte autot vaatama Tartus Raadil ja kuna proovisõitu ei saanud ,muidugi ma ei ostagi siis seda autot,kui proovisõitugi ei saa,peale selle sain veel sõimata ka ,et käite siin igapäev proovimas ega see mingi Divoli ei ole,kuigi mina olin seda autot vaatamas esimest korda .Mõnes autoaias suhtutakse niimodi.Samas mõnes joostakse väravapeale juba võtmetega,kui midagi vaatasid 
