59. leht 105-st

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 18.10.2013 00:48 38
Postitas arnis
Kontrolli juhtpihusti juhet, kas on terve. Aga kui pirnike tööle läheb, siis veakood on salvestatud, tuleks ainult läbi lugeda.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 24.10.2013 19:05 25
Postitas matuuu
Täna kadus jõud ära ja jäi seisma ei luband ka, peale voolu torus oli surve ja tuli koos mullidega, pumbast ajas kütust tagasi, etteande pump ka ei tööta :D
Diagnost andis siukesed vead.
Pilt
Temp andur tingitud sellest, et lüliti katkestab seda.
Aga Sensor injection start..esimest korda siuke viga. Peale seda kui käima sain haugub kohapeal pöörded kõiguvad.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 24.10.2013 21:06 43
Postitas jounes
Vaata kas vool jookseb ilusti pumpa peale,
Mul olid läbi põlenud kaitsmed , + i ei tulnud peale.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 24.10.2013 21:18 02
Postitas matuuu
jounes kirjutas:Vaata kas vool jookseb ilusti pumpa peale,
Mul olid läbi põlenud kaitsmed , + i ei tulnud peale.
Kui mõtled etteande pumpa, siis voolu ei tule ja otse pannes ei tee ka piuksugi.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 26.10.2013 12:38 11
Postitas kysh
Probleem on 525tdsa 95a. Külmalt käivitub noraalselt. Normaalselt käivitub ka siis kui kuuma mootoriga vahetult peale välja suretamist käivitada. Aga kui auto on seisnud ala 15-30 min või kauem, siis tahab juba pikemat truiamist ja vahest peale käima saamist tahab välja ka surra kui kergelt gaasi ei anna. Õhu kütuse süsteemis saab vast välistada kuna külmalt käivitub normilt. Muide valge tossu pilv ei jää ka tulemata peale käivitamist. :D

Kas siis probleemi saab selle meetodiga "ajutiselt" parandatud?
StenV70 kirjutas:
PeeterA kirjutas:Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:
http://i292.photobucket.com/albums/mm15 ... tstart.jpg
Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 26.10.2013 13:16 18
Postitas arnis
Põhimõtteliselt küll, see ongi see tüüpviga :)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 28.10.2013 01:02 47
Postitas matuuu
Kuidas süütenurk kellaga paika panna?
Seletab keegi ära, kes teinud?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 28.10.2013 07:26 34
Postitas ooDDoo
Google on abiks sealt saad puust ja punaselt

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 29.10.2013 20:38 31
Postitas ott1987
Tere!
Võib-olla loll küsimus, aga kus see vända andur seal hooratta juures asub. Olen guugliga rallinud, aga vastust ei ole leidnud(võib-olla olen ise rumal :) ). Kuidas seda testida, kas vända andur on läbi ja kui kergelt/raskelt selle anduri sealt kätte saab?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 29.10.2013 22:46 45
Postitas arnis
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... 3%C2%A0560" onclick="window.open(this.href);return false;

nr15. vaatab ninaga hooratta poole. Jah, mootoriruumist vaja veidi sügavale ronida, aga kätte saab.
Kinnikiilumisega probleemi pole. Katsetamiseks vajab eritehnikat või siis lihtsalt teist andurit.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.11.2013 16:47 54
Postitas Herko4
ra1ner kirjutas:Tere, mure järgmine, et e39 525tds-l esiimese silindri pihusti augus on küte, pihusti toru lahti ei ole, aga milles asi on? Ette tänades.
keera pihustid lahti ja vaheta alumine vask seib ära ja asi saab lahendatud.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 04.11.2013 09:16 22
Postitas kysh
kysh kirjutas:Probleem on 525tdsa 95a. Külmalt käivitub noraalselt. Normaalselt käivitub ka siis kui kuuma mootoriga vahetult peale välja suretamist käivitada. Aga kui auto on seisnud ala 15-30 min või kauem, siis tahab juba pikemat truiamist ja vahest peale käima saamist tahab välja ka surra kui kergelt gaasi ei anna. Õhu kütuse süsteemis saab vast välistada kuna külmalt käivitub normilt. Muide valge tossu pilv ei jää ka tulemata peale käivitamist. :D

Kas siis probleemi saab selle meetodiga "ajutiselt" parandatud?
StenV70 kirjutas:
PeeterA kirjutas:Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:
http://i292.photobucket.com/albums/mm15 ... tstart.jpg
Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.
Mitmes andur radika poolt oleks temp andur? Esimene? Esimese ma ühendasin lahti,jahutusvedeliku temp vajus nulli aga eelsüüteküünlad ei hakanud tööle ja käivitus ikka halvasti.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 04.11.2013 14:35 33
Postitas DigitalCold
kysh kirjutas:Mitmes andur radika poolt oleks temp andur? Esimene? Esimese ma ühendasin lahti,jahutusvedeliku temp vajus nulli aga eelsüüteküünlad ei hakanud tööle ja käivitus ikka halvasti.
juhtpihusti all olev andur oli mäletamistmööda.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.11.2013 21:48 21
Postitas kysh
Kas seal siis mitu temp andurit, mis annavad ala erinevatele asjadele "teadet" edasi?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.11.2013 22:28 20
Postitas DigitalCold
jah

525 tds turbo kaob

Postitatud: 06.11.2013 00:09 24
Postitas oliverki
Tervist,

Selline mure siis autoga, bmw 525tds 105kw 1995 e34, pole sarnast mure veel kohanud.

Igaljuhul kaob sõiduajal turbo tagant ära. Pole oluline kas sõita püsikaga rahulikult maanteel või täisgaasiga. Ühel hetkel kaob järsult turbo tagant, nagu laseks kogu rõhu välja. Siis tuleb gaas korra lahti lasta, et tujurikkuja kukuks korraks nulli ja uuesti gaasi andes hakkab rõhku koguma ja astub edasi nagu peab. Ei oma suurt tähtsust mootori soojus ega ilm. Näiteks kui sees on 5käik ja hakata kiirendama, siis kõik toimib normaalselt kuni ca 120km/h kui turbo kaob hetkega tagant ja mootor muutub jõuetuks, kui gaas lahti lasta ja uuesti vajutada tuleb turbo tagasi ja mõne aja pärast kõik kordub jälle.

Muidu on kiirendus korras, pöörded lähevad ilusti lõpuni välja. EGR klapp puhastatud ja töötab nagu peab, samuti kontrollitud ka turbo vaakumklappi, mis töötab ka ilusti. Muul ajal töötab mootor väga hästi, pöördeid kogub ilusti, eriti ei suitse (madalate pööretega veidi musta vahel). Pöörded kohapeal kõiguvad ainult elektrit kasutades või rooli pöörates. Linnasõidul eriti tähele ei pane, kuna gaasi lahti laskmist toimub pidevalt.

Ideid?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.11.2013 08:06 26
Postitas DigitalCold
meenutab mulle mu enda umbes õhufiltrit ja õhufiltri---turbo vahelist torukest mille vaakumiga kortsu tõmbas.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.11.2013 21:41 28
Postitas oliverki
Vahetasin ära kütuse ja õhufiltri, kuid kahjuks viga selles polnud. Mure endiselt sama nagu varem. Isegi paremaks ei läinud. Ainult must toss madalatel pööretel kadus õhufiltri vahetusega tagant ära. Veel ideid ?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.11.2013 22:11 20
Postitas DigitalCold
map andur või map andurini jõudev voolik? võin sulle turborõhukella laenata,saad vaadata kas turborõhk ka tegelikult ära kukub või on asi kütuses.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 06.11.2013 23:12 50
Postitas jounes
Nonii kui keegi mäletab siis mul olid käivitusprobleemid külma mootoriga,
Paagisisese pumba viga kahtlustasime, asi polnud selles, proovisin teist pumpa töötas samamoodi, eeksüüteküünalde juhtmed olid ära kärvand ,sai vahetatud ,töötas nagu paugupill, sain sõita üks 40 km ja lampi suri välja, käima läks ainult brakecleaneriga , sai 5 km edasi sõidetud ja sama asi,
Vana omanik mainis et pumba pea reguleerimata, kas võib asi selles olla ?
hommikul saab muidugi teada jälle kas ta üldse tööle läheb .

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 07.11.2013 01:10 26
Postitas arnis
Kas diagnostikavead said korda? Eriti see juhtpihusti, väga tähtis.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 07.11.2013 13:53 16
Postitas jounes
Juhtpihusti vahetamata, aga vahetasin küttefiltri ära, käima läheb ilusti, sõidan natuke aega ja sureb välja, kas õhk võib vahel olla kuskil?
Voolikus alguses õhumullid sees, lasen käija ja kaovad ära

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 07.11.2013 20:31 04
Postitas erikred
oliverki kirjutas:Vahetasin ära kütuse ja õhufiltri, kuid kahjuks viga selles polnud. Mure endiselt sama nagu varem. Isegi paremaks ei läinud. Ainult must toss madalatel pööretel kadus õhufiltri vahetusega tagant ära. Veel ideid ?
aju keerab kütte kinni kuna tuvastab ülerõhu.
Ilmselt kas turbo korpusest wastegate aktuaatorini minev voolik umbes või katki.
variant on veel et keegi on hooba peale keeranud liiga palju.
map anduri rike pole väga levinud
kontrolli ka igaksjuhuks turbo poolt toodetav ülerõhk kellaga üle, nominaal TDS mootoril ca 1.2 bar, TD mootoril 0,9 bar, testitakse vähemalt 3 käiguga pööretel 3-4000, täiskoormusega ehk liigeldes, kohapeal paarutamine ei näita midagi.

terv
erich

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 22.11.2013 16:49 25
Postitas Kicks
1996 E34 525TDS Automaat

Ei käivitu. Süüte sisse panen, siis põleb nii pihusti tuli kui eelsüütetuli(kumbki ära ei kustu oodates).
Käivitada üritades ketrab tühjalt, ei turtsu ega midagi, käivitus spreiga mõne üksiku turtsu tegi, kuid siiski suht tuim ketramine.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2013 07:39 02
Postitas Silver88
Kas väsinud juhtpihusti võib mootori külmalt nagu nö puterdama panna? Käib nagu viie silindriga bensukas. Samas valget suitsu tuleb ka tagant. Või on siiski asi kulunud pumbaelektroonikas? 993 pumpa olen kuulnud, et pööre hakkab lainetama, kuid kas 994 pumbal hakkavad teistsugused anomaaliad?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2013 08:12 43
Postitas ooDDoo
Äkki hoops mõni eelsüüteküünal läbi.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.11.2013 12:10 20
Postitas allan_d
Oli ka minu omal probleem külmast peast. Panin taastatud juhtmega pihusti, stendisin pihusteid(olid korras), vahetasime pumba elektroonika ja ei midagi. Eelsüüte küünlaidki kontrollisime ja kõik töötasid. Et ainuke mis oli jäänud oli pumba alumine osa.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 24.11.2013 14:13 43
Postitas kask90
ooDDoo kirjutas:Äkki hoops mõni eelsüüteküünal läbi.
Kas tõesti võib siis viga olla ka eelsüüteküünaldes, kui mootor külmalt puterdab ja auto kere väriseb jubedalt? :D
Ka minul sarnane probleem, niipalju kui foorumis tuhninud olen, peaks viga pihustites olema, kuidas sõltub see küünaldest :roll: ?Käima läheb poolest pöördest ja ca minut käib siis kõik korras.Sai ka testrem helistatud ja soovisin pihustitesti teha ning öeldi samuti, et kontrolliks enne küünlad üle.Homme igatahes lasen kõik maha võtta ja üle vaadata.Pumba viga väga olla ei saaks, kuna pole märganud mingeid väsimuse märke...

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 26.11.2013 09:50 32
Postitas 01tuner
Eelsüüteküünlad on mõeldud selle jaoks, et soojendada silindrisse minevat külma õhku.

Aitab siis paremale plahvatusele kaasa. Kui mõni küünal on läbi, siis ei pruugi see silinder korralikult "käima" saada kus küünal läbi on ja jääbki alguses lonkama.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 26.11.2013 10:04 38
Postitas arnis
Küünalde kontrollimiseks ei ole vaja neid maha võtta. Piisab ampermeetrist.