47. leht 105-st

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 24.11.2012 13:58 21
Postitas volli777
erikred kirjutas:
volli777 kirjutas: Plaanin siin ketivahetust teha, kas hammakad tuleks kh ära vahetada või mitte, kuna interneti varuosa kataloogidest pole leidnud selliseid asju veel ja palju nad maksta võiks. Ketid ja pinguti saaks mingi 100euriga kätte. Puudu oleks veel tallad, need kh ei tohiks palju maksta.
Üks tootja müüb komplekti ketid, tallad, pinguti. Hetkel ei tule meelde kes, aga uuri.
Hammasrattaid saab vajadusel UM'ist.

terv
erich
jah uurisin siin vähe hindasid, 300Eur on see komplekt (250 saaks läbi tutvuste ehk kätte) ja hammakad puudu veel, ja hetkel läheb teine toimiv mootor peale kuna tuleb tunduvalt odavam ja kiirem hetkel.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.11.2012 19:56 31
Postitas Leho
wtf kirjutas:Küsimus e39 530D (99a 135kW) kohta hoopis, suht samal teemal.
Lugesin, et kütusepaagis on paagipump ja ka sifoonpump. Kumb on süüdi selles, et kui kütet alla 15l, siis enam ei käivitu?
Ühes teemas üks jutt, teises teemas teine... Ei teagi nüüd kumba ära osta.

Sifoonpump kindlasti süüdi pole .Paagipumba tootlikus on niivõrd madal et ei suuda teisest paagist lisaks kütust tühja poolde pumbata.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 26.11.2012 19:08 29
Postitas karl1
Kes suudab TDS-ile vana 2.4 mootori meh pumba peale panna ? Mis selle jaoks vaja on ? Keegi võib mingi pakkumise PS teha.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 28.11.2012 10:13 58
Postitas kalkulaator
Kas on võimalik et süütenurk või miskit läheb paigast ära, kuna auto lihtsalt ei lähe ei külmast ega soojast peast käima(pika käiamise peale läheb) ja selline muutus toimus nädala kui autoga sai sõidetud võibolla 3-4 korda. Enne seda oli matsukas külmast ja soojast peast, vahepeal oli probleeme õhuga kütusetorudes, lisasin peale paaki tagasivoolu klapi ja vahetasin kütusefiltri ära nüüd jookseb õhumulle tunduvalt vähem kütusetrassis, aga auto tahab koguaeg pikka käiamist? mis võiks paigast ära olla ei tahaks väga uskuda et nii kiiresti pump nii piix läheb, saaks siis aru et soojast peast ei lähe ilusti käima aga no külmast sama jama.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 28.11.2012 22:09 13
Postitas Kaupo_K
Kui jutt 34st ikka siis on valdav enamus neist vähemalt 500 000 läbi sõitnud. Sellise läbisõidu juures peab olema ketid jms. madru sealt osakonnast vahetatud. Tahan öelda siis seda et kui kett veninud, siis see võis lihtsalt üle visata ja ongi pritsenurk piiksus. Kontrolli kettide, pingutite jms seisukord üle. Siis vaatab edasi.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 30.11.2012 09:34 30
Postitas ra1ner
e39 525 tds 105kw tühikäigul puterdad ei käi nagu mootor ühtlaselt, milles võib viga olla?
Võibolla juba selle kohta teema olemas, aga lehti nii palju, et ei jõua lapata neid. Ette tänades.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 30.11.2012 09:48 20
Postitas wtf
Tavaiselt kui pöörded kõiguvad (koormust taha pannes eriti - kaugtuled, puhur jms kõik tööle), siis on pumba eektrooniline ehk ülemine osa nahkas.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 30.11.2012 10:07 57
Postitas ra1ner
See ei ole nagu kõikumine et pöörded kõiguks vaid naku puterdab nagu jooksek täis vms. podiseb või nii.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 01.12.2012 12:58 35
Postitas redline
Pumbakaas tekitab selliseid lollusi. Mõningal juhul saab neid korda ka teha, tlns võin selle probleemiga aidata ka, ps täpsemalt mis ja kuidas.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 01.12.2012 16:13 11
Postitas karl1
Nii, kurdan ka oma mure ära:

Mootor peaks olema 94a TDS, automaat, E32 kere peal.

Külmalt käivitub ideaalselt, poolest pöördest, kui mõnda aega sõita sooja mootoriga, siis sõites on natuke tunda, et pöörded ujuvad, kohapeal seistes kui soojendus põhjas, ja tuled peal, ujuvad pöörded räigelt, vahest aitab ainult tulede maha võtmine, vahest ei, räige põntsu paneb koos tulede ja puhuriga tagaklaasisoojendus alati, samas kui auto on ikka pool päeva käinud, siis ei aita ühegi tarbija mahavõtmine, pöörded mängivad räigelt ja keres on vibra tunda. Soojalt käivitub viisakalt muidu, sumps on otseläbi ja sealt isegi ei tule tallates mingit musta, auto päris jõetu ka, ehk siis liiga vähe kütet saab peale? Samas turbol on päris suur lõtk ka, kuigi eks see ole talutav sellise vana disla peal, turbost minev toru sisselaskesse oli puruks, peale selle parandamist ei muutunud ka nagu midagi, ehk ei töötagi turbo, seda peab uurima. Ahjaa, soojalt kohapeal gaasitades jäävad gaasi mahalastes pöörded seal kuskil 1500 või 2000 rpm (täpsemalt ei oska öelda, kuna tahhokas on V8 oma) seisma korraks, ja mingi aja peale laseb alla. Kui gaas põhja lüüa, siis on juhtunud, et jääb pöörded põhjas käima ka...

Aga ajutist lahendust tahaks saada siis sellele pöörete ujumisele ja katkumisele soojalt, kas peaksin kaant salongi poole lööma, ja ehk ühendama asjad nii, et soojalt annaks ka küünalt ja suurendaks küttekogust ? Ta võiks soojalt natuke pikemalt käima ka minna, elab üle, aga see kõikumine häirib juba, pole veel kuskil näitamas ka käinud asja, ehk saan ise paremaks asja natuke... Kaant regullin nii, et keeran kruvid lahti, ja töötamise ajal liigutan väga vaikselt ?

Suured tänud kaasamõtlejatele igatahes, pole jõudnud tervet teemat veel läbi võtta.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 01.12.2012 18:51 46
Postitas redline
Tegelt peaks vaatama arvutiga mis seis sul seal üldse on ja vajadusel seda kaast liigutama. Kui tahad kogust suurendada, siis tuleb jah salongi poole lüüa. Asi tuleks õigesti paika panna, kui siis ka lainetamine ja probleemid jätkuvad tuleks pumbakaast remontida/vahetada.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 01.12.2012 22:36 46
Postitas taurts
pumba kaane liigutamine on mikromillimeetri teema ja seal peab polte ylivähe lahti keetama. kõigeparem on seda teha diagnostika seadmega ning töötava mootoriga.

aga kui raha pole selleks et remontida pumpa ning probleem et soojalt ei käivita siis siin kirjutas kuskil eespool et eemaldada eelsyyte temperatuuri andur siis läheb ilusti soojalt käima aga käimapannes tuleb see tagasi panna kuna muidu on sul autoarvates mootor kylm ning on pöörded pidevalt yleval.

mina lahendasin selle nii et lõikasin sinna pistikusse tuleval juhtmetel yhe pooleks ja vedasin salongi juhtme ning panin lyliti vahele ehk soojalt käivitamiseks lylitan välja ja nii kui käima läind uuesti sisse.. ja kõik toimib nagu oleks uus auto :D

see töö on veits ebamugav (juhet vedada) aga lihtsam kui oodata kui auto remondis on ning maksta mega summasid. lyliti maksis 1.50 ja 3m juhet 4 euri yhesõnaga 5 euriga on seda probleemi võimalik lahendada. iseasi kui kauaks seda ma ei tea aga minul on see olnud juba 4 kuud ja siiamaani toimib. tõenäoliselt senikauaks kui pump täieti otsad annab.

NB pole kohustatud seda kasutama aga lihtsalt kellel majanduslik olukord ei võimalda suuremaid väljaminekuid võib seda viisi ajutiselt kasutada elu veits kergem nii endal kui autol.

kui viga pumbas pole siis selle kasutamisel mõtet pole aga seda on lihtne kontrollida sõidad mootori soojaks jätad seisma mingiks 15-20 min ning võtad pistiku korraks lahti ning proovid keerad syyte sisse ootad kui eelsyyte kyynalde tuli kustub ning vaatad kui läheb hästi käima siis see nipp aitab kui ei siis viga mujal.

kes ei tea siis selle temperatuuri ylessanne on aru saada kas mootor soe või mitte ehk kui kaua eelsyytekyynlaid sees hoiab. kui pistik lahti arvab auto et mootr kylm ning eelsyytekyynlad pikemalt sees ehk nagu kylma mootoriga.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 02.12.2012 20:11 31
Postitas karl1
Ok, tänud teile. Aga kus ja milline on turborõhu andur, peaks vist olema vasaku lanseka peal`? Milline täpsemalt, kust voolik tuleb ? Selline tunne, et turbot ei ole taga praegu vist üldse

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.12.2012 00:27 43
Postitas Leho
rõhuandur on väike must kandiline karp kuhu läheb 3 juhet sisse. Lanseka küljes peaks olema sellel autol ka.
Seal otsas on kummivoolik mis läheb sisselaske kollektori all olevasse tilli otsa.
Isegi selle sinu autoga kokku puutunud kunagi ammu. Lõplik diagnoos jäi minupoolt et kogu see elektriskeem
tuleb täielikult välja vahetada. Sai isegi toona teisi pumbapäid proovitud mis 100% muudel autodel toimisid.
Ehk siis mingi juhtmestiku piix ja vaevalt keegi seda korda teinud on. Hetkel ei tea milline/kelle pandud pumbapea seal on aga see vaevalt probleemide põhjustajaks on. Ühesõnaga elektripool on/oli kirvega suht kokku raiutud.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.12.2012 00:28 40
Postitas Leho
ra1ner kirjutas:See ei ole nagu kõikumine et pöörded kõiguks vaid naku puterdab nagu jooksek täis vms. podiseb või nii.

Pritsekogus liiga rikas. Aitab arvutiga seadistamine.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.12.2012 11:43 45
Postitas dazios
Tere foorumikülastajad

Olen lugenud paljusid foorume, et enne kirjutamust teemadega kursis olla. Aga pole leidnud üks-ühele kirjeldust, mis seletaks mu E39 TDS 105 kw (2000 aasta) käivitusprobleeme. Kirjeldan ära, kuidas asjalood on:
* Külma mootoriga, kui hoida süüdet sees 15 sekundit ja siis käivitada, käivitub poolest pöördest (kui väljas on temperatuur -6 ja soojem).
* Külma mootoriga väga külma ilmaga käivitades käib algul ebaühtlaselt (-8 või külmem) umbes 1-2 minutit, siis muutub ühtlaseks ja normaalseks mootori töö.
* Sooja mootoriga (kui vee temperatuur on üle esimese kriipsu) käivitub kehvalt, peab käiama olenevalt juhusest 3-5 sekundit ja kui käima läheb, siis vahel viskab korraliku pahvaka heledat suitsu ja algul 1. sekundil nagu lööb mootori pöörded üles ja hääle ka stiilis trrrammm.. ja siis edasi juba normaalne hääl.
* Külma mootoriga, kui ma hoian süüdet sees 1,5-2 minutit, enne kui starterit anda, siis käivitub kehvalt ja peab starterit andma 4-5 sekundit. Sarnaselt nagu sooja mootori puhul eelmises punktis kirjeldasin.
* Pöörded ei uju, mootoril on jõudu piisavalt ja sõidab normaalselt. Pöördesse läheb kiirelt kuni punase alani ilusti. Elektriseadmete opereerimisel ka mingit mõju pole mootori tööle, võib maki põhja keerata ja aknaid üles alla lasta, seejuures tuled ja kaugtuled peal, midagi ei juhtu.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.12.2012 18:37 46
Postitas risto94
Tere panen ka oma mure siia ülesse mure siis järgmine et on mul bmw 525 e39 tds 1999a ja sai pump ära vahetatud ja märkisin pumba ära enne kui maha võtsin ja panin uue pumba samas asendis tagasi ja nüüd panen auto käima ja süüd varajane ja pumba keeramine ei aita mitte midagi. kas on kuidagi võimalik et on kett paigast ära läinud. või on probleem millesgi muus. See pump mis peale panin oli enne roveri pealt pärit aga kõik koodid olid samad.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.12.2012 20:03 45
Postitas erikred
Keti viskab üle siis kui kett kulunud ja mootorit agaralt keerutada edasi-tagasi kui pumpa või pumba eemaldus tööriista küljes ei ole.
Üldjuhul jääb ühendamata või ühendatakse kehvasti pumba süütenurka juhtiv solenoid. see on eraldi 2 pinnise pistikuga pumba vasakpoolsel küljel.
Vähemalt e34 puhul käib ta originaalis igavesti keberniidis kohas läbi õlivarda toru kinnituskronsa. On võimalik hea pingutamisega kokku panna nii et midagi väga eest ära lammutama ei pea.
Variant on ka et pumbal on solenoid kinni.

terv
erich

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.12.2012 20:09 54
Postitas risto94
aga kuidas seda solenoidi lahti võiks saada. ja kas see muudab süüte varajaseks

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.12.2012 20:30 01
Postitas erikred
solenoide remonditakse üldjuhul vahetamise teel :lol: kõigepealt kontrolli üle kas juhe ühedatud.
pumba süütenurka juhtiv solenoid muudab pumba süütenurka vastavalt ajust tulevale signaalile.
kui signaali ei tule on pump kõige varajasemas asendis.

seletasin ka enne natukene valesti, solenoid ise asub pumba tagaküljel, sealt tuleb eraldi juhe ja pistikuühendused peaksid asuma vasakpoolse külje juures õlivarda toru kronsa küljes

terv
erich

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.12.2012 21:59 40
Postitas risto94
selge teen diagnosti ära ja kui on selle viga siis vahetan ära.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.12.2012 23:14 45
Postitas -br0-
Terv,sai ka see kõrg pump ära vahetatud 94a tds ja teeb igasugu trikke ,ei teagi nüüd mis jama sellega on,kylmast peast läheb plaksult käima aga kui soojaks käib siis kui välja suretan ja kohe uuesti panen läheb ka plaks käima aga kui seisab paar minti ja siis tahab juba 4-5seks käiiamist saada,kyte nagu ka tagasi ei vaju ,mingi väike õhumull on naq sees,sai see rõngas tihend ka ära vahetatud ja paagipump ka ,kapoti alla sai ka voolikud ära vahetatud ,kas pump on ise hõre v millest selline asi olla v6ib? endal hakkab juba m6istus otsa saama

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.12.2012 00:51 14
Postitas risto94
endal oli algul sama moodi et kui mootor soe siis kohese käivitamisega läks laksust aga hiljem sittasti ja lõppuks ei saanud enam üldse soojalt käima. arvan et pump õhtal sul.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.12.2012 01:40 35
Postitas Leho
-br0- kirjutas:Terv,sai ka see kõrg pump ära vahetatud 94a tds ja teeb igasugu trikke ,ei teagi nüüd mis jama sellega on,kylmast peast läheb plaksult käima aga kui soojaks käib siis kui välja suretan ja kohe uuesti panen läheb ka plaks käima aga kui seisab paar minti ja siis tahab juba 4-5seks käiiamist saada,kyte nagu ka tagasi ei vaju ,mingi väike õhumull on naq sees,sai see rõngas tihend ka ära vahetatud ja paagipump ka ,kapoti alla sai ka voolikud ära vahetatud ,kas pump on ise hõre v millest selline asi olla v6ib? endal hakkab juba m6istus otsa saama
Kirjeldus vastab väsinud jaotuspeale. Viga on pumbas endas.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.12.2012 10:13 28
Postitas -br0-
okei kui pump isegi nüüd hõre on aga pumbapea on siis järelikult korras veel? teine pump mis sai maha v6etud seisab riiuli peal ja käivitus ka kylmalt väga hästi aga kui soojaks hakkas minema siis p6him ei k2ind yldse siis vist t2hendab seda ,et pumbapea läbi? mõtlesin seda sellega ,et võtan sellelt pumbalt pea ja panen vanale pumbale selle ja siis peaks toimima?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.12.2012 10:49 37
Postitas Leho
Pumbapea ongi jaotuspea(mehaaniline osa). Jaotuspea ei ole pumba kaan ehk elektrooniline osa.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.12.2012 18:23 25
Postitas risto94
Tahtsin sellist asja küsida kas solenoidi saab ilma pumpa maha võtmata ka vahetadav?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 07.12.2012 11:39 49
Postitas -br0-
sai nüüd siis proovida pumba kaant liigutada kuna pumpa oli keegi arvatavasti peale löönud j pöörded olid ka peaaegu tuhande peal ja üldse mis masin teeb kui pöördeid alla lyya aga kus sa sellega,liiguta kaant nii yhele kui teisele poole ei muutu mitte kui midagi,mis see ei tea tähendama peaks,mis jama selle pumbaga on ei tea v on probleem yldse kuskil mujal,et pöördeid maha ei saa?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 09.12.2012 19:42 55
Postitas allan_d
Küsimud, et mul automaatkastil see talvevariant. Selle talvevariandiga läheb nii siga ilusti kohalt selle lume sees. Ja küsimus selles, et kas pidevalt võib sõita nii et sees talve variant kastil? või tuleb ökö peale tagasi kohe panema? ja mis seal üldse muutub talvevariandiga sõites et nii hästi ilma ketsita kohalt läheb?

Bmw e34 525tdsa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 09.12.2012 19:47 45
Postitas Leho
talvereziim tähendab teise käiguga kohalt ära minemist.Põõrdeid hoiab ka iga käiguga veidi kõrgemal kui tavaliselt eco reziimis. Midagi hullu ei juhtu. Käigukast õpib sõidustiili iga 50 km tagant. Nii et kui eco reziimile lähed siis 50 km ongi uue sõidustiili ära õppinud. Ja kui süda rahu ei anna siis annab iga hetk arvutiga käigukasti adaptsioone resetida :)