Mul on suur osa sõite linnas ja regeneratsioon toimib seal edukalt.
Kuna sõidud on lühikesed siis vahepeal jääb protsess aga poolikuks. Järgmine kord sõitma minnes hakkab kohe uuesti põletama kui temp üle 70.
e61 520d 120kw kiirendus
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Seda ikka adute, et see süsteem ei ole mõeldud selliseks põletavaks lüpsimasinaks(?)
Aktiivset regeneratsiooni ei pea ideaalis üldse ette tulema. See on kõrvalekalle ja kui seda juhtub veel perioodiliselt siis on tegemist ilmselge väärkohtlemisega.
Aktiivset regeneratsiooni ei pea ideaalis üldse ette tulema. See on kõrvalekalle ja kui seda juhtub veel perioodiliselt siis on tegemist ilmselge väärkohtlemisega.
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Vaatan et mõne elu siin ainult kõrvalekalletest ja väärkohtlemistest koosnebki aga no mis teha, tunnen kaasa ja soovin kiiret paranemist
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Häda tundub olevat selles, et kodutöö on tegemata, auto ostetakse puhtalt emotsiooni ajel. Kui esimesed hädad käes, siis leitakse küll need teemad üles siin, aga enne ostu ei viitsi keegi näiteks "E61 probleem" otsingusse trükkida ja natukene süvenda. Ja pärast on ainult hala, et aku tühi, ekraan pime, filter umbes, kast jõnksutab, kõik on nii kallis...ttsys kirjutas:miks kodanikud mitte sihtotstarbele vastava sõiduvahendi on valinud ja nüüd võitlevad iseenda valikute vaegustega
Aga miks siis osta üldse sellist autot? Tüüpiline on, et värskelt ostetud autol hakatakse kohe õlisid ja asju vahetama, sest keegi ei tea millal vahetatud on viimati. Milleks osta mingit hooldusajaloota saani, mida on ainult tallatudmartinlink kirjutas:kui eelmis(t)e kasutaja(te) käe all oleks masin piisavat hoolt saanud
Re: e61 520d 120kw kiirendus
Liiga palju, 470-ga hakkab tarkvara juba parasjagu piirama.martinlink kirjutas:
P.S. käesoleva teema peategelase, 520d, näitajatest veel nii palju, et tühikäigul varasem 129mbar vasturõhk kukkus peale 2 tunnist põletamist 15mbar ringi ja 4. käiguga täisgaasil maksimaalne nähtud vasturõhk 990+mbar (piiraja rakendumise hetkel) langes 470mbar peale.