e34 kesklukk avaneb iseenesest
e34 kesklukk avaneb iseenesest
Masinaks e34 90a. m50b25.Probleemi avastasin suht hiljuti,kuigi signa on pele sisselülitamist mingil ajal tööle rakendunud(oletasin,et põrutusandur või keegi linki käppinud)Tegelikult rakendub keskluku iseenesliku avanemise peale.Foorumis kirjeldatud mikrolüliti viga,mis piida küljes väheusutav.Salongi valgus ju kustub.Kõik asjalikud nõuanded ja viited oodatut.Seda veel,et avaneda võib sekundite jooksul, olenemata sellest kas lukustad puldist või võtmest.Täna ,pool tundi mis ootasin ,lahti ei löönud.Kuidas kunagi.
Re: e34 kesklukk avaneb iseenesest
Keskluku mootori sees on veel kaks mikrolülitit, minul oli üks nendest süüdi (annab märku, et lukk on nüüd "suletud" asendis). Ja kui on juba uuema tüübi mootor, siis võib viga ka puht mehhaaniline olla.ravia kirjutas:Masinaks e34 90a. m50b25.Probleemi avastasin suht hiljuti,kuigi signa on pele sisselülitamist mingil ajal tööle rakendunud(oletasin,et põrutusandur või keegi linki käppinud)Tegelikult rakendub keskluku iseenesliku avanemise peale.Foorumis kirjeldatud mikrolüliti viga,mis piida küljes väheusutav.Salongi valgus ju kustub.Kõik asjalikud nõuanded ja viited oodatut.Seda veel,et avaneda võib sekundite jooksul, olenemata sellest kas lukustad puldist või võtmest.Täna ,pool tundi mis ootasin ,lahti ei löönud.Kuidas kunagi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: e34 kesklukk avaneb iseenesest
[quote="priitv8"].Keskluku mootori sees on veel kaks mikrolülitit, minul oli üks nendest süüdi (annab märku, et lukk on nüüd "suletud" asendis). Ja kui on juba uuema tüübi mootor, siis võib viga ka puht mehhaaniline olla. Millise ukse mootor, kas juhi, kõrvalistuja või tagumised?Kas ainult juhipoolne lukustus ei ole seotud keskl.ajuga, s.o tema olekust(kinni,lahti)on kinni või lahti ka teised lukud?Loodan,et said mõttest aru.
Re: e34 kesklukk avaneb iseenesest
E34-l on kõik neli lukku seotud, ainult esimesed on veel täiendava mikrolülitiga varustatud, seepärast 6 juhet, taga 4 juhet.ravia kirjutas:Millise ukse mootor, kas juhi, kõrvalistuja või tagumised?Kas ainult juhipoolne lukustus ei ole seotud keskl.ajuga, s.o tema olekust(kinni,lahti)on kinni või lahti ka teised lukud?Loodan,et said mõttest aru.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: e34 kesklukk avaneb iseenesest
Kas jutt on esiukse(uste)mootori mikrolülitist?priitv8 kirjutas:Keskluku mootori sees on veel kaks mikrolülitit, minul oli üks nendest süüdi (annab märku, et lukk on nüüd "suletud" asendis). Ja kui on juba uuema tüübi mootor, siis võib viga ka puht mehhaaniline olla.
to;Heigosan
kui esimest korda ei lähe ja siis uuesti paned siis oleks hea vahest teha autole tiir peale ja proovida kas uksed ikka lukus sellise vea põhjustab tavaliselt ühe ukse või tagaluugi mitte sulgumine seega tagumise istme all olev keskus ei saa lülitilt märguannet et uks on lukus ja siis annab märku sina aga paned uuesti kinni ja arvad et asi ok auto aga annab alla ja vaatab mis sa lollile ikka räägid kui ei taha siis ei taha ja uks jääb lahti
omal oli selline viga tagaluuguga ja põhjuseks olid luugi hinge küljes olevas juhtmepundis end läbi hõõrunud paar soont ja seal see viga oligi
kui esimest korda ei lähe ja siis uuesti paned siis oleks hea vahest teha autole tiir peale ja proovida kas uksed ikka lukus sellise vea põhjustab tavaliselt ühe ukse või tagaluugi mitte sulgumine seega tagumise istme all olev keskus ei saa lülitilt märguannet et uks on lukus ja siis annab märku sina aga paned uuesti kinni ja arvad et asi ok auto aga annab alla ja vaatab mis sa lollile ikka räägid kui ei taha siis ei taha ja uks jääb lahti
omal oli selline viga tagaluuguga ja põhjuseks olid luugi hinge küljes olevas juhtmepundis end läbi hõõrunud paar soont ja seal see viga oligi
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mul selline värk et kui keerata võtmega kinni(ei oma alarmi veel) siis lööb kah kohe lahti ja kui teist korda keerata siis jääb kinni ja pagassi luuk ei lukustu ära
aga kui pagassi lukust kinni keerata siis kõik lähevad ilusti kinni, keegi oskab midagi soovitada et kust mida keerata kontrollida juhtmeid vms?

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
heigosan kirjutas:Endal just külmaga selline probleem,et panen auto alarmi alla(uksed läevad lukku) ja kohe lööb uuesti lahti.
Vajutan siis teist korda siis on asi OK
Tuli meelde, et mu ema E36-l oli täpselt sama jama, viga oli vist ära mädanenud juhtmete kimbus pagassis ning et asi nüüd korras on, selle eest peab tänama Patrikut

Mul näiteks selline teema kesklukuga, et vahest ei taha ühte tagumist ust lukustada.
Enamus ajast töötab ilusti ja järsku laksust ei lükka ühte tagumist ust kinni.
Mootor nagu täitsa tumm, ei kinni ega lahti tule koos ülejäänud ustega.
Samamoodi hakkab asi lambist jälle tööle.
Ja nii on juba päris pikka aega olnud.
Pole viitisnud siiani veel asja uurima hakata.
Ehk on kellelgi hea nõuanne, kust viga otsida?
Enamus ajast töötab ilusti ja järsku laksust ei lükka ühte tagumist ust kinni.
Mootor nagu täitsa tumm, ei kinni ega lahti tule koos ülejäänud ustega.
Samamoodi hakkab asi lambist jälle tööle.

Ja nii on juba päris pikka aega olnud.
Pole viitisnud siiani veel asja uurima hakata.
Ehk on kellelgi hea nõuanne, kust viga otsida?
Minu viimane postitus,täielik MÖLA!K###T teab millest mõtlesin.Nüüd on nii,et kiskusin tagumise istme ära ja keskluku relee välja.Ajutine lahendus.K.L,el.aknad ja luuk lõpetasid selle tagajärjel ajutiselt töölepingu.Lukustan võtmega ja signa peale.Ülejäänud krempel jäi nagu tööle,ega see relee vist muud mõjutagi.Muideks peale selle ,et lukud iseenesest avanesid hakkasid nad ka ise lukustuma ja samas lahtised el.aknad sulgusid.See viiski otsuseni-relee välja.Ja veel, relee plõksutas imelikult,arvata võib et mikrolüliti jamab. Puldist lukustas,pani signa peale,võttis maha ka aga k.l lahti ei TEE! Võti appi,lukud lahti.Kõrvalistuja lukk samas lukustab aga ei ava.Ei tea,siiber juba.Neljapäeval viin tegemisele.Eks siis selgub milles viga.
Tundub ,et ma ei ole ainus kes selle probleemiga juba pikemat aega hädas. Nimelt siis kesklukku peale pannes lööb ta selle koheselt lahti ja sedasi paar korda. Täiesti õnnemäng on kas jääb pidama või ei jää. Eile oli selline naljakas juhus ,et panin keskluku peale lõi lahti panin uuesti ikka lahti siis panin käsitsi kinni ja paari sec pärast lõi tagumised uksed lahti ja nõnda ma jamasin kuni jäi pidama aga pärast enam uksi lahti ei saanudki. Mõtsin ,et patarei tühi (seda ta muidugi oli) kuid ka selle vahetus ei toonud uksi endiselt lahti:(
Lancer EVOLUTION 9
Re: e34 kesklukk avaneb iseenesest
mul selline kamm et kui keerad ukse kinni võtmega ja lähed kõrvalistuja ukse juurde ja tõstad lingi ülesse....seesam avane...lööb keskluku lahti nagu ali baba´s.. ning siis veel selline kamm et keerad ukse kinni ja siis võid münti visata kas saad ukse lahti või ei. Kudas kunagi, kord saad, kord mitte. Soovitusi?????
Täpset viga ei oska öelda.Uste mikrolülitid said üle käidud,puhastatud,silikooniga määritud.Vahetatud sai ka keskluku aju tagumise istme all.Ise arvan et viga oli ajus.Kui iste sai välja võetud,oli selle alune suht niiske.Ehk oli niiskus ka aju kahjustanud.No ja peale kogu seda värki ,mis tehtud sai,töötab nagu kellavärk.Kaidos kirjutas:Mis siis viga oli?


Kirjutasid, et puhastasid neid lüliteid... parem vaheta välja. Omal oli analoogne probleem, lahenes juhiukse (solenoid)lüliti komplekti vahetusega.ravia kirjutas:... Parema esiukse polster sai maha,üks mikrolülititest(kollane pistik) lahti,see mis edastab lukustamise käsu.30t.on käitunud korralikult.Aeg aga tiksub...

Peab jah vahetama,sest tundub,et selles kogu jama ongi.Praegu,peale selle lüliti lahtiühendamist,millest eespool juttu tegin,töötab laitmatult.Täpselt ei te,kas selle jura nimi on ka solenoid,aga kurja juur oli ta küll.Kes teab,kust võiks saada uue ja palju raha tahetakse?namistai kirjutas: Omal oli analoogne probleem, lahenes juhiukse (solenoid)lüliti komplekti vahetusega.
Ma ei süvenenud teiste postidesse, kuid sarnane olukord oli ka minul E32'l ja süüdlaseks oli tagumine pagasniku nupp.
Nimelt see nupp ei tulnud täielikult välja avab sulgeb pagasnikut ilusti kuid nupp jääb ca 5mm sissepoole ja kõõga lukkud hakkavad jamama, mõnikord nii et ei lähe kinni, mõnikord nii et lähed pagasnikust midagi võtma vajutad ja plaks lukud kinni, olin korra karedal talveilmal nii keset linna töötava autoga jäänud ootasin mil varu signa puldi toovad.
Ise võitsin ette WD40 ja leotasi puhastasid nuppu liigutasin sinna siia kuni ta omal jõul täiesti välja läks, muidu pidin sõrmedega ikka sikutama seda nuppu. Ehk võib selles probleem olla
Nimelt see nupp ei tulnud täielikult välja avab sulgeb pagasnikut ilusti kuid nupp jääb ca 5mm sissepoole ja kõõga lukkud hakkavad jamama, mõnikord nii et ei lähe kinni, mõnikord nii et lähed pagasnikust midagi võtma vajutad ja plaks lukud kinni, olin korra karedal talveilmal nii keset linna töötava autoga jäänud ootasin mil varu signa puldi toovad.
Ise võitsin ette WD40 ja leotasi puhastasid nuppu liigutasin sinna siia kuni ta omal jõul täiesti välja läks, muidu pidin sõrmedega ikka sikutama seda nuppu. Ehk võib selles probleem olla

Et siis keskmise ukseposti sees võtsid lukukiilu tagant pistiku lahti? Kui see lüliti jamab, peaks seda ju ka salongivalgustusest näha saama (tulede lüliti tuleb muidugi eelnevalt "uksed" asendisse panna!) - tuled jäävad põlema, sest auto arvates on uks lahti.ravia kirjutas:Praegu,peale selle lüliti lahtiühendamist,millest eespool juttu tegin,töötab laitmatult.Täpselt ei te,kas selle jura nimi on ka solenoid,aga kurja juur oli ta küll.Kes teab,kust võiks saada uue ja palju raha tahetakse?
See ei ole mingi solenoid (koku KL-s pole ühtegi solenoidi!), tavaline mikrolüliti, aga vahetada saab ainult koos lukukiiluga. Ise sain "uue" Sauelt ja arvan et maksis alla 200 krooni.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=35ravia kirjutas:Peab jah vahetama,sest tundub,et selles kogu jama ongi.Praegu,peale selle lüliti lahtiühendamist,millest eespool juttu tegin,töötab laitmatult.Täpselt ei te,kas selle jura nimi on ka solenoid,aga kurja juur oli ta küll.Kes teab,kust võiks saada uue ja palju raha tahetakse?
positsioon nr. 5
Sauelt saab kindlasti, hind ehk mingi 100-200.-
Tundub ,et vanemate bmw' tüüpvead on jukerdav keskklukk ,rikkis bensiini andurid ja kojamehe puksid
Igatahes mul ei lukustu kesklukk üldse enam ,paned kinni jääbki kinni lahti viskama ja sedasi 10x! Tundub ,et jah pagasiluuk ei lukustu kuigi nupp käib vabalt. Ühendused on kõik korras ja keslukku peale panne on kuulda ,et lukk toimib kuid pidama ei jää:(


Igatahes mul ei lukustu kesklukk üldse enam ,paned kinni jääbki kinni lahti viskama ja sedasi 10x! Tundub ,et jah pagasiluuk ei lukustu kuigi nupp käib vabalt. Ühendused on kõik korras ja keslukku peale panne on kuulda ,et lukk toimib kuid pidama ei jää:(
Lancer EVOLUTION 9
Aga selline jubin on ainult kuni 09/91 toodetud autodel. Uuemal kesklukul (see, mille mootor juba kandiline) ei ole seda enam!namistai kirjutas:positsioon nr. 5
Sauelt saab kindlasti, hind ehk mingi 100-200.-
Vrdl: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40
Kuni 09/95 on pos. 12, alates 09/91 on pos. 13
Minul oli viga mikrolülitis, mis asub kiilu (pos. 7) sees.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ilmselt tuleb enda autol ka tiir peale teha, probleem ikka sama millest eelnevalt räägiti. Kui uks lukustada avaneb see kohe uuesti ja teistkordsel keeramisel on asi Ok. Signa peale panemisel vilguvad ainult vasak esi- ja taga suunakas. Täna lõpetas töötamast ka taga vasak kabariit. Kui juhtmeid lambipesa juurest liigutasin hakkas jälle põlema. BMW siis oleks ikka E34, 89a
[quote="priitv8"]Et siis keskmise ukseposti sees võtsid lukukiilu tagant pistiku lahti? Kui see lüliti jamab, peaks seda ju ka salongivalgustusest nählahti a saama (tulede lüliti tuleb muidugi eelnevalt "uksed" asendisse panna!) - tuled jäävad põlema, sest auto arvates on uks .Ei,ei.Sa said vist valesti aru.Pistik asub paremas esiukses,ning on kollane.Teine oli must(vist),selle jätsin kokku.Tänase päeva seisuga ei ole rohkem probleemi esinenud.Asi oli veel nii,et kui sellest uksest võtmega lukustada sai,siis avada küll ei saanud.Hiljem muutus asi veel naljakamaks,lahtiste ustega keerasin võtit avamise suunas ja uksed lukustusid.Salongi valgusega on kõik o.k.Uks lahti,tuli põleb-uks kinni tuli ikka põleb mingi aeg, siis kustub ,või kui süüde sisse lül. siis kustub kohe.Peale tuledega sõitu,kui mootor seisata hakkab autm.põlema.Arvan,et nii peaks olema?
Kuid on üks küsimus.Kas OPEN DOOR peab hakkama põlema kõikide ustega,või ainult juhi ukse lahti olkul?Minul ainult juhi uksega.KRISTO P võiksid proovida sama mis mina, või ajutisel relee tagaistme all välja.Seest nupud alla ja uks võtmega kinni.Võid vähemalt kindel olla,et lukke lahti ei viska.Kesk l.veel niipalju,et puldist lukustades või võtmest(juhi uks) kõik funksib(pistik.lahtiolek ei mõju).
Kuid on üks küsimus.Kas OPEN DOOR peab hakkama põlema kõikide ustega,või ainult juhi ukse lahti olkul?Minul ainult juhi uksega.KRISTO P võiksid proovida sama mis mina, või ajutisel relee tagaistme all välja.Seest nupud alla ja uks võtmega kinni.Võid vähemalt kindel olla,et lukke lahti ei viska.Kesk l.veel niipalju,et puldist lukustades või võtmest(juhi uks) kõik funksib(pistik.lahtiolek ei mõju).