Aga jah üle 3a kasutatud rehviga pole midagi teha. Seepärast põhja pool ka rehve iga aasta vahetatakse, sealpool teed koguaeg libedad ja saadakse hakkama. Nende vanad rehvid veetakse aga eestisse ja kõik sõidavad rõõmsalt.

spitfire kirjutas: Kütusekulu on paraku auto juures üks suuremaid kulusid...
no kui 110ga polnud probleemi, siis järgmise lumemöllu ajal proovi juba 120gaKert11 kirjutas:kiirendus peaks olema lumesupis neljaveolisel parem vs tagaveolisel, kuna veojõukontroll ei lase ratast ringi ja tagaveoline uimab rohkem kohapealt minema minnes. ise kasutan tagaveolist ja saab mõnusalt hakkama, laup õhtul sõitsin just tartust tln ja tee oli kohutav tartu ja põltsamaa vahel (asfalti asemel oli lumekiht teepeal, sahameestel oli vist puhkepäev:), aga keset kurvi 110ga möödasõitu sooritada kolonnist polnud probleem ka ainult tagaveolisega
Sellise jutu peale võiks öelda, et kas sa kaasliiklejate peale ka mõtled, kelle elud sa ohtu sead? See on savi mis sa oma eluga teed aga sa ju sead teiste elud ka ohtu. Kas sa arvad, et veojõukontroll on mingi imeasi mis kõik õnnetused ära hoiab?Kert11 kirjutas:kiirendus peaks olema lumesupis neljaveolisel parem vs tagaveolisel, kuna veojõukontroll ei lase ratast ringi ja tagaveoline uimab rohkem kohapealt minema minnes. ise kasutan tagaveolist ja saab mõnusalt hakkama, laup õhtul sõitsin just tartust tln ja tee oli kohutav tartu ja põltsamaa vahel (asfalti asemel oli lumekiht teepeal, sahameestel oli vist puhkepäev:), aga keset kurvi 110ga möödasõitu sooritada kolonnist polnud probleem ka ainult tagaveolisega
1) Nõus.arnis kirjutas:1) esimeste aastate E60 diislisse on niigi vaja palju investeerida
2) nelikvedu ainult lisab keerukust, kaalu ja summasid, mille eest tuleb autot remontida
3) BMW nelikvedu pole tõsiselt eeskujulik nelikvedu, tolku on sellest minimaalselt.
4) eestlasel pole seda üldjuhul vaja, seetõttu pole see eriti hinnas
5) nagu sa ütlesid, küttekulu läheb ülesse, E60-el on see niigi suurem kui E39-l.