k: E34 rool
k: E34 rool
Tundub nagu auto sõidaks kogu aeg tuulise ilmaga.
BMW peaks ju väga täpse ja hea juhitavusega olema (vähemalt E30 oli). Paistab nagu roolil on väike lõtk sees.
Mis seal ära võib olla väsinud?
BMW peaks ju väga täpse ja hea juhitavusega olema (vähemalt E30 oli). Paistab nagu roolil on väike lõtk sees.
Mis seal ära võib olla väsinud?
Selliste sümptomite juures vaataksin esimesena ülemiste õõtsade kummipuksid üle.
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... er_arm.htm
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... er_arm.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui tõsiselt tasub sellisesse asja uskuda:
http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/steeringplay.htm
http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/steeringplay.htm
- Koleloom
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
- Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
- Asukoht: Tartu
Mina kuskilt kuulsin et üleval roolikatte alla pidi olema mingi suur mutter mis pidi ennast lahti kerima aeg-ajalt ,ja roolivarda ristis on lõtk sees mis tuleb ülevalt rooli juurest roolivõimu (vähemalt enda autol on need vead küll juures ja varsti plaanis rist välja vahetada )Ja kui päris aus olla siis suuremal kiirusel tõesti hakkab ujuma!!!



e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Roolikarp läbi või liiga laiad kummid.
Suvekummid mul 225 ja peaaegu igal pool kiskus väiksematesgi rööbastes autot kõrvale. Talvekad on 195 ja ei kisu üldse.
Roolikarbi olen proovinud kah peale keerata aga mõõduka jõuga seda teges liikus see kruvi vast 1mm mitte rohkem. Kõvemini ei julgenud kah väänata.
Suvekummid mul 225 ja peaaegu igal pool kiskus väiksematesgi rööbastes autot kõrvale. Talvekad on 195 ja ei kisu üldse.
Roolikarbi olen proovinud kah peale keerata aga mõõduka jõuga seda teges liikus see kruvi vast 1mm mitte rohkem. Kõvemini ei julgenud kah väänata.
karbil tuleb enne suurem mutikas lahti keerata ja siis tavalise kruvikaga peale keerata ,aga ettevaatust mitte liiale minna sest liiga palju keerates ei jõua te rooli enam keerata.katse eksitus meetod.
rooli katte all olev kontra ennast reeglina lahti ei kruti kui siis ikka inimjõul.
mis mõõtu kummid on?
ega kindlat reeglit ei olegi sellise ujumise kohta auto jupid on moraalselt aegunud.
kui korda saad eks siis täiusta nimekirja.
jõudu tööle.

rooli katte all olev kontra ennast reeglina lahti ei kruti kui siis ikka inimjõul.
mis mõõtu kummid on?
ega kindlat reeglit ei olegi sellise ujumise kohta auto jupid on moraalselt aegunud.
kui korda saad eks siis täiusta nimekirja.
jõudu tööle.

Ma ei ole eksind,ma lihtsalt ei tea kuhu minna.
Kui puksid ja arniirid korras ja sild regullitud ja selgub et ka karbis pole viga siis julgeks arvata ka et laia kummi süü,aga kui kumm pole hirm lai,siis endal oli korra juhus kui auto nagu ka ujus pika vea otsimise peale avastasin et tagumised amordid olid läbi vedru oli üsna kõva ega muidu aru saanud kui maanteel suurema kiirusega sõites hakkas auto ujuma.
kas võiksid öelda milline siin see alumine rist on?ciccero kirjutas:Viga oli rooligardaani alumine rist oli no jumala p*rses...
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?P ... g=32&fg=30
siin võib vigu palju olla: esiteks võib olla tõesti läbi too rist mis asub roolivardal ennem roolikarpi kui läbi, hakkab kas kinni kiiluma (rool raske) kolisema ve kui väga väike lõtk siis hakkab ujuma omal oli, silmaga ei näind aga kätt peal hoides oli loks sees.(alumiiniumist kormuses on rist mis tegelikult ei ole vahetatav aga saab vahetada muide koos selle alumiiniumiga hakkab ka e28 oma ise panin sellise ja asi ok).Siis võivad läbi olla sarniirid mida sageli ei osata vaadata siis veel ülemiste õõtsade puksid mis on mõttekas ära vahetada. Ajapikku muutuvad pehkmeks ja auto ujub. omal on M5 omad mis on tugevamad tunduvalt ja saab peale <UM-i ainult Aavest,kallimad on kui tavalised aga on seda väärt.Siis suured tagasillapuksid püstised , mõjutavad väga palju sõitu ja ujumist.Siis jah siin ennist räägitud suur mutter mis asub salongis jalgade juures katte all.Tegelikult on seal nuut mida mööda liigub rool üles-alla ja ajapikku annab nuut järele ja hakkab loksuma siis tuleb seda mutrit koomale keerata ja lõtk kaob.(vanematel autodel on tavaliselt pandud rool sobivasse asendisse ja see mutter kõvasti kinni keeratud sellega rool enam ei liigu üles-alla ja ka lõtk kaob 100%)siis veel Pendelhoovapuks,keskmine roolivarras millel kulub tavaliselt ära ainult üks munakas mille otsa kinnitub roolikarbist tulev hoob.
Ja siis .... väga tähtis on kokkujooks mida ei osatagi tavaliselt teha tartu linnas ise olen pea igal pool käinud ja äkki ehk UM-i võiks minna. See et kirub rämedalt kas paremale ve vasakule on omane firmale Automaat ehk nüüd siis uue nimega CarStop seal on alati jutt et oh puhga vale ja nii ja naa ja nemad ainult teevad ja ka see rataste vahetuse jutt on nendele omane ise kui sinna lähen siis alati hakkab see juttt et kummid on sitad jne jne.bulls***t on see firma. aga kokkujooks on liigagi tähtis et auti ujuma hakkaks.Veel võib olla selline asi et kui kokkujooks õige ja mitmes kohas kinnitatud, et õige ning ikka sööb näiteks ühte ve teist kummi siis on väga sagedane , auto on löögi saanud löökaugust ja amordipüstak kõver see on tavaliselt nii vähe et ei saa kusagilt aru.omal on juhi poolne ilmselt kõver ja ootab kevadet millal ette võtan vahetuse, siis saan ka ise äkki korralikult mõlemad esimesed rehvid ühtlaselt siledaks sõidetud muidu garaazis vedeleb palju üksikuid rehve.seega edu ja kui ikka abi ei saa siis anna PS teada seal räägib edasi..
seni edu vea leidmisel!!!
Ja siis .... väga tähtis on kokkujooks mida ei osatagi tavaliselt teha tartu linnas ise olen pea igal pool käinud ja äkki ehk UM-i võiks minna. See et kirub rämedalt kas paremale ve vasakule on omane firmale Automaat ehk nüüd siis uue nimega CarStop seal on alati jutt et oh puhga vale ja nii ja naa ja nemad ainult teevad ja ka see rataste vahetuse jutt on nendele omane ise kui sinna lähen siis alati hakkab see juttt et kummid on sitad jne jne.bulls***t on see firma. aga kokkujooks on liigagi tähtis et auti ujuma hakkaks.Veel võib olla selline asi et kui kokkujooks õige ja mitmes kohas kinnitatud, et õige ning ikka sööb näiteks ühte ve teist kummi siis on väga sagedane , auto on löögi saanud löökaugust ja amordipüstak kõver see on tavaliselt nii vähe et ei saa kusagilt aru.omal on juhi poolne ilmselt kõver ja ootab kevadet millal ette võtan vahetuse, siis saan ka ise äkki korralikult mõlemad esimesed rehvid ühtlaselt siledaks sõidetud muidu garaazis vedeleb palju üksikuid rehve.seega edu ja kui ikka abi ei saa siis anna PS teada seal räägib edasi..
seni edu vea leidmisel!!!
Hmm, mul täpselt sama jama - kõik puksid, sarniirid, roolikarp, jms korras, esisild regullitud, aga ikka peab "roolima" maanteel sõites. Tartus lasin asja vaadata-teha Pauluse kiriku vastas mingis garaažis (Aivar) ja esisilla regullida Aardla tn 2 raudtee vahel (mingid 2 vana kooli meest seal 150 eeguga panevad silla paika) - kõik väidetavalt korras, aga ikka ujub... :-( Keegi ehk oskab soovitada, kes Tartus võiks sellist anomaaliat osata parandada? P.S. UM-s sai sügisel tehtud see 500 eegune auto korrasoleku test - sillaosa oli laitmatus korras (v.a. pendelhoova puks, mis sai koheselt vahetatud).
To: Nu
oli vist jah. mul oli sealt risti juurest selle alumin. korpuse kyljest tükid väljas ja risti otsast oli miski junn ka läind.
Aga kui sild ees korras ja lõtke pole siis ehk on taga mingi jama...puksid...laagrid. siss võib ka ju teoreetiliselt ujuda kui tagumistel õõtsadel vms on mingi puks sent surmale. njh ärge näkku lööge kuid ma arvan nii.
Ps: Põllu Khk garaais laserpink ja seal saab ka suht soodsalt. töömehe nimi on ain...keda peab pisut masseerima ennem kui viicib midagi teha
oli vist jah. mul oli sealt risti juurest selle alumin. korpuse kyljest tükid väljas ja risti otsast oli miski junn ka läind.
Aga kui sild ees korras ja lõtke pole siis ehk on taga mingi jama...puksid...laagrid. siss võib ka ju teoreetiliselt ujuda kui tagumistel õõtsadel vms on mingi puks sent surmale. njh ärge näkku lööge kuid ma arvan nii.
Ps: Põllu Khk garaais laserpink ja seal saab ka suht soodsalt. töömehe nimi on ain...keda peab pisut masseerima ennem kui viicib midagi teha

56 328 438