E34 mootor ei pidanud vastu pööretele
lõpux
nii eilsest auto LÕPUX käes, asi nagu funkab. Kokku siis läks u. 16 000 kui arvestada veel, et uut akut vaja ning autos sees käidi ,siis paneme veel mõned tuhanded juurde, närve läks kõige rohkem, käi suvel 2kuud jala siis tead mis tunne on! Ja veel nipet-näpet ,mis on auto juures käpitud, ära kadunud, siis aru ei saa mis toimus selle aja sees! Pilte mul endal pole, üritan need kätte saada ja üles riputada, sii keegi saab naerda!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
aega läks aga asja sai.
Kuna sul nüüd auto käes siis palume tulla uute liikmete ülevaatamisele 05.08.
selle kohta ka ürituste all eraldi teema
Kuna sul nüüd auto käes siis palume tulla uute liikmete ülevaatamisele 05.08.

selle kohta ka ürituste all eraldi teema
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: lõpux
Kus ja millal siis?1miis kirjutas:kui arvestada veel, et autos sees käidi ,siis paneme veel mõned tuhanded juurde

"Ja veel nipet-näpet ,mis on auto juures käpitud, ära kadunud, siis aru ei saa mis toimus selle aja sees!"
No nii.
Siin ma nüüd siis istun,loen ja imestan.Ma pole küll BMW klubi liige,kuid püüan vähemalt tehnika poole pealt tasemel olla. Kirjutis ähvardab tulla pikk,nii et peaks alustama...
.....Et kõik ausalt ära rääkida,pean alustama sellest et minu töökohta ilmus auto,mis ei töötanud.Omanik olla pihusteid puhastanud.Samuti soovitatud talle,et tuleb irmsat moodi pedaale tallata-siis minevat pihustid iseenesest korda.Soovitusel tõetera sees,kui arvestada,et pedaale tuleks tallata koormusega ja soovitud efekt avaldub alles pärast profülaktikat.
See selleks.Mootor muidugi ei pidanud vastu ja lendas aatomiteks-nagu oligi ette nähtud.Arusaamatuks jäi vaid see,miks õnnelik autoomanik selle "avarii" üritas kehva materjali peale kanda(a"la kehvast materjalist kepsud jne.) Olen aastaid BMW-ga tegelenud,kuid sellist jama pole veel näinud.Kuid ka see pole selle artikli kirjutamise põhjuseks.
Auto sai remonti võetud,hindades kokku lepitud ja varuosad tellitud.Et kogu see kompott aega võtab,on ilmselge.Mootori plokk sai kohale väga ruttu.Viivitus oli igat sorti tihendite ja muu sellise jamaga. Kuid nagu elus ikka,on igal algus ja lõpp.
Lõpuks need kauaoodatud detailid saabusid(miks asi viibis,seda teab õnnelik autoomanik hästi,kui tahab kommenteerigu) Kuid nagu saatuse kiuste käisid masinat (mis seisis väljas) rüüstamas vargad.Eesmärgiks oli ilmselt pagasiruumis olev võimendi.Kuid nüüd naljakas osa....Kuna varas oli nii intelligentne ja ei soovinud autoomanikule palju paha teha,siis ajas ta oma hämaraid asju delikaatselt.
1.Et tekitada min.mat.kahju ei tahtnud ta lõhkuda klaase.Sellepärast kontrollis ta-ehk on uksed lahti.Ei olnud
2.Nüüd tuli hädaabinõuna siseneda akna kaudu.Et see õnnestuks hakkas ta noaga närima tag. ukse kolmnurkse klaasi tihendit.Mõnda aega jamanud,sai ta aru,et see ei lähe mitte.
3.Varas tegi südame kõvaks kui kivi ja lõi kolmnurkse klaasi sisse.VOILA !
4.Nüüd vaja võim kätte saada.Kuidas ta pagassi lahti sai,seda ma ei tea.Kuid vargal oli selge,et kui ta oma ihalusobjekti rikkuda ei taha,peab ta võimendi aku küljest lahti ühendama.Seda ta ka tegi esikapoti avamise teel.Seejärel vudis teisele poole auto nina juurde võimu peakaitset lahti keerama.
5.Nüüd nuga kätte ja juhtmed läbi??? Kaugel sellest. Korralikult kruvikeerajaga klemmid lahti mudida,et omanik pärast ei piinleks ja kullatud juhtmeotsi ostma ei peaks.
6.Vaatas autos veel ringi-ehk on miskit huvitavat.Kuid ei olnud-peale paljude ja kallite mootoridetailide.Kuid neid ta ei tahtnud.Sest auto peab ju ka kokku panema.Ja seda varas mõistis.
7.Et varast küll piinasid mõtted lõhutud klaasist ja rikutud tihendist,oli tal siiski hea meel,sest ta teadis--töökoda maksab arvatavasti võimendi kinni ja vahetab ka lõhutud aknaklaasi koos tihendiga.
Ja kas teate-tal oli peaaegu õigus.Peaaegu sellepärast,et autoomanik oli nii loll,et tal jätkus jultumust siia foorumisse kaeblema tulla.
Tead kodanik,kaeva võim oma voodi alt välja,maksa mulle kinni see 1300 EEK-u mida ma sulle lolli peaga kinkisin ja pane ennast seejärel põlema.
Kui Sul on pretensioone,kirjuta carsec@hot.ee või helista mulle mobiilile.
Sa tead kuidas mind leida.
Lugupidamisega Carsec
P.S
Kes tahab fotosid uurida,siis ftp://ftp.carsec.zapto.org
No nii.
Siin ma nüüd siis istun,loen ja imestan.Ma pole küll BMW klubi liige,kuid püüan vähemalt tehnika poole pealt tasemel olla. Kirjutis ähvardab tulla pikk,nii et peaks alustama...
.....Et kõik ausalt ära rääkida,pean alustama sellest et minu töökohta ilmus auto,mis ei töötanud.Omanik olla pihusteid puhastanud.Samuti soovitatud talle,et tuleb irmsat moodi pedaale tallata-siis minevat pihustid iseenesest korda.Soovitusel tõetera sees,kui arvestada,et pedaale tuleks tallata koormusega ja soovitud efekt avaldub alles pärast profülaktikat.
See selleks.Mootor muidugi ei pidanud vastu ja lendas aatomiteks-nagu oligi ette nähtud.Arusaamatuks jäi vaid see,miks õnnelik autoomanik selle "avarii" üritas kehva materjali peale kanda(a"la kehvast materjalist kepsud jne.) Olen aastaid BMW-ga tegelenud,kuid sellist jama pole veel näinud.Kuid ka see pole selle artikli kirjutamise põhjuseks.
Auto sai remonti võetud,hindades kokku lepitud ja varuosad tellitud.Et kogu see kompott aega võtab,on ilmselge.Mootori plokk sai kohale väga ruttu.Viivitus oli igat sorti tihendite ja muu sellise jamaga. Kuid nagu elus ikka,on igal algus ja lõpp.
Lõpuks need kauaoodatud detailid saabusid(miks asi viibis,seda teab õnnelik autoomanik hästi,kui tahab kommenteerigu) Kuid nagu saatuse kiuste käisid masinat (mis seisis väljas) rüüstamas vargad.Eesmärgiks oli ilmselt pagasiruumis olev võimendi.Kuid nüüd naljakas osa....Kuna varas oli nii intelligentne ja ei soovinud autoomanikule palju paha teha,siis ajas ta oma hämaraid asju delikaatselt.
1.Et tekitada min.mat.kahju ei tahtnud ta lõhkuda klaase.Sellepärast kontrollis ta-ehk on uksed lahti.Ei olnud
2.Nüüd tuli hädaabinõuna siseneda akna kaudu.Et see õnnestuks hakkas ta noaga närima tag. ukse kolmnurkse klaasi tihendit.Mõnda aega jamanud,sai ta aru,et see ei lähe mitte.
3.Varas tegi südame kõvaks kui kivi ja lõi kolmnurkse klaasi sisse.VOILA !
4.Nüüd vaja võim kätte saada.Kuidas ta pagassi lahti sai,seda ma ei tea.Kuid vargal oli selge,et kui ta oma ihalusobjekti rikkuda ei taha,peab ta võimendi aku küljest lahti ühendama.Seda ta ka tegi esikapoti avamise teel.Seejärel vudis teisele poole auto nina juurde võimu peakaitset lahti keerama.
5.Nüüd nuga kätte ja juhtmed läbi??? Kaugel sellest. Korralikult kruvikeerajaga klemmid lahti mudida,et omanik pärast ei piinleks ja kullatud juhtmeotsi ostma ei peaks.
6.Vaatas autos veel ringi-ehk on miskit huvitavat.Kuid ei olnud-peale paljude ja kallite mootoridetailide.Kuid neid ta ei tahtnud.Sest auto peab ju ka kokku panema.Ja seda varas mõistis.
7.Et varast küll piinasid mõtted lõhutud klaasist ja rikutud tihendist,oli tal siiski hea meel,sest ta teadis--töökoda maksab arvatavasti võimendi kinni ja vahetab ka lõhutud aknaklaasi koos tihendiga.
Ja kas teate-tal oli peaaegu õigus.Peaaegu sellepärast,et autoomanik oli nii loll,et tal jätkus jultumust siia foorumisse kaeblema tulla.
Tead kodanik,kaeva võim oma voodi alt välja,maksa mulle kinni see 1300 EEK-u mida ma sulle lolli peaga kinkisin ja pane ennast seejärel põlema.
Kui Sul on pretensioone,kirjuta carsec@hot.ee või helista mulle mobiilile.
Sa tead kuidas mind leida.
Lugupidamisega Carsec
P.S
Kes tahab fotosid uurida,siis ftp://ftp.carsec.zapto.org
Viimati muutis CarTuning, 08.08.2004 11:35 23, muudetud 1 kord kokku.
Eelmine link ei tööta, õige siin - ftp://ftp.carsec.zapto.org/
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Tere, Carsec`i jutust sain ma aru, et kui mootor lasta koha peal ehk siis ilma koormuseta mingi 6000 pöördeni, siis peabki ta kokku jooksma. Ise ma olen küll oma auto mootorit koormuseta isegi kõrgemate pööreteni viinud ja olen näinud veel viiel, kuuel masinal kui seda on tehtud ning pole küll midagi hullu juhtunud. Samas minuarust aetaks diisel autod ülevaatusel justnimelt pöördesse, et siis mingit suitsu või misiganes mõõta. Selle loogika järgi peaks ju pärast igat ülevaatust hakkama mootori remonti tegema. Minumeelest peaks ikka mootor kannatama selliseid pöördeid mis talle on ette nähtud kas siis koormusega või mitte. Samas ma ei ole ka mingi spetsialist, nii et kui keegi asja jagab võiks ju kirjutada, miks ei tohi mootorit koormuseta pöördesse lasta.
to Sven N
Kui lasta mootor korraks kas 6000,7000 või 8000 rpm,siis ei pruugi tõepoolest miskit juhtuda.(Oleneb mootori üldisest seisukorrast,balanseeringust jne. Kui aga selliseid pöördeid hoida püsivalt,siis läheb mootor n.ö. lõhkuma. (Selliseid asju juhtus vanasti üsna sageli diisli ja petrooli baasil töötavate mootoritega) Lahtiseletatult tähendab see iseeneslikku kütuse süttimist e. detonatsiooni.Seal on mängus väga suured jõud ja joonkiirused,et on päris loogiline et kõige nõrgem koht võib alla anda.
Siit moraal...kui tallata tahad,siis talla koormuse all.p.s. see ei tähenda muidugi,et 1. käiguga 150 km/h.
Siit moraal...kui tallata tahad,siis talla koormuse all.p.s. see ei tähenda muidugi,et 1. käiguga 150 km/h.
www.album.ee/?o=300135879 kuna täna oli vaba päev, siis panin paar pilti mootori sisemusest kah üles...



uskumatu lausa, et sellist s*tta bmw mootorisse pannakse

ma panen siia homme pildi, mis juhtub M30 kolbidega, kui 6000 pöörde peal klapid täiega pähe lähevad. Kardan, et minu 3k seebikarbi resolutsioon pole piisav, et neid klapijälgi üldse pildil näha.....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
enne kui kolvist selline kartulipuder järgi jääb, peab mootor ikka mitu tiiru ilge kolinaga tegema....Valdek kirjutas:www.album.ee/?o=300135879 kuna täna oli vaba päev, siis panin paar pilti mootori sisemusest kah üles...

tegelikult saab vist vastuse põlemiskambri täkked üle lugedes 1 täke=1pööre

- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
samas oli ka Oliveri auto seal remondis ja esiklaasi tihendit oli näpitud.
Kuna Oliver taipas maki välja võtta siis seda vargad ei tahtnud.
Kuna Oliver taipas maki välja võtta siis seda vargad ei tahtnud.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: to Sven N
sorry vana, aga su jutt ei päde siin. esiteks on bmw mootori piiraja pandud alati nendele pööretele, millel võib teda veel hoida, mitte neid pöördeid anda (saksa keeles dauerdrehzahl). Nende vanade mootori jutu võid teadagi puhu pista.carsec kirjutas:Kui lasta mootor korraks kas 6000,7000 või 8000 rpm,siis ei pruugi tõepoolest miskit juhtuda.(Oleneb mootori üldisest seisukorrast,balanseeringust jne. Kui aga selliseid pöördeid hoida püsivalt,siis läheb mootor n.ö. lõhkuma. (Selliseid asju juhtus vanasti üsna sageli diisli ja petrooli baasil töötavate mootoritega) Lahtiseletatult tähendab see iseeneslikku kütuse süttimist e. detonatsiooni.Seal on mängus väga suured jõud ja joonkiirused,et on päris loogiline et kõige nõrgem koht võib alla anda.
Siit moraal...kui tallata tahad,siis talla koormuse all.p.s. see ei tähenda muidugi,et 1. käiguga 150 km/h.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Sorry mehed, aga nii see legend mootori lendamisest kui võimendi kadumisest pani natuke muigama. Mootor lendab tavaliselt sellise pauguga ainult siis kui räigelt panna nii, et vesi silindrisse tuleb. Mul on üks vigase kaanetihendiga 750 nii läinud. Kildudeks läheb kolb sedasi siis, kui teda ootab ees kas metallsein või põlemiskambri täis vett. Kas autot äkki keema ei lastud?
Ning tavaliselt ühendatakse võimendi korralikult lahti siis, kui on võimalus oma töökohas vaikselt virutada. Tõenäoliselt tegid oma töötajad. Kes on nii loll, et jändab sedasi ümber võõra auto
Katkine aken on lihtsalt supiaur, suitsukate....
Kordan, "tavaliselt". Ei midagi isiklikku, lihtsalt oma kogemustes on see sedasi käinud.
Ning tavaliselt ühendatakse võimendi korralikult lahti siis, kui on võimalus oma töökohas vaikselt virutada. Tõenäoliselt tegid oma töötajad. Kes on nii loll, et jändab sedasi ümber võõra auto

Kordan, "tavaliselt". Ei midagi isiklikku, lihtsalt oma kogemustes on see sedasi käinud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Nojah, eks ta ole.
Imelik et sellised asjad juhtuvad.
Minul näiteks on seal ainult positiivsed kogemused olnud.
Aga see kes vastutab, kui töökoja maja eest auto ära viiakse või midagi varastatakse, ma küll ei oska öelda. Väga vaieldav teema.
Aga oli kuskil kirjas ka, et mis selle mootori jama põhjustas?
Imelik et sellised asjad juhtuvad.
Minul näiteks on seal ainult positiivsed kogemused olnud.
Aga see kes vastutab, kui töökoja maja eest auto ära viiakse või midagi varastatakse, ma küll ei oska öelda. Väga vaieldav teema.
Aga oli kuskil kirjas ka, et mis selle mootori jama põhjustas?
GS
to carsec: me nagu rääkisime ka nendest asjadest pikalt laialt, hakkame uuesti rääkima??? Igaüx närib oma sõnu, aga üksteist süüdistada on ka suht mõttetu. Mina räägin nii nagu asjad on ja olid!
Ma tean, et mootori tegemine ei läinud üle 1,5 kuu ainult sellepärast, et tihendeid ja muid vidinaid polnud! Kirjutasid, et "ja muu sellise jamaga" siis miks peaks mind see muu jama huvitama?
Varguse kohta võiks mainida ka veel, et juhiukse ja pagassi lukud on p....e keeratud, ma ei tea mis krdi imbetsiil selle auto kallal oli, aga lukkudest sisse ei saadud ,siis viskas akna sisse. teiseks, mis krdi mõte on veljekatteid maha keerata? Kui oleks keegi minu tuttav (nagu sa arvad UURIJA carsec), siis oleks võinud ma öelda, et pagassis vedeleb salamutter. Ka oleks võinud öelda, kuidas kõlarid lahti käivad jne, mitte nagu seal tehtud oli, et kang vahele robustelt. Arusaamatux jääb ka see, milleks võtta maki esipaneeli raam, kui pagassis vedelevad nike plätud, mille eest oleks narkar süstlatäie rohkem kasu saanud, nii et äkki hoopis keegi teie tuttav hoovi pealt, sest mootor on ju igaljuhul kokku vaja panna ja ei tahtnud kahju teha teile! Mõtle,kirjutasid ->6.Vaatas autos veel ringi-ehk on miskit huvitavat.Kuid ei olnud-peale paljude ja kallite mootoridetailide.Kuid neid ta ei tahtnud.Sest auto peab ju ka kokku panema.Ja seda varas mõistis. (auto oli ju vaja teil kokku panna)
Mootori vidinate kohapealt ma ei oska midagi mainida, igaüx ei tea ikka missugune näeb välja süütepool ja palju see maksab ,jt väärtuslikud asjad. Mõttetu teema, s.auguni kõigest sellest! Koht on ju täielikult inimeste vaba pühapäeva öösel kell 5-6 või millal see oligi, nii et mida vargal karta oli? Rääkisid nagu ise ka, et mõned päevad tagasi enne tehti seal 3 autot tühjax ja nüüd selline jutt?
Ja mina pole sellist lauset öelnud (a"la kehvast materjalist kepsud jne.) ei maksa ette kujutada! Olen ainult teie oletusi kuulanud!
oleks võinud siis kohe öelda, et ei hakka jamama selle mootoriga. Iga töökoda vastutab kliendi auto eest või mis? Eriti raske on ju autole aku peale panna nädalavahetusex, et toimix ka signalisatsioon ja üleüldse algul oli jutt, et auto hoitaxe sees. Kui ei olnud jutt nii, siis tore nägin äki unes seda!?
Kui tundsid end puudutatuna, siis tea et see kõik on ju tegelikkus, nii et ei soovitax kellelegi sama kogemust. Vastuta oma tegemistes, aga ära kuku sõimama nagu 16a. või kui parem hakkab siis anna minna!
Kõige pullim on asjajuures see, et inimesed on omavahel tuttavad ja sellist paska tuleb suust! Igatahes mootorist ilatseb õli, on see siis praak karteritihend või mitte, aga see tuleb korda teha. Sai saaremaal käidud ja 900km sõidetud, õli suht vähe läinud, aga ikkagi koguaeg seistes on laik all, nii et lahendame selle ka ära ja siis ma loodan, et selle asjaga on kõik!
Ja kes veel ei tea, siis mootor keema ei läinud, ning pedaal ei olnud üle 1-2 sek all nagu nagu sa carsec ka korra mulle ütlesid, et pidin seda 10sek all hoidma, et selline tagajärg! Kui ei usu, siis oleta edasi, aga mina tean!
(vajutasin korra 6000pööret, siis langes alla ja vajutasin uuesti 6000 ning siis käis krõbin ja muu ragin ning meeletu hele suitsupilv)
PS! Politsei lõpetas ka uurimise!
Ja veel toredam on see, et rattavõti on ka autost läinud!
Huisnim, aga asi kisub põhimõtetesse!
Mul pole ka sealt enne kunagi halbu kogemusi, aga nüüd nagu tekkis tänu kõige selle kokkulangemisele!
Ma tean, et mootori tegemine ei läinud üle 1,5 kuu ainult sellepärast, et tihendeid ja muid vidinaid polnud! Kirjutasid, et "ja muu sellise jamaga" siis miks peaks mind see muu jama huvitama?
Varguse kohta võiks mainida ka veel, et juhiukse ja pagassi lukud on p....e keeratud, ma ei tea mis krdi imbetsiil selle auto kallal oli, aga lukkudest sisse ei saadud ,siis viskas akna sisse. teiseks, mis krdi mõte on veljekatteid maha keerata? Kui oleks keegi minu tuttav (nagu sa arvad UURIJA carsec), siis oleks võinud ma öelda, et pagassis vedeleb salamutter. Ka oleks võinud öelda, kuidas kõlarid lahti käivad jne, mitte nagu seal tehtud oli, et kang vahele robustelt. Arusaamatux jääb ka see, milleks võtta maki esipaneeli raam, kui pagassis vedelevad nike plätud, mille eest oleks narkar süstlatäie rohkem kasu saanud, nii et äkki hoopis keegi teie tuttav hoovi pealt, sest mootor on ju igaljuhul kokku vaja panna ja ei tahtnud kahju teha teile! Mõtle,kirjutasid ->6.Vaatas autos veel ringi-ehk on miskit huvitavat.Kuid ei olnud-peale paljude ja kallite mootoridetailide.Kuid neid ta ei tahtnud.Sest auto peab ju ka kokku panema.Ja seda varas mõistis. (auto oli ju vaja teil kokku panna)
Mootori vidinate kohapealt ma ei oska midagi mainida, igaüx ei tea ikka missugune näeb välja süütepool ja palju see maksab ,jt väärtuslikud asjad. Mõttetu teema, s.auguni kõigest sellest! Koht on ju täielikult inimeste vaba pühapäeva öösel kell 5-6 või millal see oligi, nii et mida vargal karta oli? Rääkisid nagu ise ka, et mõned päevad tagasi enne tehti seal 3 autot tühjax ja nüüd selline jutt?
Ja mina pole sellist lauset öelnud (a"la kehvast materjalist kepsud jne.) ei maksa ette kujutada! Olen ainult teie oletusi kuulanud!
oleks võinud siis kohe öelda, et ei hakka jamama selle mootoriga. Iga töökoda vastutab kliendi auto eest või mis? Eriti raske on ju autole aku peale panna nädalavahetusex, et toimix ka signalisatsioon ja üleüldse algul oli jutt, et auto hoitaxe sees. Kui ei olnud jutt nii, siis tore nägin äki unes seda!?
Kui tundsid end puudutatuna, siis tea et see kõik on ju tegelikkus, nii et ei soovitax kellelegi sama kogemust. Vastuta oma tegemistes, aga ära kuku sõimama nagu 16a. või kui parem hakkab siis anna minna!
Kõige pullim on asjajuures see, et inimesed on omavahel tuttavad ja sellist paska tuleb suust! Igatahes mootorist ilatseb õli, on see siis praak karteritihend või mitte, aga see tuleb korda teha. Sai saaremaal käidud ja 900km sõidetud, õli suht vähe läinud, aga ikkagi koguaeg seistes on laik all, nii et lahendame selle ka ära ja siis ma loodan, et selle asjaga on kõik!
Ja kes veel ei tea, siis mootor keema ei läinud, ning pedaal ei olnud üle 1-2 sek all nagu nagu sa carsec ka korra mulle ütlesid, et pidin seda 10sek all hoidma, et selline tagajärg! Kui ei usu, siis oleta edasi, aga mina tean!
(vajutasin korra 6000pööret, siis langes alla ja vajutasin uuesti 6000 ning siis käis krõbin ja muu ragin ning meeletu hele suitsupilv)
PS! Politsei lõpetas ka uurimise!
Ja veel toredam on see, et rattavõti on ka autost läinud!
Huisnim, aga asi kisub põhimõtetesse!
Mul pole ka sealt enne kunagi halbu kogemusi, aga nüüd nagu tekkis tänu kõige selle kokkulangemisele!
Mis ma veel tähele panin on carsec kirjutatud punkt nr.4 "Nüüd vaja võim kätte saada.Kuidas ta pagassi lahti sai,seda ma ei tea.Kuid vargal oli selge,et kui ta oma ihalusobjekti rikkuda ei taha,peab ta võimendi aku küljest lahti ühendama."
------------------------------------------------------------------------------
Mis mõttega varas üldse pagassi kallale peaks minema kui võimu ega mittemidagi näha pole, teadis "õhust" et pagassis võim?
Makki sees ju polnud ka. Tavaliselt nad ikka torkima ei lähe, kui konkreetselt midagi silma ei hakka, aga veelkord tavaliselt. Need kõik on oletused ja ei süüdista ma kedagi, aga mulle tunduvad need asjad ka imelikud nagu sulle, et kõik taheti võimalikult min. kahju tekitamisega jne!
Selle teema võiks üldse ära lõpetada, sest targemax nagunii enam ei saa!KA ei tea, mis mootoriga juhtus!
Ega ei tea, kes seal siis nokitsemas käis!
Igatahes rikkax see näpumees ei saanud ja olgu siis õnnelik!
------------------------------------------------------------------------------
Mis mõttega varas üldse pagassi kallale peaks minema kui võimu ega mittemidagi näha pole, teadis "õhust" et pagassis võim?
Makki sees ju polnud ka. Tavaliselt nad ikka torkima ei lähe, kui konkreetselt midagi silma ei hakka, aga veelkord tavaliselt. Need kõik on oletused ja ei süüdista ma kedagi, aga mulle tunduvad need asjad ka imelikud nagu sulle, et kõik taheti võimalikult min. kahju tekitamisega jne!
Selle teema võiks üldse ära lõpetada, sest targemax nagunii enam ei saa!KA ei tea, mis mootoriga juhtus!
Ega ei tea, kes seal siis nokitsemas käis!
Igatahes rikkax see näpumees ei saanud ja olgu siis õnnelik!
Kui neid fotosi salongist vaadata siis näeb ikka megailusaid ja pakse juhtmeid. Ahaa... järelikult on midagi ka juhtmete taga. Ja see on üldteada tõde, et võimendid pannakse tavaliselt pagassi ja seda teatakse "õhust". Simpel.1miis kirjutas:Mis mõttega varas üldse pagassi kallale peaks minema kui võimu ega mittemidagi näha pole, teadis "õhust" et pagassis võim?
Makki sees ju polnud ka. Tavaliselt nad ikka torkima ei lähe, kui konkreetselt midagi silma ei hakka...
E30 316i ´90, E34 518i ´95