aitake mull aku alati tühjeneb
aitake mull aku alati tühjeneb
kui ma paar paevaautod ei puudu üldse to parast käima ei saagi.miles problems on
Äkki räägid ka mis autoga on tegemist!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kunagi Fordiga oli sama jama!Kaks päeva ja puuks-aku tühi.Indrek_M kirjutas:Erilist vahet pole mis autoga tegemist ... ilmselt kas kindalaekasse, salongi või pagasnikusse jääb tuli põlema ... või jamab alarm.
Võtsin siis pagasniku pirnid välja ja viga oligi käes.
Aga miks küsisin auto marki.Asi selles,et vanemal autol võib olla ka selline asi,et mõni relee jääb kinni (kontaktid põlenud).Ka selline asi omal olnud.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju


Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Mine elektriku juurde ja lase elektrolüüdi tihedus ära mõõta.Kui kasvõi ühel purgil on tihedus teistest madalam on viga akus.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
Minul oli ka selline probleem,autoks oli e36 325..kui auto 5 päeva seisis,jooksis aku tühjaks,akus probleem ei olnud,see oli uus.signast ei sõltunud,panid peale või oli maas,tühjaks jooksis ikka,pirne kuskil põlema ei jäänud ja maki võtsin välja..ja lahendust ei leidnud isegi auto elektrik
testeriga sai mõõdetud voolutarbimist,võttis natuke lubatust rohkem,aga mis võttis ei saanudki teada
järelikult tuleb autoga võimalikult tihti sõita,sest seismine on auto surm


järelikult tuleb autoga võimalikult tihti sõita,sest seismine on auto surm

- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Olen täheldanud (firmas suht suur masinapark), et kui akul garantii, e. 2a. otsa saab, siis kohe-kohe kustub ära ka aku ise.hansu kirjutas:Mis akusid sa kasutad?TiitR kirjutas:aku eluiga umbes 2 a. piirdubki
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Räägi täpsemalt.Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.
Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)
BMW 530d -01 142kw 

Mul põhjustas aku tühjenemist kliima "siili" lühis .. ühel päeval lõpetas salongivent lihtsalt töö (loomulikult oli tegu selle suve kuumima päevagaSilver_S kirjutas:Räägi täpsemalt.Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.
Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)


E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
hmm, mul on 2003a e39 ja siiani originaal aku.töötab probleemi vabalt. sureb, siis sureb ka paugust.TiitR kirjutas:valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida paljuaku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kas akul kuupäev näha? Mu praegusel on ka originaal aku peal, kuid vahetatud 2006a. saksamaalleits kirjutas:hmm, mul on 2003a e39 ja siiani originaal aku.töötab probleemi vabalt. sureb, siis sureb ka paugust.TiitR kirjutas:valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida paljuaku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli?

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Jutt käib siiski ilmselt "siilist", mis vajab tolmust puhastamist või siis juba välja vahetamist ja asub kliima juhtploki taga.Silver_S kirjutas:Räägi täpsemalt.Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.
Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)
Ise küsid, ise vastad! Probleem on ilmselt siiski selles, et sõidad vähe. Kulutad akusse kogutud energija käivitamiseks + sõit tuledega jms. Lühidalt öeldes kulutad ära rohkem energijat, kui generaator tagasi toota suudab. Samuti ei püüa e39 laadimislamp sulle eriti silmapaistvalt päevasel ajal seletada, et laadimisega probleemid. Tule võbelemist võid märgata vaid pimedas või vaid siis, kui rihm laiali jookseb. Kui aga harjad läbi hakkavad saama, ei lähe tuli põlema vaid hõõgub õrnalt ning laadimist praktiliselt ei toimu.valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Alustuseks soovitan siiski laadida statsionaarse laadijaga aku täis ja kui siis nädala pärast ikka aku tühi, mine elektrikule külla (järgmine võimalus üldjuhul, et harjad kinni jäänud või kulunud)!

Pigem on probleem kehvasti paigaldatud signas. Lasid pädevas kohas paigaldada või on keegi ise pusinud?valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
E39 puhul kui signa on valesti paigaldatud, siis auto ei lähe "unereiimi" ja ongi paari päevaga aku tühi.
Indrek
- kuldar
- Huviline
- Postitusi: 157
- Liitunud: 21.06.2005 22:00 34
- Peamine sõiduk: BMW 730 E65
- Asukoht: Tartu; Turku
Re:
Kuule TiitR, vaevalt, et Sa isegi ideaalselt emakeelt oskad ja nn. haugud siin teiste yle! Teen siis Sulle endlegi märkuse, et peale koma, punkti jne. peaks tyhik ka olema. Seega ärme nokime teiste vigu, kirjutaja vöib olla ka muust rahvusest ja väga positiivne on kui inimene yritab. Loodan, et ei teinud kellelegi sellega ylekohut?. Ja olge söbralikud mitte ärge nokkige. Issegi Audiklubis, kus on öigekirja mitteoskamise pärast kontosulgemine, möistetakse seda kui kirjutab keegi kes ei oska ideaalselt eesti keelt.TiitR kirjutas:valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida paljuaku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli?