E34 mootor puterdab soojalt
Re: E34 mootor puterdab soojalt
Mul olid alguses täpselt samad sümptomid, mis kasutaja Mellil.(puterdas julmalt, katalüsaator läks tulipunaseks, suri välja lambist koguaeg ja lõpuks ei läinud üldse käima)
Peale jagaja kaane ja rootori vahetamist sain ta käima. Nüüd on külmast peast kõik ideaalne, aga kui mootor soe siis hakkab puterdama ja loobib akutuld ette.
Tehtud tööd: diagnostika(ei näidanud midagi),uued küünlad,uus bensufilter, uus jagaja ja rootor, küünlajuhtmed vaatasin/katsusin ka üle ei tundunud küll, et läbi lööks.
Äkki keegi oskab aidata? Tegemist e34 m20 mootoriga.
Tänud!
Peale jagaja kaane ja rootori vahetamist sain ta käima. Nüüd on külmast peast kõik ideaalne, aga kui mootor soe siis hakkab puterdama ja loobib akutuld ette.
Tehtud tööd: diagnostika(ei näidanud midagi),uued küünlad,uus bensufilter, uus jagaja ja rootor, küünlajuhtmed vaatasin/katsusin ka üle ei tundunud küll, et läbi lööks.
Äkki keegi oskab aidata? Tegemist e34 m20 mootoriga.
Tänud!
- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
sama jama siin ka.
homme on lootust diagnostikasse saada, eks siis selgub vb täpsemalt, milles viga on. siis annan siin ka teada, kui viga leitud.
aga mul juba selline kahtlus, et bensupump kutu...
homme on lootust diagnostikasse saada, eks siis selgub vb täpsemalt, milles viga on. siis annan siin ka teada, kui viga leitud.
aga mul juba selline kahtlus, et bensupump kutu...
- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
aga võibolla on viga nukaanduris? 

Re: E34 mootor puterdab soojalt
M20 mootoril on minu teada ainult väntvõlli andur.BMWE34Mell kirjutas:aga võibolla on viga nukaanduris?
Kas pole siis kedagi, kes tuleks arvutiga kohale ja vaataks üle asja? Ise olen natuke kaugel selleks

- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
täna võtsin jagaja kaane maha, kontaktid olid oksüdeerunud, need puhastasin ära. võtsin rootori maha, selle puhastasin ära ja, mis ma avastasin, seal seda söepulka enam sees ei olnud, mis seal olema peaks. see on ilmselt ka põhjus, miks auto enam käima ei lähe.
- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
Probleem lahendatud
Viga oli jagaja kaanes. Söepulk oli puhta pulbriks vist läinud seal sees, igatahes seda seal enam ei olnud. Sai tutikas söepulk pandud. Nüüd autol minek niiet ainult hoia kinni

Viga oli jagaja kaanes. Söepulk oli puhta pulbriks vist läinud seal sees, igatahes seda seal enam ei olnud. Sai tutikas söepulk pandud. Nüüd autol minek niiet ainult hoia kinni

- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
auto nüüd küll korras, aga tekkis üks küsimus. et spidoplokis peaks ju töötama need service näidikud all servas. aga need service näidikud töötavad ainult siis kui süüde sisse keerata, aga kui auto juba käib, siis kustuvad ära. et kas nii peabki olema?
- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
selge
aitäh
aitäh

- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
eile õhtul sõitsin koju ja lampi suri auto välja ja enam käima ei lähe, isegi ei luba mitte... ei tea , mis värk olla võiks?
- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
nagu selgus, siis mootoririhm puru 

Re: E34 mootor puterdab soojalt
Kui sellel mootoril klapid pähe lööb ,siis palju õnne . 

Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
nujah, aga kiirus polnud suur, mingi 20km/h teise käiguga.
Re: E34 mootor puterdab soojalt
Vahet pole ,ise veel käiiasid ka veel kui rihm katki.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
no käiasin jah, ma ei teadnud ju, et mootoririhm puru
Re: E34 mootor puterdab soojalt
Siit siis tekib küsimus: M20 võimeline klapid pähe lööma?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E34 mootor puterdab soojalt
Tundub, et siiski käivad klapid pähe:
*small 6cyl [M20 2.5l(i)] { '89 and '90 525i only }
When was the last time you replaced your timing belt?? If it breaks, your valves will hit your pistons
The M20 is an "interference" engine, since the valves open so far into the cylinders (they "interfere" in the piston space) that if the valve timing isn't perfect, the valves can be struck by a piston.
The "interference" design actually increases the engine's efficiency, because the wider the valves open, the more air/fuel you can get in and out of the cylinders.
But when the timing belt breaks on an interference engine, the pistons and valves can collide, causing extensive engine damage.
Kohtuvad tõenäoliselt, kui rihm puruneb.
*small 6cyl [M20 2.5l(i)] { '89 and '90 525i only }
When was the last time you replaced your timing belt?? If it breaks, your valves will hit your pistons
The M20 is an "interference" engine, since the valves open so far into the cylinders (they "interfere" in the piston space) that if the valve timing isn't perfect, the valves can be struck by a piston.
The "interference" design actually increases the engine's efficiency, because the wider the valves open, the more air/fuel you can get in and out of the cylinders.
But when the timing belt breaks on an interference engine, the pistons and valves can collide, causing extensive engine damage.
Kohtuvad tõenäoliselt, kui rihm puruneb.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
sry, ei saanud väga hästi aru sellest inglise keelsest jutust... 

Re: E34 mootor puterdab soojalt
See tähendas seda, et p*tsis oled omadega. 

Re: E34 mootor puterdab soojalt
Kõkkuvõttes:
Kui rihm puruneb, siis on klapid vastu kolbe. Eeldatavasti mõned klapid kõverad ja kolbidel jäljed peal.
Halvemal juhul veel palju pahandust lisaks.
Rohkem oli seal juttu sellest, et mis nö tüüpi see mootor on.
E: Kui on tahtmist remontimiseks, siis tasuks kaas maha võtta ja uurida, mis sealt paistab.
Samas võid pääseda mõne klapi vahetamisega ja siis ka väikene hoole juba juurede kaanele.
Aga on olnud ka juhuseid, kus kepsud kõverad ja lõpuks saale ka ringi tõmmanud jne.
Kui rihm puruneb, siis on klapid vastu kolbe. Eeldatavasti mõned klapid kõverad ja kolbidel jäljed peal.
Halvemal juhul veel palju pahandust lisaks.
Rohkem oli seal juttu sellest, et mis nö tüüpi see mootor on.
E: Kui on tahtmist remontimiseks, siis tasuks kaas maha võtta ja uurida, mis sealt paistab.
Samas võid pääseda mõne klapi vahetamisega ja siis ka väikene hoole juba juurede kaanele.
Aga on olnud ka juhuseid, kus kepsud kõverad ja lõpuks saale ka ringi tõmmanud jne.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E34 mootor puterdab soojalt
Nendel mootoritel võib hammasrihma katkemisel pooleks lüüa ka nookuri. Klapikambri kaas maha igaks juhuks ja asi üle vaadata. Pihta saanud klappidel peaks olema ka klapivahe oluliselt suurenenud, sest kõver klapp ei sulgu enam täielikult ja jääb alla poole.
Ametlike remondijuhendite järgi tuleks muidu uus rihm panna, kompressioonid mõõta kõigis silindrites ja vajadusel plokikaas remondiks maha võtta
Ametlike remondijuhendite järgi tuleks muidu uus rihm panna, kompressioonid mõõta kõigis silindrites ja vajadusel plokikaas remondiks maha võtta

Re: E34 mootor puterdab soojalt
See viimane lause on küll heateet82 kirjutas:Nendel mootoritel võib hammasrihma katkemisel pooleks lüüa ka nookuri. Klapikambri kaas maha igaks juhuks ja asi üle vaadata. Pihta saanud klappidel peaks olema ka klapivahe oluliselt suurenenud, sest kõver klapp ei sulgu enam täielikult ja jääb alla poole.
Ametlike remondijuhendite järgi tuleks muidu uus rihm panna, kompressioonid mõõta kõigis silindrites ja vajadusel plokikaas remondiks maha võtta


Eks BMW üritas siis ka asju lihtsamalt ajada.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E34 mootor puterdab soojalt
Selline kuldne lause on tegelikult kirjas Autodata-s peaaegu kõigi autode kohta. Loomulikult on tegelikkuses väga väike võimalus nii lihtsalt pääseda 

- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
NB! Auto hetkel ei sõida! Sõites mootoririhm purunes!
Auto hetkel siis müügis, sest pole aega ja raha asjaga tegeleda! Võib ka vahetust pakkuda!
Hind 640 Euri
Auto hetkel siis müügis, sest pole aega ja raha asjaga tegeleda! Võib ka vahetust pakkuda!
Hind 640 Euri
Re: E34 mootor puterdab soojalt
Siin on kahjuks vale koht müümiseks.
Pane müügi alafoorumisse teema püsti.
Pane müügi alafoorumisse teema püsti.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- BMWE34Mell
- Huviline
- Postitusi: 955
- Liitunud: 03.05.2010 09:39 52
- Asukoht: Tartu
Re: E34 mootor puterdab soojalt
müügi alafoorumis on ka, lihtsalt panin siia väikse info, et müügiks läheb...