Seda kas viga just EGR klapiga seostub, ei tea, aga klapi puhastasin laua peal lahustiga ära. Tahma ikka oli sinna kogunenud ja peale puhastust liikus klapp juba mõistliku jõuga.Ragnar74 kirjutas:Kuidas EGR'i töökorda kontrollida?
P.S autoks on E34 525TDS (105kW, 94a)
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12.06.2010 23:49 29
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sõbral mure selline et kõrgsurvepumpa tuleb kütus aga pihustitesse ei jõua
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Suretusklapile ei jõua vool (põhimõtteliselt ainuke klemm pumbal), või süsteemis õhk.diiselbemm kirjutas:sõbral mure selline et kõrgsurvepumpa tuleb kütus aga pihustitesse ei jõua
Ei välistaks ka vigast pumpa.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12.06.2010 23:49 29
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küsimus selline et kuidas saaks ks pumba nr-i teada kui see on maha lihvitud autoks siis 2,5TDS E34 92a
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mine vaata kapoti alla pumba kinnitust,kui on malmist siis 993 ja kui alumiiniumist pumbakinnituskronsa siison 995 lõpuga pump.
530d
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12.06.2010 23:49 29
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tundub et al seega peaks olema 995 lõpuga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E34 525TDS'il plokikaanetihend või kaas vigane arvatavasti. Jahutusvett kaob päris palju ja vesi ka natuke õline, temperatuur pole kordagi üle normi tõusnud. Ei ole siiamaani päris kindlalt aru saanud kas on kõva surve sees või ei ole, sai keeratud paisupaagi kork kõvasti kinni ja tehtud a'la 10km ring ja pedaaliga mitte eriti tagasi hoitud, seisma jäädes ja lõdvikuid katsudes olid suhteliselt pehmed. Samas on nad ka minuarust vahepeal olnud üpris kõvad. Põhja alla on vahepeal jäänud ka tosooli loik, aga see arvatavasti paisupaagi peal olevast õhutusavast vms tekkinud, sest sealt juurest on märg olnud. Kas selliste sümptomite järgi on tegu kindlalt tihendi või kaane veaga? Kas on mingi võimalus, et jahutusvesi on käigukastiõli sisse läinud? Samas kast toimetab kenasti ja mingeid anomaaliaid pole tekkinud.
Kui viga selles, siis kas äkki keegi oskab soovitada HEAD ja ODAVAPOOLSET(rahadega pole hetkel nii väga priisata aga töö oleks vaja ära teha) töömeest, kes selle vahetuse ära teeks? Hea oleks, kui keegi oleks samat tööd tema juures teostanud ja oskab ka mingi aja möödudes muljeid vahetada, et kõik ikka korras ka hiljem oleks. Asukoht võiks olla Tallinna lähistel.
Tänud!
Kui viga selles, siis kas äkki keegi oskab soovitada HEAD ja ODAVAPOOLSET(rahadega pole hetkel nii väga priisata aga töö oleks vaja ära teha) töömeest, kes selle vahetuse ära teeks? Hea oleks, kui keegi oleks samat tööd tema juures teostanud ja oskab ka mingi aja möödudes muljeid vahetada, et kõik ikka korras ka hiljem oleks. Asukoht võiks olla Tallinna lähistel.
Tänud!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kellelgi Tallinnast äkki võimalik päevaks kõrgsurvepumba eemaldus rakist laenata või müüa ?
Kristjan
Kristjan
- taisto2004
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 05.01.2007 16:39 27
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist
Äkki oskab keegi aidata? Mure siis mootori temeratuuriga nimelt seier läheb suhteliselt ruttu üle keskmise kui sõita. Näidik hakkab tõmblema kui üle keskmise ja kui punasele ära läheneb siis kohapeal käima jättes koheselt jälle keskel. Kui ikka punase peal sõita siis näidik hüppab vahepeal keskele siis jälle põhja. Aga kohapeal käies ei lähe üle keskmise, seega veepumba rike ei tohiks olla. Vahetasin termostaadi ja tempi anduri aga ikka sama jama. Samas kui näidik punasel ei kee ega midagi auto samuti pole ka lõdvikud väga pinges ning jahutusvedelikku ei kao. Autole tehti ka hiljuti klappide vahetus ning pandi uus plokikaane tihend võib seal mingi jama sees olla? See pole loogiline, et kui seier punasel siis jahutab praktiliselt mõne sekundiga maha. Olen proovinud ka õhutada kuid ei midagi ning ventikas töötab korralikult. Akki on kellelgi sarnast probleemi olnud?
Äkki oskab keegi aidata? Mure siis mootori temeratuuriga nimelt seier läheb suhteliselt ruttu üle keskmise kui sõita. Näidik hakkab tõmblema kui üle keskmise ja kui punasele ära läheneb siis kohapeal käima jättes koheselt jälle keskel. Kui ikka punase peal sõita siis näidik hüppab vahepeal keskele siis jälle põhja. Aga kohapeal käies ei lähe üle keskmise, seega veepumba rike ei tohiks olla. Vahetasin termostaadi ja tempi anduri aga ikka sama jama. Samas kui näidik punasel ei kee ega midagi auto samuti pole ka lõdvikud väga pinges ning jahutusvedelikku ei kao. Autole tehti ka hiljuti klappide vahetus ning pandi uus plokikaane tihend võib seal mingi jama sees olla? See pole loogiline, et kui seier punasel siis jahutab praktiliselt mõne sekundiga maha. Olen proovinud ka õhutada kuid ei midagi ning ventikas töötab korralikult. Akki on kellelgi sarnast probleemi olnud?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Enda kunagine 520 tegi sama, käega armatuurile koputades hüppas näidik keskele tagasi seega ise panustaks kelladeploki veale.taisto2004 kirjutas:Tervist
Äkki oskab keegi aidata? Mure siis mootori temeratuuriga nimelt seier läheb suhteliselt ruttu üle keskmise kui sõita. Näidik hakkab tõmblema kui üle keskmise ja kui punasele ära läheneb siis kohapeal käima jättes koheselt jälle keskel. Kui ikka punase peal sõita siis näidik hüppab vahepeal keskele siis jälle põhja. Aga kohapeal käies ei lähe üle keskmise, seega veepumba rike ei tohiks olla. Vahetasin termostaadi ja tempi anduri aga ikka sama jama. Samas kui näidik punasel ei kee ega midagi auto samuti pole ka lõdvikud väga pinges ning jahutusvedelikku ei kao. Autole tehti ka hiljuti klappide vahetus ning pandi uus plokikaane tihend võib seal mingi jama sees olla? See pole loogiline, et kui seier punasel siis jahutab praktiliselt mõne sekundiga maha. Olen proovinud ka õhutada kuid ei midagi ning ventikas töötab korralikult. Akki on kellelgi sarnast probleemi olnud?
- taisto2004
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 05.01.2007 16:39 27
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ok selge proovin seda kontrollida.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sooja ilmaga (nagu täna, 30C+) hakkab mingi asi mu 94a TDS-i võimsust piirama. Mõni kord isegi poole kiirendamise pealt on tunda kuidas võimsus järsku ära kaob. 20C väljas on siis on probleem pea olematu.
Ventilaator tundub korras olevat - isegi maanteel 120km/h pikemat aega sõites ja siis möödasõitu tehes on enamasti tunda uimamist kui väljas palav ilm on.
Mis võib vea põhjustajaks olla?
Ventilaator tundub korras olevat - isegi maanteel 120km/h pikemat aega sõites ja siis möödasõitu tehes on enamasti tunda uimamist kui väljas palav ilm on.
Mis võib vea põhjustajaks olla?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas keegi oskab öelda mlle, mida võib kaasa tuua endaga katkine mootoripadi 2.5tds mootori töös? ( e39 peal) . Ja äkki mingeid ideid lambist välja suremise kohta( talvel tegi mõned korrad, siis jäi juskui järele ja nüüd on hakanud uuesti) . Lihtsalt käiguvahetuse ajal sureb välja, käima läheb kohe uuesti plaksti ja ei mingit probleemi. Õhukulu lugeja on kutu omadega, üritan selle kiirelt hankida ja siis saab edasi vaadata,aga siiski mõnda ideed?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Isa tds-il oli täpselt sama teema et suri kuskil 100km/h juures välja kui lased jala gaasi pedaalilt maha ja käima läks siis edasi kohe.Robska kirjutas:Kas keegi oskab öelda mlle, mida võib kaasa tuua endaga katkine mootoripadi 2.5tds mootori töös? ( e39 peal) . Ja äkki mingeid ideid lambist välja suremise kohta( talvel tegi mõned korrad, siis jäi juskui järele ja nüüd on hakanud uuesti) . Lihtsalt käiguvahetuse ajal sureb välja, käima läheb kohe uuesti plaksti ja ei mingit probleemi. Õhukulu lugeja on kutu omadega, üritan selle kiirelt hankida ja siis saab edasi vaadata,aga siiski mõnda ideed?
Nüüd aga kadus see probleem ära kuid ei tea täpselt millest. Kas siis õhulugeja puhastamisest või egr sulgemisest.
Sulgesin siis egr ühe eegise metall krooniga ja suits kadus ning jõud tuli tagasi.
Kas suletud egr annab mingeid vigu arvutisse(autoks e39 525tds)?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Hmm. Mul niisama küll välja ei sure, kui käik sees. Aga on olnud juhuseid, kus vahetan käigu ära ja siuke tunne nagu nö. käik ei tule järgi? või mai oska seletada see on nii debiilne asi.Vajuta või pedaal põhja,aga midagi ei juhtu, ja kui vajutan korra siduri alla ja lasen lahti on kõik korras. Igaljuhul tuleb vaadata mis pull on, ei ole tore nii.
edit: minu pillil vist õhukulu lugeja puhastamine enam ei päästa midagi, sest viga oli juba mälus ka, et ju ta ikkagi kutu.
edit: minu pillil vist õhukulu lugeja puhastamine enam ei päästa midagi, sest viga oli juba mälus ka, et ju ta ikkagi kutu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Isa autol on automaat kast ja kujuta ette kiirusel 100kmh läks ta käima ilma starterita.Ja täpselt sama probleem et kui sõidad maanteel ja vajutad gaasi poole peale ja nagu midagi ei toimi ja pöörded langevad ja eelsüüte küünalde pirt hakkab põlema ja siis mõne sekundi pärast kaob,ja jälle saab sõita.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sass524 kirjutas:Isa autol on automaat kast ja kujuta ette kiirusel 100kmh läks ta käima ilma starterita.Ja täpselt sama probleem et kui sõidad maanteel ja vajutad gaasi poole peale ja nagu midagi ei toimi ja pöörded langevad ja eelsüüte küünalde pirt hakkab põlema ja siis mõne sekundi pärast kaob,ja jälle saab sõita.
Hmm. Ei mul miskeid lampe küll ennem põlema ei löö. Panin ka prooviks selle EGR-i kinni, pole päris kindel,aga tundub,et läks paremaks küll ja ptui ptui ptui 2päeva pole kordagi välja surnud .Aga see pole ilmselt probleemi lahendus, lihtsalt leevendas tiba. Niiii, kui tekib võimalus ja aeg kappan õhukulu lugeja järgi, siis saab edasi näha.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
[quote="Kuno_T"]Kui mootor ei tööta (st jäi täielikult seisma), siis automaadiga BMW-d ei saa mingil kiirusel tõmmates- lükates käima, sest kasti õlipump seisab ja kasti sidurite kokkusurumiseks õlirõhku ei ole. Kui see õnnestus, peab kastis midagi viga olema nii, et väljundvõll ja sisendvõll on kokku ühendunud. Selline võimalus oli vanadel mersudel kuni va-ni 88, mil nende kastidel oli ka sekundaarne õlipump, mida käitati väljundvõllilt. Sellise auto käivitamiseks oli vaja pukseerida ta kiiruseni 40km/h ja siis lülitada käiguvalits L (1.-2. käik) peale.
Kuidas siis ei saa kui ma sõitsin turbo lukustiga 5 käiguga ja pöörded hakkasid langema ega gaas ei reageerunud üldse ja mõne aja pärast tuli tagasi, see peale oli kiirus juba 70 km/h ja sõitsin edasi.
Huvitav oli minu jaoks see et selline asi toimus ainult ühel ja samal teelõigul,kus oli väga palju auke ja kui selt läbi kihutada siis juhtuski sedasi.
Samuti peale map anduri puhastamist mis oli õline ja ka õhulugeja bensiiniga läbi pesemine aitas, kuid kõige rokhkem aitas ikkagi egr-i sulgemine , peale selle langes küttekulu ja ka ei olnud enam nii uimane.
Kuidas siis ei saa kui ma sõitsin turbo lukustiga 5 käiguga ja pöörded hakkasid langema ega gaas ei reageerunud üldse ja mõne aja pärast tuli tagasi, see peale oli kiirus juba 70 km/h ja sõitsin edasi.
Huvitav oli minu jaoks see et selline asi toimus ainult ühel ja samal teelõigul,kus oli väga palju auke ja kui selt läbi kihutada siis juhtuski sedasi.
Samuti peale map anduri puhastamist mis oli õline ja ka õhulugeja bensiiniga läbi pesemine aitas, kuid kõige rokhkem aitas ikkagi egr-i sulgemine , peale selle langes küttekulu ja ka ei olnud enam nii uimane.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi öelda kas e34 525 tdsa pihustid sobivad ka e34 524tda-le
524 on elektroonilise pumbaga ja 91a.
524 on elektroonilise pumbaga ja 91a.
E38 740d 2000a.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
realoem.com on abiks
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi sooovitada kuidas saaks E36 td starterit maha.
Võtsin kollektori eest sain isegi tähikpadruni otsa aga ilma sabata sest seal nii vähe ruumi.
Abi oodatud
Võtsin kollektori eest sain isegi tähikpadruni otsa aga ilma sabata sest seal nii vähe ruumi.
Abi oodatud
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga silmusvötmega(torx),525tds-il tuli ilusti. Rahvasuu räägib, et saab tavaliste silmustega ka,aga ise ei riskinud selle peale minna ja ostsin õiged silmused. Sest kui poldipea üle keerad, jääb lukkseppa oskussõnastikust väheks.
E61 530D Touring 2008
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
autokss e39 525 tds. mure sellega et varem võttis turbo autol järle 2000 põõrde juures nüüd alles üle 3000. pisar tuleb silma kui autot nii piinata. ja kuni 3000 auto pmst ei lähe edasi vaevu saab selle 3000 põõret kätte ja siis ei lähe ka auto edasi nii nagu varem. ja varem viskas musta ka tagant välja kui turbo tööle hakkas aga peale seda kadus kui rootsi kütet sisse panin ja sain mingi 30 kilti sõita ja tekkis selline probleem äkki. on kellelgi sama jama olnud. igasugune abi oleks oodatud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
viga leitud
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga ära ole kitsi, räägi meile ka milles viga oli ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
viga oli õhulugeja juhtmes. see oli ühe toru vastus ära sulanud. juhe paigatud ja kõik toimib nii nagu varem:D
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Millest võib tingitud olla, et 525tds E34 1995 võtab palju kütust.
Ei lähe eriti hästi pöördesse ka võrreldes mu teiste tds-idega. Tõmme saabub palju hiljem, peab nagu rohkem tallama.
Õhufiltri vahetasin ära, turbo tundub tal täitsa kuiv olevat.
Kas saab kuidagi kontrollida testriga MAP andurit?
Ei lähe eriti hästi pöördesse ka võrreldes mu teiste tds-idega. Tõmme saabub palju hiljem, peab nagu rohkem tallama.
Õhufiltri vahetasin ära, turbo tundub tal täitsa kuiv olevat.
Kas saab kuidagi kontrollida testriga MAP andurit?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mul sama jama kuni käisin diislikeskuses ja kaks vaakumvoolikut oli valesti.Bimmer850 kirjutas:Millest võib tingitud olla, et 525tds E34 1995 võtab palju kütust.
Ei lähe eriti hästi pöördesse ka võrreldes mu teiste tds-idega. Tõmme saabub palju hiljem, peab nagu rohkem tallama.
Õhufiltri vahetasin ära, turbo tundub tal täitsa kuiv olevat.
Kas saab kuidagi kontrollida testriga MAP andurit?
peale seda selg istmes
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Millised vaakum voolikud, kui oskad seletada või näidata? siis vaakum mängib suurt rolli ju selle mootorijuures?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Üks voolikutest läks sisselaske kollektori alla ja teine küttefiltri lähedusse külge.Robska kirjutas:Millised vaakum voolikud, kui oskad seletada või näidata? siis vaakum mängib suurt rolli ju selle mootorijuures?
Pole pilti kah et näidata, aga minek oli varasemaga nagu öö ja päev.