525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
590 tund ? Rikkaks tahab m6ni saada w
Deem .. Ma v6in selle raha eest omale terve brigaadi päevaks ajaks tööle v6tta
Deem .. Ma v6in selle raha eest omale terve brigaadi päevaks ajaks tööle v6tta
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
525dts pihustid lekivad keskelt,muidu korras on mingi lahendus kuidas neid pidama saada või vaja uued soetada.ja kui annab rem teha siis kuidas ja mis abinõusid kasutada.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ise põlveotsas ei tee midagi. Vaja spets seadmeid et peale lahti võtmist surve uuesti paika saada. Muidu saab pidama küll.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi öedla, kus MAP-andur ja EGR klapp täpsemalt asuvad? Täna sai küttefiltri kobakas minema visatud ning asemele pandud Opel Vectra Boschi kütusefiltri süsteem. Nüüd hakkasinig mõtlema, et sealt "kobakast" läksid kaks juhet ning sisaldas ise ka mingit kiipi. On nüüd väga halvasti?
http://www.upload.ee/image/819283/19128607.jpg See "kobakas" saigi minema visatud. Minek oli enne ja on ka pärast ümberehitust suhteliselt kusine.
http://www.upload.ee/image/819283/19128607.jpg See "kobakas" saigi minema visatud. Minek oli enne ja on ka pärast ümberehitust suhteliselt kusine.
Viimati muutis Sann, 20.09.2010 22:54 27, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui ikka õhulugeja minema visata siis on vähe p...k lugu jah
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mida see õhulugeja täpsemalt teeb? Minekus ei muutnud kuidagi Kus need egr ja map siis asuvad? Ma tean, et MAP kuskil kolektroi alla, kuid seal tunudb päris palju igasuguseid pistikuid olevat.TimoA kirjutas:Kui ikka õhulugeja minema visata siis on vähe p...k lugu jah
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
map andur asub ratta koopa juures juhipool
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tundub nii, et ma leidsin MAP-anduri ülesse.
Pesitseb asi kohe küttefiltri kõrval, kinni ühe kruviga.
Voolik läheb kollektori alla. Endal ühendasin lahti ning absoluutselt mitte midagi ei juhtunud. Kas on õhtal?
Tekkis veel küsimus, et mis pistik MAPI kõrval on?
Kütusefiltri kopsikust jäid kaks juhet üle, mille omad need on?
Autoks on e34 Sirvides foorumit, jäi silma, et sellel pole õhulugejat. Ainuke muutus pärast kopsiku vahetust on must jutt mass, võib-olla mõjutas ka kütusekulu. Nüüd olekski vaja teada, mida need kaks juhet teevad - siis teab, kas panna tagasi või mitte.
Pesitseb asi kohe küttefiltri kõrval, kinni ühe kruviga.
Voolik läheb kollektori alla. Endal ühendasin lahti ning absoluutselt mitte midagi ei juhtunud. Kas on õhtal?
Tekkis veel küsimus, et mis pistik MAPI kõrval on?
Kütusefiltri kopsikust jäid kaks juhet üle, mille omad need on?
Autoks on e34 Sirvides foorumit, jäi silma, et sellel pole õhulugejat. Ainuke muutus pärast kopsiku vahetust on must jutt mass, võib-olla mõjutas ka kütusekulu. Nüüd olekski vaja teada, mida need kaks juhet teevad - siis teab, kas panna tagasi või mitte.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kahjuks ei ole aega hetkel skeemides tuhnima hakata, kas need mitte ei ole 1)kütuse soojendus 2)kütuse temp andur ?Sann kirjutas:Tundub nii, et ma leidsin MAP-anduri ülesse.
Pesitseb asi kohe küttefiltri kõrval, kinni ühe kruviga.
Voolik läheb kollektori alla. Endal ühendasin lahti ning absoluutselt mitte midagi ei juhtunud. Kas on õhtal?
Tekkis veel küsimus, et mis pistik MAPI kõrval on?
PILT 1
Kütusefiltri kopsikust jäid kaks juhet üle, mille omad need on?
PILT 2
Autoks on e34 Sirvides foorumit, jäi silma, et sellel pole õhulugejat. Ainuke muutus pärast kopsiku vahetust on must jutt mass, võib-olla mõjutas ka kütusekulu. Nüüd olekski vaja teada, mida need kaks juhet teevad - siis teab, kas panna tagasi või mitte.
Vaata, kas su MAP andurist voolik suundub otse kollektorisse, suht tihti mingid asjapulgad ühendavad need valesti kuidagi vaakumiliiniga vms.
See teine pistik, peaks olema elektrooniline klapp, üks ots vaakumliiniga ühenduses, teine ots peaks suunduma EGR-i.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi õelda, et kui minu pumba kood on 993 lõpuga, et kas mingi teise koodiga pump hakkab minu auto peal tööle või ei.
Endal muidu selline jama et pumba kaane all olev elektroonika ei tööta või midagi sarnast.
Endal muidu selline jama et pumba kaane all olev elektroonika ei tööta või midagi sarnast.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
MAP andur läheb kollektori all olevasse otsa. Selle samuse otsa kõrval, vasakul on veel üks pistik, mis tunudus üsna õline. Oskad sa äkki öelda, mis see on?RagnarO kirjutas:Kahjuks ei ole aega hetkel skeemides tuhnima hakata, kas need mitte ei ole 1)kütuse soojendus 2)kütuse temp andur ?Sann kirjutas:Tundub nii, et ma leidsin MAP-anduri ülesse.
Pesitseb asi kohe küttefiltri kõrval, kinni ühe kruviga.
Voolik läheb kollektori alla. Endal ühendasin lahti ning absoluutselt mitte midagi ei juhtunud. Kas on õhtal?
Tekkis veel küsimus, et mis pistik MAPI kõrval on?
PILT 1
Kütusefiltri kopsikust jäid kaks juhet üle, mille omad need on?
PILT 2
Autoks on e34 Sirvides foorumit, jäi silma, et sellel pole õhulugejat. Ainuke muutus pärast kopsiku vahetust on must jutt mass, võib-olla mõjutas ka kütusekulu. Nüüd olekski vaja teada, mida need kaks juhet teevad - siis teab, kas panna tagasi või mitte.
Vaata, kas su MAP andurist voolik suundub otse kollektorisse, suht tihti mingid asjapulgad ühendavad need valesti kuidagi vaakumiliiniga vms.
See teine pistik, peaks olema elektrooniline klapp, üks ots vaakumliiniga ühenduses, teine ots peaks suunduma EGR-i.
Muidu, mis puutub MAP.i vooliku valesse kohta torkamisse, siis aetakse see segamini kollektori all oleva toruga(vaakum siis?), kus on kaks otsa ning ühes käib neist voolik. Vähemalt niimoodi arvan mina.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Need küttfiltri peal olevad kaks pistikud on kütte soojendus ja filtri vee andur. Küttetempi andur asub pumba elektroonikas.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
To keit 995 lõpuga elektroonika sobib ka sulle,st et kõik,millel sama väljanägemine sobib:)
530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See on õhu temperatuuri andur.Sann kirjutas: MAP andur läheb kollektori all olevasse otsa. Selle samuse otsa kõrval, vasakul on veel üks pistik, mis tunudus üsna õline. Oskad sa äkki öelda, mis see on?
Nõustun, tuli nüüd endal ka meelde, et sanderi pakutud variant on õige.sander k kirjutas:Need küttfiltri peal olevad kaks pistikud on kütte soojendus ja filtri vee andur. Küttetempi andur asub pumba elektroonikas.
Kaan sobib, terve pump (995) sobib ka, kui flants vahele panna. 994 täiesti teise elektroonikaga, ehk siis kaaned erinevad, pumba korpus peaks sobima 993 omaga. Parandage kui eksin selles viimases.keit201 kirjutas:Oskab keegi õelda, et kui minu pumba kood on 993 lõpuga, et kas mingi teise koodiga pump hakkab minu auto peal tööle või ei.
Endal muidu selline jama et pumba kaane all olev elektroonika ei tööta või midagi sarnast.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mulle pakutakse siin foorumis praegu tervet pumpa 995 ja kaant 994 et kumba soovitate kas terve pump või ainult kaan ära vahetada ja küsiks veel et on seda vlantsi raske saada või teha?
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Osta see 995 pump ja võta sealt kaan maha ning on rahu majas. 994 kaan ei sobi 993 pumbale nii kergelt(loomulikult anna sobitada, kuid siis on ka uuemat aju vaja ja muud kraami).
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui e34 525tds-il tühikäigupöörded kõiguvad - ei ole vahet kas külmalt või soojalt -,siis üks võimalus on tühikäigupöördeid elektrooniliselt lasta tõsta ning teine variant nihutada pumbapead? Pöörded kõiguvad, kuid rataste väljakeeramisest, elektriliste lisade sisselülitamisel hullemaks ka ei lähe. Tahhomeetril kukub seier jõnksutades alla, mitte ühtlaselt. Külmalt läheb üsna nirult käima ka.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E39 525TDS automaat vahest mingi 20sek ei lähe edasi kohapealt liigub ainult niipalju kui D-ga läheb.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Väike parandus, nii seda tehaksegi.
Mälu järgi peaks nagu liigutama natuke salongi poole, et pöördeid tõsta. Liigutama peab 0.1 mm haaval.Sann kirjutas:võimalus on tühikäigupöördeid elektrooniliselt lasta tõsta nihutades pumbapead.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
325tds ei käivitu kui paagis ~15L kütust või vähem, sifoonpump ilmselt ei tee oma tööd. Kas seda on võimalik parandada või tuleb uus muretseda?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
probleem e34 525td-ga. Nimelt ei käivitu, ei hakka süüte sisse keeramisel armatuuris ka kollased tulukesed põlema (eelsüüte küünlad ja miski veel). Eelsüüte releeni vool jõuab, kaitse terve, etteande pump ja selle relee korras, visuaalsel vaatlusl eelsüüte relee tundub korras (sai korpus lahti võetud), kui seal sees olev relee klemm kokkuvajutada, siis etteande pump hakkab tööle, kui süüde sees, aga kellades ei muutu midagi (eelsüüte ja see teine tuluke ikka ei toimi), Kellades muud asjad toimivad. Pirnid terved, kuna süüte välja keeramisel kollased tulukesed korraks vilgatavad. Kust viga otsida, või äkki viitsib mõni dislades paremini end kodus tundev foorumlane seda Muugale tallinnas vaatama tulla, kune ise dislades täielik võhik?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Süütelukupõhi ehk?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Süütelukupõhja esialgu nagu ei tahaks kahtlustada, kuna kõik muu nagu toimib süüte keeramisel ja ka ajuploki releele anab voolu peale.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui juhtpihustil takistus puudub ehk maakeeli on lühises siis pihusti läbi? Nimelt peale survekaga mootori ründamist hakkas pihusti tuld vilgutama ja nüüd põleb koguaeg. Mootor käib tühikäigul ebaühtlaselt, tossab igal pöördel ja jõudu pole.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selgituseks kirjutaks seda, et vähemalt vanematel TD-TDS-del langebki tahhomeeter jõnksutades.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kust leida vaskseibe pihustite alla, või mis see õige mõõtvõiks olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Auto 94a november E34 TDS
Kui sain auto, oli kapoti all 10ne kanister, koos käsipumbaga, orig kütusefilter oli minema visatud, mängust väljas muidugi ka etteandepump.
Külmalt käivitub ilusti, aga soojalt ei luba isegi kordagi sisuliselt, läheb ainult lükates, ratas pool ringi teeb, siis juba käib.... Samuti tühikäigul pöörded ujuvad, külmkäivitusandurile on pandud lüliti vahele, kui sõidu ajal see on väljas, siis tekib kuskil 1500-2000 rpm vahel mingi jõnks, enne seda ja peale seda vahemikku astub ilusti, üldiselt on ka minek väga hea, ja mingit tossu ei aja.... Manööverdamisel pean kasutama seda lülitit, sest muidu lihtsalt sureb auto välja, kui natuke liiga vähe gaasi anda või siduriga eksida...
Tahaks nüüd seda kompotti likvideerida, ilmselt on läbi siis pumba pea, või kuidas seda nimetatakse ? On seda diislivõhikul raske omapead vahetada ? Või peaksin äkki etteandepumba tagasi panema (praegune läbi), ja uuesti vaatama seda asja? Bensuka pumpa ei tohi mingil juhul vist panna, kuna kõrbeb läbi ? Surve ju hoopis teine, ja mootor ei jõua ära põletada kütust...
Jutujärgi mootori läbisõit 600 000+ tkm
Kui keegi targem mees Tallinna kandist viitsib koduvisiidi Jürisse teha, siis oleks see väga meeldiv, saaks targema arvamuse ära kuulata
Loodan, et saab midagi aru mu segasest jutust
edit: paar korda on lambist põlema hakanud pihusti tuli ka, juhtmega pihusti viga näitab ? Või midagi üldisemat ?
edit2: kui koormust rakendada, nt rooli keerata tühikäigul või venti näppida, ei muutu midagi (kui on külmkäivitusseades 1000rpm, tavareziimis ei saa aru)
edit3: aku on 3+ aastat vana 74ah
Kui sain auto, oli kapoti all 10ne kanister, koos käsipumbaga, orig kütusefilter oli minema visatud, mängust väljas muidugi ka etteandepump.
Külmalt käivitub ilusti, aga soojalt ei luba isegi kordagi sisuliselt, läheb ainult lükates, ratas pool ringi teeb, siis juba käib.... Samuti tühikäigul pöörded ujuvad, külmkäivitusandurile on pandud lüliti vahele, kui sõidu ajal see on väljas, siis tekib kuskil 1500-2000 rpm vahel mingi jõnks, enne seda ja peale seda vahemikku astub ilusti, üldiselt on ka minek väga hea, ja mingit tossu ei aja.... Manööverdamisel pean kasutama seda lülitit, sest muidu lihtsalt sureb auto välja, kui natuke liiga vähe gaasi anda või siduriga eksida...
Tahaks nüüd seda kompotti likvideerida, ilmselt on läbi siis pumba pea, või kuidas seda nimetatakse ? On seda diislivõhikul raske omapead vahetada ? Või peaksin äkki etteandepumba tagasi panema (praegune läbi), ja uuesti vaatama seda asja? Bensuka pumpa ei tohi mingil juhul vist panna, kuna kõrbeb läbi ? Surve ju hoopis teine, ja mootor ei jõua ära põletada kütust...
Jutujärgi mootori läbisõit 600 000+ tkm
Kui keegi targem mees Tallinna kandist viitsib koduvisiidi Jürisse teha, siis oleks see väga meeldiv, saaks targema arvamuse ära kuulata
Loodan, et saab midagi aru mu segasest jutust
edit: paar korda on lambist põlema hakanud pihusti tuli ka, juhtmega pihusti viga näitab ? Või midagi üldisemat ?
edit2: kui koormust rakendada, nt rooli keerata tühikäigul või venti näppida, ei muutu midagi (kui on külmkäivitusseades 1000rpm, tavareziimis ei saa aru)
edit3: aku on 3+ aastat vana 74ah
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ahjaa, täna proovisin veel nii, nagu siin osad soovitavad, et pumbale külma vett peale kallata, ei mõjunud
Kui seisma jätad ja kohe käima paned, siis läheb, aga kui on 15+ minutit sooja mootoriga seisnud, ei tee midagi
Olen siit lugenud, et soojalt käivitamise probleeme võivad ka aku + starter mõjutada ? Ehk keegi seletaks mulle selle loogika ära, miks ta soojalt tahab nagu rohkem voolu siis ? Aku veab starterit ikka ühtemoodi ju ...
Kui seisma jätad ja kohe käima paned, siis läheb, aga kui on 15+ minutit sooja mootoriga seisnud, ei tee midagi
Olen siit lugenud, et soojalt käivitamise probleeme võivad ka aku + starter mõjutada ? Ehk keegi seletaks mulle selle loogika ära, miks ta soojalt tahab nagu rohkem voolu siis ? Aku veab starterit ikka ühtemoodi ju ...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Akul palju määravam hoopis nö käivitusvool, vähemalt 750A võiks see sellel mootoril olla.Mahtuvus võiks ka umbes sinna 100Ah juurde jääda. Startel loeb ka palju, peab ikka ringi ajama korraliku hooga.
Töötav etteandepump võiks ka idee poolest vahel olla, aga ennemainitud vigasid puuduv pump ei põhjusta, kui küte korralikult mootori töötamisel peale voolab.
Juhtpihusti tuli on ikka selle pihusti kohta jah, muud ta küll näidata ei tohiks.
Aga proovi alguseks natuke kütet peale keerata. Kui üldse gaasi põhjaandmisel ei suitse, siis saab ikka vähe kätte. Kiibitud mootoritel on ikka lont taga.
Töötav etteandepump võiks ka idee poolest vahel olla, aga ennemainitud vigasid puuduv pump ei põhjusta, kui küte korralikult mootori töötamisel peale voolab.
Küte vajub alla töenäoliselt. Paagis on väike rõngastihend, mille võiks ära vahetada ja otsida üldisi lekkeid, kust võib õhk vahele minna. Kui läbipaistev kütusevoolik kapoti all, siis peaks mittevajalikud õhumullid välja paistma.aga kui on 15+ minutit sooja mootoriga seisnud, ei tee midagi
Juhtpihusti tuli on ikka selle pihusti kohta jah, muud ta küll näidata ei tohiks.
Sul kapitaalselt seal mingi külasepp kallal käinud.Manööverdamisel pean kasutama seda lülitit, sest muidu lihtsalt sureb auto välja
Aga proovi alguseks natuke kütet peale keerata. Kui üldse gaasi põhjaandmisel ei suitse, siis saab ikka vähe kätte. Kiibitud mootoritel on ikka lont taga.
rohkem voolu kindlasti ei taha, kuna juba õli on vedelema viskoossusega soojalt. Külmaltkäivitamisel annab aju lihtsalt rohkem kütet peale, aga kuna sul seal juba mingi lülitiasi arendatud, siis ei oska arvata. Võib-olla on mootor ka juba nii kohvi, keera kütet peale, võimalusel mööda surved ära ja käi ka diagnostikas. Selle juhtmega pihusti peaks ka uue vaadata või lahti ühendada proovimiseks. Segast ajava pihustiga ei ole see aju ka mitte targem. Samas selle lahtiühendamisel ka korralikult mootor ei tööta, aju läheb optimaalsemate sätete peale.mulle selle loogika ära, miks ta soojalt tahab nagu rohkem voolu siis ? Aku veab starterit ikka ühtemoodi ju ...
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW