e34ja käiguhoovastik....
e34ja käiguhoovastik....
küsimus siss, et kuidas vahetada e34jal käiguhoovastiku puks, et ta ei käiks nn. töllamölla, mida tuleks lahti kiskuda jne. hea oleks teada ka kui palju uus puks maksab.....????
ette tänades
ette tänades
Karta on, et osad pead UM-ist ostma kui just ei lase treida kuskil.
Muidugi millisest puksist jutt käib ? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05
Äkki oskad siit öelda osa numbri ?
Muidugi millisest puksist jutt käib ? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05
Äkki oskad siit öelda osa numbri ?
Mercedes EQS 450+ 2022
Igatahes see nr. 7, kapronpuks, maksis UM-is oma 100 krooni.
Vahetamine käib ka lihtsalt: http://www.e34.de/tips_tricks/schaltweg ... g_orig.htm
Teda vaja 90 kraadi keerata, nagu pildil näidatud. Uuele tasub mingit määret ka sisse panna.
Vahetamine käib ka lihtsalt: http://www.e34.de/tips_tricks/schaltweg ... g_orig.htm
Teda vaja 90 kraadi keerata, nagu pildil näidatud. Uuele tasub mingit määret ka sisse panna.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Vaevalt ta seda õelda oskab kui ta ei tea, mida äragi tuleb keerata, et hoovastikku kätte saada. Üldiselt ma ei teagi, kui normaalselt hoovastikule ligi pääseb, kui kardaan ja väljalase küljes on. Meie paigaldasime seda siis kui antud jupid ei olnud veel külge pandud. Aga vist peaks ligi pääsema küll. Veidi akrobaatikat vist ainult vaja : )
Mina omal vahetasin selle puksi, ja kõikidele vajalikele asjadele pääses ligi nii alt kui pealt. Ka selle rõhthoova (11) oleks kätte saanud.
Selle suure kronsaga (1) on keerulisem. Aga minu arusaam on see, et kuluvad just need silmad: kangi allotsas ja nr. 14. Viimane on eraldi vahetatav nagu näha.
Selle suure kronsaga (1) on keerulisem. Aga minu arusaam on see, et kuluvad just need silmad: kangi allotsas ja nr. 14. Viimane on eraldi vahetatav nagu näha.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei, nr (12) on õhukesed plastseibid mis takistavad hoova (11) ristinihet.
Silmad on need ümmargused puksid, mis käivad varda 11 otstes. Üks on jäigalt käigukangi (6) allotsas, teine (14) käigukasti võlli otsas.
Raam 1 on kahest otsast laagerdatud (2) ja (4) kusjuures paistab sedamoodi, et tagaotsa puks tuleb koos kinnitusega tükkis vahetada.
Kui ikka on näha, et ka raam (1) külgsuunas loksub, siis vaja ilmselt tema tagumise otsa kinnitus (4) jah uueks panna. Auto alt peaks olema lihtne proovida, kui palju ta seal liigub.
Silmad on need ümmargused puksid, mis käivad varda 11 otstes. Üks on jäigalt käigukangi (6) allotsas, teine (14) käigukasti võlli otsas.
Raam 1 on kahest otsast laagerdatud (2) ja (4) kusjuures paistab sedamoodi, et tagaotsa puks tuleb koos kinnitusega tükkis vahetada.
Kui ikka on näha, et ka raam (1) külgsuunas loksub, siis vaja ilmselt tema tagumise otsa kinnitus (4) jah uueks panna. Auto alt peaks olema lihtne proovida, kui palju ta seal liigub.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ehk oskab keegi minu autole ka "online diagnoosi" panna, et milline neist jubinatest läbi hakkab minema - nimelt linnavahel pole nagu häda midagi, aga trassil peale pikemat 5 käiguga sõitu muutub samuti käigukang "töllamölla"ks "nõks" 5 käigu lülituseks kaob nagu täitsa ära, samas tagurpidi käigu puhul ilusti olemas
Ma just lõpetasin sellise töö.
Üldiselt liiguvad ringi linnalegendid, kuidas need puksid on UM letis olemas ja maksavad kopikaid. EI OLE NII. Reeglina tellitavad.
E28 520i kõik osad UM-st, et saada kang uueväärselt liikuma maksavad kokku ligi 1500 krooni. Näiteks kangi otsas olevat puksi eraldi ei müüda, osta terve kang (nii 700 kr). samuti on käiguvõlli otsas olev nn rist ka kompletsena jne.
Tegin ära, midagi hullu ei ole. Täislaks aga on selline
-käigukang koos puksiga (eraldi ei müüda)
-nn rist
-käigukangi munaka puks
-kulissi otsa kummipuks kasti ja kulissi vahele
-käiguvõlli simmerling (sealt tavalisel jookseb õli välja).
Aga nende paari plastjupiga, mis eraldi müüakse, seda uueväärseks ei tee.
Üldiselt liiguvad ringi linnalegendid, kuidas need puksid on UM letis olemas ja maksavad kopikaid. EI OLE NII. Reeglina tellitavad.
E28 520i kõik osad UM-st, et saada kang uueväärselt liikuma maksavad kokku ligi 1500 krooni. Näiteks kangi otsas olevat puksi eraldi ei müüda, osta terve kang (nii 700 kr). samuti on käiguvõlli otsas olev nn rist ka kompletsena jne.
Tegin ära, midagi hullu ei ole. Täislaks aga on selline
-käigukang koos puksiga (eraldi ei müüda)
-nn rist
-käigukangi munaka puks
-kulissi otsa kummipuks kasti ja kulissi vahele
-käiguvõlli simmerling (sealt tavalisel jookseb õli välja).
Aga nende paari plastjupiga, mis eraldi müüakse, seda uueväärseks ei tee.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990