E61 vedrustus
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 vedrustus
E61 millel 225/55R16 rehvid ja originaalvedrustus (mitte ///M) sõidan ning ei ütleks absoluutselt,et jäik on.
Re: E61 vedrustus
Mul samamoodi 16'' talveveljega oli mugav enamvähem aga kohe kui 18'' alla sai siis läks ikka haigelt jäigaks,mõtlesin peaaegu neid läbilöögipukse maha lõikama hakata aga kahtlustan,et siis võib padja eluiga oluliselt lühendada kuna padi saaks siis rohkem lööki enda peale aga ei ole selles kindel ka,keegi ei oska seda kommentaarida siin? 

Re: E61 vedrustus
Üks asi, mis ennem silma hakkas, oli madal esiosa ja kõrge tagaosa. Uute amortidega on vastupidi - esiosa on kõrgem kui tagaosa.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E61 vedrustus
Maku kirjutas:Selgita palun, mismoodi taga olev õhkvedrustus auto jäigaks teeb?myself kirjutas:E61 teeb jäigaks taga olev õhk vedrustus,sedaaniga võrreldes öö ja päev.
Sattusin lugema vana asjaVolum kirjutas:Õhk punnitab patja ikka korralikult jäigaks. X5 õhkpatjadel on ka paras puuvanker võrreldes tavalise vedrustusega.

Mina näiteks ei ütleks küll, et mu tagumiste patjadega X53 puuvanker oleks

Võin-olla pole te sõitnud tavalise vedrustuse patjadega autoga? Seal peaks olema vahe sport- ja tavalise vedrustuse vahel. Minul on tavaline vedrustus, aga enamus kipuvad olema spordiga ja sellest äkki see üldmulje, et padi = puuvanker?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E61 vedrustus
e61 näiteks minuteada polegi nn´´sport´´ õhkpatja taga.Kõik täpselt sama. Ainuke vahe on selles mis kõrgusele ajuga timmitakse tagumik.
Re: E61 vedrustus
Kas ei ole sport padjad teise koodiga?Larry530i kirjutas:e61 näiteks minuteada polegi nn´´sport´´ õhkpatja taga.Kõik täpselt sama. Ainuke vahe on selles mis kõrgusele ajuga timmitakse tagumik.
Re: E61 vedrustus
Padi on kõigil üks, amort on sport või tavaline.
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E61 vedrustus
Tauri^^ kirjutas:Padi on kõigil üks, amort on sport või tavaline.
No ei ole.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ctrl_unit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Juba E39-l on m-paket/sportsuspension ja tavalise padjad erineva koodiga.
Re: E61 vedrustus
Ma vaatasin ka ,et koodiga 603 lõpp on nagu sport.S1lv3r kirjutas:Tauri^^ kirjutas:Padi on kõigil üks, amort on sport või tavaline.
No ei ole.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ctrl_unit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Juba E39-l on m-paket/sportsuspension ja tavalise padjad erineva koodiga.
Re: E61 vedrustus
Ja reaalne vahe on neil milles?