2. leht 2-st

Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte

Postitatud: 04.12.2010 08:37 38
Postitas patrik
kui veidi vaeva näha saab kindlaks teha ilma kaant maha võtmata
mis firma see on mida nii hirmsalt saladuses hoitakse?

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 04.12.2010 14:53 32
Postitas Cert85
Põhimõtteliselt peaks alt ka andma mõõta? Juhul, kui nüüd kolb võrreldes teistega rohkem alla tuleb?
Või ei ole alt tegutsemiseks ruumi, vänt jääb sedasi ette?

Silindreid vast mingi mögaga pole mõtet täitma hakata, et ruumalasid võrrelda. Aga kui see on lihtne ja usaldusväärne võimalus, siis miks mitte. Sest kolvipeasse jääva osa saaks ka pihustiauku pidi välja imeda.

E: Kompresiooni mõõtes peaks ka mingi eelduse saama vast, kui surveaste väiksem?
Kas annaks ka mingi vardaga vaadata pihustiaugust, kus see kolb asetseb kõrguse suhtes?

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 05.12.2010 08:36 06
Postitas Jan320
Kui karter alt ära võtta , peaks ka olema kõveraid kepse näha ei pea kohe kaant ära kiskuma.

Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte

Postitatud: 05.12.2010 11:37 01
Postitas villake
patrik kirjutas:kui veidi vaeva näha saab kindlaks teha ilma kaant maha võtmata
mis firma see on mida nii hirmsalt saladuses hoitakse?
Ei ole saladust, Optimus Tuning oleks firma nimi vist.
Laupäeval helistas ja küsis, mis õli tavaliselt sees on olnud - pidi helistama kui valmis on. Ei helistanud.
Pani käima ja plahvatas ilmselt :evil:

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 05.12.2010 16:31 55
Postitas patrik
Cert85 kirjutas:Põhimõtteliselt peaks alt ka andma mõõta? Juhul, kui nüüd kolb võrreldes teistega rohkem alla tuleb?
Või ei ole alt tegutsemiseks ruumi, vänt jääb sedasi ette?

Silindreid vast mingi mögaga pole mõtet täitma hakata, et ruumalasid võrrelda. Aga kui see on lihtne ja usaldusväärne võimalus, siis miks mitte. Sest kolvipeasse jääva osa saaks ka pihustiauku pidi välja imeda.

E: Kompresiooni mõõtes peaks ka mingi eelduse saama vast, kui surveaste väiksem?
Kas annaks ka mingi vardaga vaadata pihustiaugust, kus see kolb asetseb kõrguse suhtes?
tegemist bensukaga

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 05.12.2010 21:27 21
Postitas Cert85
Andestust jah!
Mõtteis oli diisel, kui selle jama sinna kirjutasin.

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 06.12.2010 18:51 21
Postitas Jan320
Kas auto liigub juba ,või ikka remont.

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 06.12.2010 20:50 30
Postitas villake
Jan320 kirjutas:Kas auto liigub juba ,või ikka remont.
Homme peaks kätte saama, remondimees tegi väikse sõidu ja pidi vaikne ja okei olema (suitseb jubedalt tänu õlile, aga see peaks mingi aeg põlenud saama).
Ja tuli jälle 1 sama veaga auto sisse, aga tal oli mootor täiesti koos (tundub, et see külmumine/klapp on tüüpviga?! :roll: ja just sellise ilmaga, mitte -30C)
Sai tulede kõrgust (näitasid alla) ja muud reguleeritud kah, kui juba remondiks läks.
Eks siis arvelt näha, mis täpselt sai mootoriga tehtud.

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 06.12.2010 21:16 12
Postitas Jan320
villake kirjutas:
Jan320 kirjutas:Kas auto liigub juba ,või ikka remont.
Homme peaks kätte saama, remondimees tegi väikse sõidu ja pidi vaikne ja okei olema (suitseb jubedalt tänu õlile, aga see peaks mingi aeg põlenud saama).
Ja tuli jälle 1 sama veaga auto sisse, aga tal oli mootor täiesti koos (tundub, et see külmumine/klapp on tüüpviga?! :roll: ja just sellise ilmaga, mitte -30C)
Sai tulede kõrgust (näitasid alla) ja muud reguleeritud kah, kui juba remondiks läks.
Eks siis arvelt näha, mis täpselt sai mootoriga tehtud.
Lihtsalt omad vitsad peksavad, kartrituulutus vahetamata õigel ajal pealegi see kuulub ka hoolduse alla.

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 06.12.2010 21:39 00
Postitas Jan320
Kuno_T kirjutas:Mida sa seal hooldad, egas hoolduse juures pea mõõtevarda toru läbi puhuma. Pigem tuleks tehasele korralik kirjapomm saata sellise sigaduse eest.
Hoolduse all pidasin silmas uut klappi ja uusi torusid sinna kõike 4 või 5 voolikut,toru.Pealegi kui viimati UM ist seda klapp i ostsin küsiti kumb autol on kas tavaline või arktiline variant , järelikult on 2 varianti ja see teine võibolla ei külmu ära.

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 06.12.2010 21:43 17
Postitas Kristo_K
Kas hoolduse käigus peab ka need voolikud-torud välja vahetama? Mina teadsin vaid, et (karterituulutus-)filter tuleb õlivahetuse käigus vahetada.

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 06.12.2010 21:48 11
Postitas Jan320
Tavaliselt on need torud umbes või kohe kohe purunemas kui juba siis kõik uued panna , siis pole rohkem muret.Minu 2,8 oli alumine toru nii sült et vahepeal kleepus kokku.

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 06.12.2010 22:27 06
Postitas Jan320
Kuno_T kirjutas:Miks te siis, kui alumine toru on katki või umbes, käsite inimesel selle jama eest UM-ile veel liigsed 1,5k tassida ja nende juppide vahetuseks mitu tundi auto kallal nöökida?
Tavaliselt on kõik torud umbes ja kohe purunemas korralik lukksepp vahetab kõik torud ja klapi ,et hiljem ei ole probleeme ja kohe ei pea UM ist ostma.

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 06.12.2010 22:58 35
Postitas patrik
kas käiguühtlus mõõdetud?

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 07.12.2010 08:46 31
Postitas villake
Jan320 kirjutas:Lihtsalt omad vitsad peksavad, kartrituulutus vahetamata õigel ajal pealegi see kuulub ka hoolduse alla.
Nojah, torudest ei tea ma midagi.. ilmselt peaks siis neid vahetama/kontrollima ja üleüldse jäi see sama süüdlane klapp alles :roll: Sest see pidavat korras olema tegelikult, külmus kinni ainult. Arktiline variant kõlab hästi samas muidugi...
UM on paras lollide kari (sorry) ja iga asja peale nad ütlevad, et parandada ei saa - uus tuleb osta ja need hooldused on ka neil nii, et jäetakse nt mingi õlitihend või asi lahti ja siis sõidu ajal jookseb õli välja (ühe tuttava e46 juhtus nii - UM muidugi tegi siis tasuta korda, aga noh..).

Autol oli augustis hooldus ja siis vahetati õli ning piduriõli. Muud nad ei õelnud midagi. Peab siis nõudma mootori kuluvjubinate vahetust? Ja kui autol on mingi probleem, nt see pinin/undamine külmast peast esimeses paremas nurgas, siis nad alati ütlevad "Ei tea, nii ei tohiks ta küll teha..."

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 07.12.2010 18:21 17
Postitas patrik
kas käiguühtlus, kolvi kõrgus ja kompressioonid mõõdetud?

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 08.12.2010 10:03 52
Postitas villake
patrik kirjutas:kas käiguühtlus, kolvi kõrgus ja kompressioonid mõõdetud?
Ei ole mõõdetud, sest need riistad on väga vähestel töökodadel. Kolv pidi olema tahmane ja selle mõõtmiseks peaks mootori lahti võtma, mida ei ole kavas teha.
Inimene väidab, et auto on korras ja seega miks mitte usaldada. Raha väga ei sügele ka, et mõjale mõõtma minna. Kui jookseb täitsa kokku, siis eks omad vitsad.

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 09.12.2010 21:21 19
Postitas aise
käigu ühtlust saab diagnostikaga vaadata. eks külmus ära see kollane **** t***stunud plöga tõenäoliselt mida on terve tuulutuse süsteem täis.

minu autost (sama mootor) välja võetud tuulutusklapp:
www.hot.ee/aise/CCV.JPG

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 10.12.2010 08:45 32
Postitas villake
Auto sõidab ilusti ja on nagu uus :)
Kuigi jäi koju hange sellise ilmaga... :evil:

Tänud kõigile, kes kaasa elasid :)

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 10.12.2010 09:31 32
Postitas Jan320
Mis siis täpselt juhtus, mida tehti?

Re: E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam

Postitatud: 12.12.2010 11:04 40
Postitas villake
Jan320 kirjutas:Mis siis täpselt juhtus, mida tehti?
Nagu keegi eespool postitas selle pildi, siis see tuulutusklapi õli-vee segune kollane mõga külmus ära (oli juba varem olnud kahtlane ilmselt, sest nüüd nt käigukand ei värise üldse enam).
Klapp tehti puhtaks ja jäi sama klapp, vahetati ära kaane tihend (oli vist nii.. kaane juures mingi filter või tihend) ja rohkem vist ei tehtudki mootori juures.