525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kuid kuidas seletada tõsiasja, et soojast peast ketrad ca 2 sekki aga lükates pool pööret ja käib? Loogiliselt võtta siis tublima starteriga peaks ka ennast plarts käima vedama?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Odavam variant oleks äkki süüte paika keeramisest alustada. Kui paremaks ei lähe,siis kallim variant(pump)
Mul kummitas sama probleem(soojalt pikk käivitus). Käisin tartu karla autos,kus kärgiti pump ja veel kord pump. Ja küsiti rõvedalt raha. Lasin süüte paika keerata (500-700eeku)ja olen 8 kuud sõitnud ja käivitanud probleemideta
Mul kummitas sama probleem(soojalt pikk käivitus). Käisin tartu karla autos,kus kärgiti pump ja veel kord pump. Ja küsiti rõvedalt raha. Lasin süüte paika keerata (500-700eeku)ja olen 8 kuud sõitnud ja käivitanud probleemideta

4x6=1x nädalas
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Karla on ju küll viimane koht, kus oma muret kurta, aga igalühel omad eelistuse 

Mercedes EQS 450+ 2022
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tead mõnda paremat kohta tartus soovitadaViljar kirjutas:Karla on ju küll viimane koht, kus oma muret kurta, aga igalühel omad eelistuse

4x6=1x nädalas
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
DIAtanel25 kirjutas:Tead mõnda paremat kohta tartus soovitadaViljar kirjutas:Karla on ju küll viimane koht, kus oma muret kurta, aga igalühel omad eelistuse
(samas Karla autos töömees oli igati asjalik ja abivalmis, aga see mees kes seal putkas 00000-kill kalkuleeris....

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küsiks ühe suht lolli küsimuse: Mida annab 524td peal elektooniline e. juhtmega pihusti(mis on sinna tehase poolt määratud). Minul pole seda ja auto ei nõua seda (minek suht ok), Kas ta reaalselt teeb midagi? tean et nii 525tds kui 524td tühikäigul pihusti juhtme välja tõmbamisel ei ole vahet - töötab ikka sama moodi. Vaadates skeeme - tundub et ikka aju arvestab seda: kuid küsimus Kui palju arvestab ja mida mõjutab see el.pihusti? Selline tunne et tema niisama et mootor näeks rohkem elektroonilisem välja
Ja selle 525tds kohta: proovisin kord enda e39 süüte varasemaks timmida: Tulemuseks hakkas kiiremini soojaks minema ja hakkas elama, kuid käivitus ikka vahest ka 20s. Kõik jamad lõppesid vaid siis kui sain tuttavalt töökorras ja kontrollitud pumba pea.
Kas Kütuse kõrgsurvepumbasse võib veel elu sisse puhuda, kui see on suht kuivalt seisnud mitu aastat riiuli peal

Ja selle 525tds kohta: proovisin kord enda e39 süüte varasemaks timmida: Tulemuseks hakkas kiiremini soojaks minema ja hakkas elama, kuid käivitus ikka vahest ka 20s. Kõik jamad lõppesid vaid siis kui sain tuttavalt töökorras ja kontrollitud pumba pea.
Kas Kütuse kõrgsurvepumbasse võib veel elu sisse puhuda, kui see on suht kuivalt seisnud mitu aastat riiuli peal

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kui palju see etteandepump võib maksta?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
diislijoodik kirjutas:Kuum vesi võib aidata küll kui kütusepumba põhjas vesi ja see jäätunud või kasutatakse suvist kütust ja see hangunud.
Lisan selle, et pumbast ei saa kütus ära vajuda, kui tal on tihendid korras- seega vajumise teooriat pole mõtet ajada.
Kui aga paagipump streigib: ei võta kohe järgi või teeb tühikuid?
Kodanikud ju kirjutavad et tangitud on Statoil/ Neste.
Kõrgsurve pumbas vett ei saagi olla(fiter ei lase)- kui aga see peaks juhtuma siis: võib rahumeeli pumbaga hüvasti jätta- ta ei kannata vett- tekib kohe suureulatuslik metallisöövitus...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Danil523 kirjutas:See starteri teema huvitav- ennegi mõelnud selle peale. Põhimõtteliselt kui suurendada starteri pöördeid ja jõudu- siis peaks 525tds käivitamine olema 5+. . . Sest lükates käivitub asi laksust- originaal starteriga aga ketrab paar sekundit.. vahest rohkemgi. ( Kaane timmimine aga käivitamisele eriti midagi ei anna).rainerboy kirjutas:viga juba teada.
eelmine omanik oli kolmest starterist ühe teinud ja pole sarnanegi orginaal starteriga.
panin täkke külge ja auto käis poolest pöördest, ilma aga 10s siis alles käivitub
Äkki saad starteri teema kohta midagi lisada?
Kellel annab kaane keeramine käivitamisele midagi ...kellele mitte..
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
2,5 tds on mootor ,Mul mure järgmine: Külmast peast käivitades läheb auto korraks käima-tödiseb kuskil 500 pöörde juures ja sureb välja, nii umbes kaks käivitust. Kolmanda korraga läheb käima-tödiseb 500 pöörde juures, siis viskab 1000 pöörde peale, siis jälle 500 pöörde kanti ja siis hakkab normaalselt käima kuskil 900 pöörde juures.Tegu on automaat kastiga isendiga ja külmast peast kaasneb ka selline nähtus, et pannes käigu sisse, siis tõmbab pöörded 500 peale ja gaasipedaal ei toimi enam-vajutad aga miskit ei muutu, paned neutraali peale ja siis läheb ilusti pöördesse. samas olen märganud, et kui hoida gaasi pedaali põhjas ja tuled ja soendus vent maha keerata võtab pöördesse ja hakkab liikuma. Mis võib probleemiks olla?
Ei suutnud kuskilt leida palju peaks etteande pump survet andma? -oskab keegi öelda? puhastasin ta korra muidu juba ära-oli soga täis, aga testides topsikus märkasin, et pump ajab pistiku koha pealt läbi(pumba küljes olevate klemmide juurest) -et on see normaalne? Lisaks siis veel nii palju, et soojast peast käivitub hästi! kütte surveks sain mõõtes muidu 3,5-4 PSI-d
Ei suutnud kuskilt leida palju peaks etteande pump survet andma? -oskab keegi öelda? puhastasin ta korra muidu juba ära-oli soga täis, aga testides topsikus märkasin, et pump ajab pistiku koha pealt läbi(pumba küljes olevate klemmide juurest) -et on see normaalne? Lisaks siis veel nii palju, et soojast peast käivitub hästi! kütte surveks sain mõõtes muidu 3,5-4 PSI-d
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kui oleks mulle keegigi spetsialistidest maininudki korraks pumbakaant oleks selle ära vahetanud juba.kuna aga väidetavalt on pump täiesti korras siis ei tea kas hakata huupi vahetama.kuigi jah eks ma olen juba paljud asjad profilaktika möttes ära vahetanud.eks pihustiotsadki said niisama ära vahetatud.midagi ei muutunud küll.kui paar tegelast veel pumbakaant mainib siis võtangi selle ette!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
test rem-is öeldi et rohkem maha ei annagi keerata ,ainult rikkamaks muuta.ei ole rohkem ju neid diislite remondi kohti ka.ise ei tahaks ka näppima hakata!karla autosse ei lahe ma siis ka kui autoo 25l/100-le võtab!piisavalt halvad kogemused.kus veel head vennad kohal on?Danil523 kirjutas:Pump ise (mehhaanika) ei suregi ära. On muidugi erijuhuseid- vesi satus, võõrkeha, kaua seisnud kütetta jne. Seda kontrollida polegi mõtet.
750- km on päris vähe- nagu Bensukal. Diislil peaks ikka sinna 1000 juures olema. 700 võib olla ainult linnas (10km otsad) ja AUTOMAAT.
mul teine e39 automaat- millel range täispaagiga 950 (manuaalil 999).
On võimalus et seier valetab- vaata varjatud menüüs- mitu liitrit näitab mõlemas paagipooles. Peab võrdne olema
Selline tunne et sul liiga rikas segu peale keritud- Seepärast käivitub ka paremini ning liigub eriti hästi. Ja muidugi küttekulu suur. Nii et vali- kas norm küttekulu, norm liikumine või eriti hea tõmme (ka 160km juures) ja suur küttekulu...
Nagu ma ennem kirjutasin - olemas hoovis 524td- millel samuti eriti hea minek- kuid küttekulu suur. Kasutan vaid vahest burnotide ja lumeliikurina- see 524td ei ole igapäevasõidul majanduslikult otstarbekas
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
minu probleem lahenes ka pumba pea liigutamisega-nüüd võtab küttet vähem ja on ikka märgatavalt jõudu rohkem, ei osand arvatagi, et pumba kaan paigast, kuna karla autos oli stenditud ja küttekogused paika pandud väidetavalt-kaseerida aint osatakse seal hästi-mina sinna ka enam ei lähe(tartu oma pean silmas)
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Karla auto on viimane koht kuhu minna, tartus on teisigi odavamaid ja paremaid diislispetse
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kas te köik liigutate ise oma pumbapead.kas keegi minu oma ka julgeb liigutada nii et kõik ka toimima jääb!töökojad seda ei tee ju.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mina käisin enda omaga tartus DIA-s www.diagnostika.ee -tehti diagnostika ja pandi pumba kaan paika-läks küll ka 1200kr maksma mul aga nüüd saab sõita vähemalt
samas-võib tõesti tõsi olla, et kaas on paigas-kui nad selle ikka arvutiga välja loevad-mul oli küttesegu lahja, ikka väga lahja. võttis 11 sajale nüüd kuskil 8 -pole veel täpselt saand mõõta aga kompuutri näit muutus tunduvalt ja minek ka hoopis teine.Teine variant ongi ehk liiga rikkas küttesegu-kas pumba kaan tahab reguleerimist või siis temperatuuri andur vahetamist. LÕPP kokkuvõttes on masin sama tark kui mees selle taga-peaks olema võimalik diagnostikas ikkagi asi välja lugeda...

- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
milleks maksta kui saab ka ise liigutatud oma kõrva ja edasimineku poole pealt tagumiku järgijargo kirjutas:kas te köik liigutate ise oma pumbapead.kas keegi minu oma ka julgeb liigutada nii et kõik ka toimima jääb!töökojad seda ei tee ju.

aga liigutamine on jube täppistöö 0.0...mm mõjutab juba piisavalt.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul üks küsimus 525 TDS automaat ja 95 aasta:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mis voolikud need 2 tk on, mis tulevad eestpoolt radika tagant välja? Kust need tulevad ja kuhu lähevad? Palun vaadake seda mootori pilti, see krdi auto24 linki on siia võimatu panna korrektsena
PS: laenasin võõrast linki, loodan, et ei pahandata
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mis voolikud need 2 tk on, mis tulevad eestpoolt radika tagant välja? Kust need tulevad ja kuhu lähevad? Palun vaadake seda mootori pilti, see krdi auto24 linki on siia võimatu panna korrektsena

PS: laenasin võõrast linki, loodan, et ei pahandata

M3 EVO Coupe - under construction ;)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
õlijahutusseet kirjutas:Mul üks küsimus 525 TDS automaat ja 95 aasta:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mis voolikud need 2 tk on, mis tulevad eestpoolt radika tagant välja? Kust need tulevad ja kuhu lähevad? Palun vaadake seda mootori pilti, see krdi auto24 linki on siia võimatu panna korrektsena![]()
PS: laenasin võõrast linki, loodan, et ei pahandata
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mootoriõli jahutus? Kas mootoriõli jahutusradikas on see, mis on neerude tagant näha see kandiline?
M3 EVO Coupe - under construction ;)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
justseet kirjutas:Mootoriõli jahutus? Kas mootoriõli jahutusradikas on see, mis on neerude tagant näha see kandiline?

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... /09/mg-17/
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vot siis arumaeimõista
Mul radikas ilusti soe kui sõita, aga neid kahte voolikut ei paista... On näha ainult 1-e ots, mis on nö. läbi lõigatud
Peab hakkama anomaaliat uurima

Mul radikas ilusti soe kui sõita, aga neid kahte voolikut ei paista... On näha ainult 1-e ots, mis on nö. läbi lõigatud

Peab hakkama anomaaliat uurima

ananass kirjutas:justseet kirjutas:Mootoriõli jahutus? Kas mootoriõli jahutusradikas on see, mis on neerude tagant näha see kandiline?
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... /09/mg-17/
M3 EVO Coupe - under construction ;)
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mul ka küsimus kohe selle Auto24 lingi pildi pealt, enne sisselaske kollet on mingi ümar klapp peenike voolik läheb kuhugi amordikannu juurde, kas see klapp mõjutab midagi käivitumisele, minekule jne.
kuna mul selle klapp puudu,
ja mõnel tdsil olen näinud et sisselaske juurest läheb toru väljalaske juurde, seletage ära miks too vajalik on, mul seda jälle ei ole, aga muidu torud ja kolled vajalikud on olemas seisavad garaaziz
kuna mul selle klapp puudu,
ja mõnel tdsil olen näinud et sisselaske juurest läheb toru väljalaske juurde, seletage ära miks too vajalik on, mul seda jälle ei ole, aga muidu torud ja kolled vajalikud on olemas seisavad garaaziz
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
volli777 kirjutas:mul ka küsimus kohe selle Auto24 lingi pildi pealt, enne sisselaske kollet on mingi ümar klapp peenike voolik läheb kuhugi amordikannu juurde, kas see klapp mõjutab midagi käivitumisele, minekule jne.
kuna mul selle klapp puudu,
ja mõnel tdsil olen näinud et sisselaske juurest läheb toru väljalaske juurde, seletage ära miks too vajalik on, mul seda jälle ei ole, aga muidu torud ja kolled vajalikud on olemas seisavad garaaziz
See peaks olema EGR klapp, mille eesmärk on osa väljalaske gaase teisele ringile saata. Parandage, kui ma eksin.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See on nn roheliste meeleheaks, kui sul seda pole siis parem ongi, mootor hingab puhtamat õhku, enda omal ka seda polnud, kuid ülevaatusel on vb parem kui see toru seal on-puhtam heitgaas, kuid minu omal probleeme polnud.volli777 kirjutas: ja mõnel tdsil olen näinud et sisselaske juurest läheb toru väljalaske juurde, seletage ära miks too vajalik on, mul seda jälle ei ole, aga muidu torud ja kolled vajalikud on olemas seisavad garaaziz
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ok natuke jälle targem, ja see peenike voolik sealt amordikannu juurest las see tilpneb seal edasi jah mis sinna ümarasse klappi peaks minema.
mul pole tähtis mis sealt tagant välja tuleb vaid tähtis on see et auto käivitub (võtmest):D ja sõidab ideaalselt ja loomulikult minek peab ka väga hea olema.
mul pole tähtis mis sealt tagant välja tuleb vaid tähtis on see et auto käivitub (võtmest):D ja sõidab ideaalselt ja loomulikult minek peab ka väga hea olema.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
OK, tänud. Kui ma õieti aru saan, siis 525 TDS-l on ees mootori jahutusradikas, mootoriõli jahutusradikas, kondi radikas (kui on) ja roolivõimendiõli jahutus (peaks vist olema ainul toru?) ja automaatkastiõli jahutus, mis on suure nö. mootoriradika sees? Krt mul on kõik need asjad olemas ja töötavad ka aga miskit on sealt eest ära võetud ehk siis üks läbilõigatud toruots paistab, kus sees miskine vana õli, ei viitsi tervet esiotsa lahti ka kiskuda, et aru saada, mis see on. Aga jätkan uurimist, kui aega saan 

M3 EVO Coupe - under construction ;)
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kysimus:
e34 ,aga peale on pandud e28 meh. pump.
Mis Praegusel juhul näitab kytusekulu? V6i siis ilmselt praegu näitab ta siis aiateibaid?
e34 ,aga peale on pandud e28 meh. pump.
Mis Praegusel juhul näitab kytusekulu? V6i siis ilmselt praegu näitab ta siis aiateibaid?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa