E34 salongisoojendus
Seda on sul väga lihtne endal järgi proovida kas on filter või ei.
Mine kuhugi võilillede sisse sõitma (töötab suvel aint) ja vaata kas puhub salongi seemneid, või siis talvel mingi kõvasti tossava masina taha säti ennast ristmikul, kui see seal nüüd rohelise süttides minema läheb siis osa väljuvast tossupilvest peaks sul salongi tulema õhutus restide kaudu. Mina olen mõlemaid meetodeid praktikas katsetanud (mitte teadlikult) ja võin kinnitada, et need töötavad.
100% aga saad teada kui paremalt poolt keskkonsooli natuke lahti kruvid.
Pole midagi keerulist.
Samas filter mõjutab pigem õhukogust mitte temperatuuri, nii et kui sul õhk leige on siis viga pole kindlasti filtris.
Mis puutub soojendusradika lekkimisse siis mul see viga on olnud ja selle kindlaks tunnuseks on püsivalt udused aknad ning maguskibe lõhn salongis.
Mine kuhugi võilillede sisse sõitma (töötab suvel aint) ja vaata kas puhub salongi seemneid, või siis talvel mingi kõvasti tossava masina taha säti ennast ristmikul, kui see seal nüüd rohelise süttides minema läheb siis osa väljuvast tossupilvest peaks sul salongi tulema õhutus restide kaudu. Mina olen mõlemaid meetodeid praktikas katsetanud (mitte teadlikult) ja võin kinnitada, et need töötavad.
100% aga saad teada kui paremalt poolt keskkonsooli natuke lahti kruvid.
Pole midagi keerulist.
Samas filter mõjutab pigem õhukogust mitte temperatuuri, nii et kui sul õhk leige on siis viga pole kindlasti filtris.
Mis puutub soojendusradika lekkimisse siis mul see viga on olnud ja selle kindlaks tunnuseks on püsivalt udused aknad ning maguskibe lõhn salongis.
Nüüd siis selgunud tõsiasi, et minu masinal seda filtrit seal ei ole. Kas on mingit moodust selle panemiseks sinna? Kas peab kogu torustiku välja vahetama?
Sai ka oma ihuremondimehega arutatud seda leige õhu asja ja tema arvamus oli, et võib-olla on omadega õhtal selle õhu andurid. Asuvad kapoti all kaitsmekarbi kõrval.
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2760349.jpg
Sellel pildil üleval paremal kaks kõrvuti jubinat.
Mis arvate teie?
Sai ka oma ihuremondimehega arutatud seda leige õhu asja ja tema arvamus oli, et võib-olla on omadega õhtal selle õhu andurid. Asuvad kapoti all kaitsmekarbi kõrval.
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2760349.jpg
Sellel pildil üleval paremal kaks kõrvuti jubinat.
Mis arvate teie?
tere,
mul on selline probleem, et puhuritest enam õhku ei tule, isegi kui 4 astme peale panna, ei tule ka külma õhku, nagu oleks midagi ette jäänud vms... ma mõtlesin et salongifilter on umbes ja otsin ben autotarvest endale uue salongifiltri, pärast polstrite maha katkumist ei saanud ma üldse aru kuhu see peaks käima, ning helistasin ka UM ning sealt öeldi et mul ei olegi üldse salongifiltrit!!
aga sooja (või vähemalt külma) tahaks ikkagi oma autosse saada! mida ma pean vaatama üle või tegema et mul puhurid jälle tööle hakkavad? vahest on nii et mingi aeg nad töötavad u 30sek ja siis jääb järjest vaiksemaks kuni üldse ära kaob.. ja maanteel sõites 80'ga tuleb akna alt õrnalt sooja õhku
paar illustreerivat fotot ka:
http://www.clandestin.ee/pildid/soojus.jpg
http://www.clandestin.ee/pildid/soojus1.jpg
mul on selline probleem, et puhuritest enam õhku ei tule, isegi kui 4 astme peale panna, ei tule ka külma õhku, nagu oleks midagi ette jäänud vms... ma mõtlesin et salongifilter on umbes ja otsin ben autotarvest endale uue salongifiltri, pärast polstrite maha katkumist ei saanud ma üldse aru kuhu see peaks käima, ning helistasin ka UM ning sealt öeldi et mul ei olegi üldse salongifiltrit!!
aga sooja (või vähemalt külma) tahaks ikkagi oma autosse saada! mida ma pean vaatama üle või tegema et mul puhurid jälle tööle hakkavad? vahest on nii et mingi aeg nad töötavad u 30sek ja siis jääb järjest vaiksemaks kuni üldse ära kaob.. ja maanteel sõites 80'ga tuleb akna alt õrnalt sooja õhku
paar illustreerivat fotot ka:
http://www.clandestin.ee/pildid/soojus.jpg
http://www.clandestin.ee/pildid/soojus1.jpg
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kui ma hästi mäletan , siis vähemalt minu auto filtrivahetuse ajal ütles priitv8, et ilma kliima/konditsioneerita autodel seda filtrit polegi, kuna mul on konditsineer olemas, on ka see filter. Mul oli ta umbes selle koha peal, konsooli taga
Viimati muutis AARE540, 04.01.2006 15:26 24, muudetud 1 kord kokku.
kui vent ei tööta siis üldiselt viga 3 kohas.
1. ventiga nupp katki
2. 4 spiraaliga takisti katki (asub umbes seal kus sa pilti tegid)
3. ventika mootor ise katki.
Mul on kaks esimest viga esinenud, kuid mõlemil korral 4. astme peal
vent töötas.
Ventika saad kätte kui kojameeste hoovastiku juurest kruvid ära tuletõkke seina.
1. ventiga nupp katki
2. 4 spiraaliga takisti katki (asub umbes seal kus sa pilti tegid)
3. ventika mootor ise katki.
Mul on kaks esimest viga esinenud, kuid mõlemil korral 4. astme peal
vent töötas.
Ventika saad kätte kui kojameeste hoovastiku juurest kruvid ära tuletõkke seina.
1. nupp ei ole katki, tross liigub ning veab seal tagant mingit asja edasi tagasi
2. kus kohas see taktisti täpsemalt on ja milline ta välja näeb, ses suhtes et realoem annab mulle sellise vastuse et takisti on üldse ventilaatori juures
3. ma arvan, et ventika mootor on katki sest siis kui ta veel töötas, siis pidurdades ja süüde välja-süüde sisse ja siis hakkas ka nagu korraks tööle
kuidas neid plastikkatteid saab maha mis kojameeste all on, et ventikat üle kontrollida?
kordan et masin on 520 24v, ilma kondita
2. kus kohas see taktisti täpsemalt on ja milline ta välja näeb, ses suhtes et realoem annab mulle sellise vastuse et takisti on üldse ventilaatori juures
3. ma arvan, et ventika mootor on katki sest siis kui ta veel töötas, siis pidurdades ja süüde välja-süüde sisse ja siis hakkas ka nagu korraks tööle
kuidas neid plastikkatteid saab maha mis kojameeste all on, et ventikat üle kontrollida?
kordan et masin on 520 24v, ilma kondita
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
number 2
tegelikult ta asub ventikast eemal ja ligi saab salongist kindalaeka alt kui polstri maha võtad.
Aga nagu ma ütlesin juba siis 4. astme peal töötab ka siis kui see takisti katki.
number 2
tegelikult ta asub ventikast eemal ja ligi saab salongist kindalaeka alt kui polstri maha võtad.
Aga nagu ma ütlesin juba siis 4. astme peal töötab ka siis kui see takisti katki.
see nn 1,2,3,4 nupp ehk salongipuhuri lüliti taga ei ole kohe kindlasti mitmeid trosse see juhib ju mootorit ja elektriliselt mitte mehhaaniliselt[M] kirjutas:nii proovisin igast nippe, tuli välja et mul on need lülitid trossidega ning minu arust oli see 1,2,3,4 tross lahti, siis proovisin käega seda kangi liigutada kuid soovitud tulemust ikka ei saanud
kui siis osadel on seal üks tross aga see liigutab plastist luuke mootorikorpuse küljest ehk siis kui keerad nulli sulgeb selle.
ehk siis trossidega ei ole sul mingit pitmist antud teemal.
ventika mootorit saad kontrollida nii et mootori ja salongivaheseinast (keskelt) tuleb eemaldada luuk(kinnitub viie kruviga nr 7 võti) ja siis plast korpus eemaldada ja ongi käes
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
UM'is kuskil 500 krooni kanti oli, mujalt ei oska öelda arvatavasti kuskil 200-300 eeq
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 14.12.2005 22:04 26
- Asukoht: pärnu
mull selline jama et soendus radikas läheb soojaks aga k6rval istuja pool jahtub kohe maha kui ventikas p6hja keerata juhi pool on aga kogu aeg kuum ja puhub kuuma 6hku,siis kui t6stad pöördeid siis läheb jälle k6rval istuja pool soojaks.tegemist on sis 525tds ja seal on see lisa pump ja kraanid ka m6lemad kraanid on soojad radikas on puhastatud juba ikka sama jama 6hutanud olen ka...m6istus otsas!
Sai täna vahetatud termostaat(kuna jäi lahti) ja profülaktika mõttes ka veepump .
Üllatus üllatus,salongi tuleb tühikäigul sooja nii mis mühiseb .
Tühikäigul ei pea enam gaasi tallama,et vedeliku ringlust ergutada.
Loodan muidugi,et tegemist pole ajutise nähtusega.
Momendil väääga rahul.
Üllatus üllatus,salongi tuleb tühikäigul sooja nii mis mühiseb .
Tühikäigul ei pea enam gaasi tallama,et vedeliku ringlust ergutada.
Loodan muidugi,et tegemist pole ajutise nähtusega.
Momendil väääga rahul.
'90 E34 M50B25
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nii mul konditsioneeriga auto ja mina kyl lyhtegi filtrit ei leinud ka õpetuse järgi, võtsin selle "mõõga" välja sealt ja ei näinyud rohkem miskit peale soojendus radika ja palju torusid :S . täitsa tyhjus seal, ju siis vist polegi miskit?
iseig kui mul ei ole seda kuradima salongi filtrit siis miks ta ei puhu normaalselt? kuulen et mootor myhiseb meeletult, aga õhku ei tule yldse, kas radikas umbes?
myttan hetkel garaazis täiega ja avastasin,et ainult akendele ei taha normaalselt seda õhku tulla :S ylejäänule tuleb õhku aga siiski mu arust kah mitte piisavalt palju kui 4ndal astmel on.
iseig kui mul ei ole seda kuradima salongi filtrit siis miks ta ei puhu normaalselt? kuulen et mootor myhiseb meeletult, aga õhku ei tule yldse, kas radikas umbes?
myttan hetkel garaazis täiega ja avastasin,et ainult akendele ei taha normaalselt seda õhku tulla :S ylejäänule tuleb õhku aga siiski mu arust kah mitte piisavalt palju kui 4ndal astmel on.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nuh ei oska keegi aidata mind?:Stoivoku kirjutas:nii mul konditsioneeriga auto ja mina kyl lyhtegi filtrit ei leinud ka õpetuse järgi, võtsin selle "mõõga" välja sealt ja ei näinyud rohkem miskit peale soojendus radika ja palju torusid :S . täitsa tyhjus seal, ju siis vist polegi miskit?
iseig kui mul ei ole seda kuradima salongi filtrit siis miks ta ei puhu normaalselt? kuulen et mootor myhiseb meeletult, aga õhku ei tule yldse, kas radikas umbes?
myttan hetkel garaazis täiega ja avastasin,et ainult akendele ei taha normaalselt seda õhku tulla :S ylejäänule tuleb õhku aga siiski mu arust kah mitte piisavalt palju kui 4ndal astmel on.
Kas priitv8 oleks nõus kommenteerima miks nii siis on et ühel on ja teisel ei.AARE530 kirjutas:Kui ma hästi mäletan , siis vähemalt minu auto filtrivahetuse ajal ütles priitv8, et ilma kliima/konditsioneerita autodel seda filtrit polegi, kuna mul on konditsineer olemas, on ka see filter.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Näedsa, mikrofilter tekkis alles 06/90, ka kliima- ja kliimaautomaatikaga E34-le.Hans kirjutas:Kas priitv8 oleks nõus kommenteerima miks nii siis on et ühel on ja teisel ei.AARE530 kirjutas:Kui ma hästi mäletan , siis vähemalt minu auto filtrivahetuse ajal ütles priitv8, et ilma kliima/konditsioneerita autodel seda filtrit polegi, kuna mul on konditsineer olemas, on ka see filter.
Kaks mõtet: kas on värskeõhu klapid kinni (vendikoja kummaski otsas), või siis õhujaotusklapid. Kui trossidega klapiajamid, siis võib viga ka trossidest otsida.toivoku kirjutas:myttan hetkel garaazis täiega ja avastasin,et ainult akendele ei taha normaalselt seda õhku tulla :S ylejäänule tuleb õhku aga siiski mu arust kah mitte piisavalt palju kui 4ndal astmel on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Muidu mul kah siis sama jama nagu kõigil teistel siin,et sooja puhub ainult jalgadele ja esiklaasile,mujal näpud külmetavad:) !.Auto konditsioneeriga ja pump paistab olemas olevat!
Aga kuidas seda kaant (joonisel ese nr 20) eest ära saab,ei taha nagu külmaga eriti rappima minna muidu läheb veel puru?
Kas ta on mingite kruvidega äkki kinni?
Kuidas saaks selle pumba korrasolekut testida?
Äkki keegi kes on juba enda omal sellise protseduuri läbi teinud oskab juhtnööre anda!
Muidu kevadel lendas veepump laiali,sai siis uus metallist labadega pump ning uus termostaat pandud(kardan,et äkki lendasid vana pumba plast laba tükid jahutussüsteemi ja nüüd ummistasid seal midagi,või siis selle elektrilise pumba näiteks!)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... af2adabfbf
Aga kuidas seda kaant (joonisel ese nr 20) eest ära saab,ei taha nagu külmaga eriti rappima minna muidu läheb veel puru?
Kas ta on mingite kruvidega äkki kinni?
Kuidas saaks selle pumba korrasolekut testida?
Äkki keegi kes on juba enda omal sellise protseduuri läbi teinud oskab juhtnööre anda!
Muidu kevadel lendas veepump laiali,sai siis uus metallist labadega pump ning uus termostaat pandud(kardan,et äkki lendasid vana pumba plast laba tükid jahutussüsteemi ja nüüd ummistasid seal midagi,või siis selle elektrilise pumba näiteks!)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... af2adabfbf
BMW 530d Touring steptronic --2000--