arnis kirjutas:88Ah aku ei ole lahja KUI see oleks tõesti 88Ah. Pärast 2a õigesti kasutamist on 20% läinud, halval kasutamisel ( et auto käima ei lähe, aku tühi) võib mahtuvus kaduda ühe ööpäevaga 10% no problem. Tühi aku rikneb väga kiiresti. Temperatuur mõjub ka, -20 puhul on pool akust ära külmutatud.Heiki_L kirjutas:525tsda 97a
aku laetud auto seisis 10p. läks käima.
Peale seda sai sõidetud ja järgmine hommik enam käima ei tõmmanud. Vedas vaevaliselt mootorit ringi kuni akus enam voolu polnud. Kas 88ah aku tõesti lahja meie kliima jaoks? Kas kusagil võib olla vooluleke?
Aga kui 10p seisis ja käivitas. Pärast sõitu (oletame, et akut laeti sõidu ajal, akutuli ei põlenud) auto väljalülitatud ja pärast ei käivitanud, tundub et on ikkagi tarbija taga, näiteks jamav kliimasiil või mingi muu suvaline leke.
Geneka harjad vahetatud alla poole aasta tagasi. Laadimine üle ca 14.4. aku kustus jah kui suured külmad tulid. Eks pean siis ´aku välja vahetama. '
Aga kas see on normaalne kui peale sõitu auto seisma jätta ja kui sajab lund vms siis on esiaknal keskel puhuri laigud. On olnud ka klaasipesu düüsi ümbert ära sulanud. Need ei tohiks töötada ilma süüteta ju?