3. leht 105-st

Postitatud: 03.02.2008 20:25 08
Postitas Margo_325
No pööretega on jah nii, et vahest hakkab heast peast gaasi juurde andma, aga kui sidur alla vajutada, siis tuuritab mingi 3000ni mõned korrad ja siis sureb välja. Sellisel juhul läheb alati võtmest käima. Minul selle 4-nda silindri anduri lahtiühendamine soojale käivitusele igatahes ei mõjunud.

Äkki keegi oskab öelda, kuidas paagipumba kätte saab? Ise oskasin küttetaseme anduri ära võtta, aga pump veel kuskil allpool? On ta mingite kruvide või klõpsudega seal sees kinni? Ega sinna midagi enam sisse ei näe, kui käsi augus juba. Arvan või loodan, et minul viga selles peitub, sest bensukaga oli mul sama jama, et soojalt käima ei läinud, aga külmalt läks, kui paagisisene pump otsi hakkas andma ja mu diisel sureb 20L paagis iga kord välja ka.

Postitatud: 05.02.2008 16:54 29
Postitas Goodyear
Paagisisene pump on üsna hästi kätte saadav, kakud pagasniku põjhapolstri maha ja seal on pisike luugike, mis kinnitatud poldikestega, keerad kaane maha ja siis ongi pump näha, juhtmed ja vollad lahti ja asi tahe ;) puhastad ära ja masin liigub jälle nagu loom :)

Postitatud: 06.02.2008 10:40 43
Postitas Seigo
Goodyear kirjutas:Paagisisene pump on üsna hästi kätte saadav, kakud pagasniku põjhapolstri maha ja seal on pisike luugike, mis kinnitatud poldikestega, keerad kaane maha ja siis ongi pump näha, juhtmed ja vollad lahti ja asi tahe ;) puhastad ära ja masin liigub jälle nagu loom :)

mismoodi sa seda paagisisest pumpa puhastad ?

Postitatud: 07.02.2008 13:08 03
Postitas Goodyear
Point lihtne, kakud pulkadeks (niipalju kui pärast mõistus lubab kokku tagasi panna) ja loputad pensuga läbi..reeglina tuleb sealt usinasti mingi ködi välja ;)

Postitatud: 24.02.2008 16:23 16
Postitas Margo_325
No kui need luugid ja asjad ära võtan, siis saan ainult küttetaseme anduri kätte...seal kuskil allpool on pump ja lihtsalt tõmmates ta välja küll ei taha tulla.

Postitatud: 04.03.2008 09:08 51
Postitas ooDDoo
Mul siis probleem sellinne et tahaks pumpa panna paika aga ei tea mille järgi panna. äkki kellelgi on mingit informatsiooni selle kohta. Ja mainin siis veelkord et vaja keerata paika pump mitte pumba kaas.. tänud neile ette kes viitsivad probleemi süveneda.

Postitatud: 04.03.2008 10:33 49
Postitas Kristjan_K
ooDDoo kirjutas:Mul siis probleem sellinne et tahaks pumpa panna paika aga ei tea mille järgi panna. äkki kellelgi on mingit informatsiooni selle kohta. Ja mainin siis veelkord et vaja keerata paika pump mitte pumba kaas.. tänud neile ette kes viitsivad probleemi süveneda.
Vii auto spetsialisti kätte, pump keeratakse paika ja asi vask.

Postitatud: 04.03.2008 12:30 04
Postitas ooDDoo
No mingid märgid peaks ju olemas olema. ja nagu ütlesin enne et KES VIITSIVAD ASJA SÜVENEDA... Paluks siis mitte selliseid postitusi jälle et vii auto remonti....aitähh!!!

Postitatud: 04.03.2008 18:59 22
Postitas Maiks
Ei ole seal mingeid märke! Pump keeratakse paika plunseri tõusu mõõtmise teel ja kui sul kodus vastavaid tööriistu ei ole, siis ei saa sa ka pumpa täpselt paika. Ikkagi tuleb auto viia remondimehe juurde.

Postitatud: 05.03.2008 08:30 10
Postitas ooDDoo
Aga kas läpaka ja juhtmega saab seda mõõta?

Postitatud: 06.03.2008 16:49 29
Postitas ooDDoo
Probleem lahendatud. keerasin pumpa mootori suhtes natuke hilisemaks ja nagu võluväel pöörded ca 700 rpm - enne kõikus ca900-1200

mul siis seekord joppas et ei läind töökotta
hoidsin kokku kena papi! :idea:

Postitatud: 15.03.2008 10:30 56
Postitas jannot
Mul ka selline jama, et auto tahab soojalt pikemat käiamist saada. Külmalt käivitub ok. Oskab keegi nõu anda, kuskohas saaks Tartus sellele probleemile lahenduse va UM-is. Masinaks 525d, 2003a.

Postitatud: 15.03.2008 18:16 25
Postitas soldat
kuidas TDS'il tühikäiku reguleeritakse?elektrooniliselt või annab kuskilt pumbast ka peale timmida.

Postitatud: 16.03.2008 09:58 54
Postitas Veljo_V
soldat kirjutas:kuidas TDS'il tühikäiku reguleeritakse?elektrooniliselt või annab kuskilt pumbast ka peale timmida.
Elektrooniliselt pumba pea mehaanilise liigutamisega :lol:

Postitatud: 16.03.2008 10:01 38
Postitas soldat
minu teada saab tühikäiku mingi diagnostikaseadmega ka reguleerida,aga kas pumba pea liigutamine mitte küttesegu reguleeri?

Postitatud: 16.03.2008 13:47 39
Postitas Maiks
Mingil määral saab, kui liigutada pead külgepidi, aga see on jube pusimine, et käima jääks normaalselt.

Postitatud: 25.03.2008 21:30 31
Postitas Margo_325
Eespool kuskil kirjutasin, mis trikke mu 525td tegi (tuurid kõikusid, soojalt ei käivitu jms tüüpvead). Igatahes, jäi mul siis umbes 1,5 kuuks seisma. Vahepeal oli aku tühjaks saanud, võtsin siis ükspäev aku maha, panin ööseks laadima ja hommikul proovisin käima. Ja ma ei tea, mis värk on, aga töötab väga kenasti...tuurid ei uju enam (no kõrvaga on natuke kuulda, et päris ühtlane ei ole, aga tahhokas seisab ühel kohal), soojalt käivitub ja üldse nagu korras auto :lol:
On see siis pumba viga ikkagi või on mingi elektrikala,sest auto oli vahepeal ju ilma vooluta?

Postitatud: 31.03.2008 14:42 18
Postitas vuchmann
Mul siis selline mure.Mõtlesin,et etteande pump läib.Võtsin paagist välja ja hoopis sõel oli umbes.Panin uue sõela.Hommikul kui mootor veel külm oli.Panin süüte sisse töötas ilusti.Nüüd kui mootor soe ja süüte sissekeeramisel pump ei tööta.Igaks juhuks lasin otse voolu peale,siis töötas.Mis reguleerib selle pumba tööd üldse?Kas mootori temperatuur mõjutab?Ja sooviks teada etteande pumba relee ja kaitsme täpset asukohta.
Tänan.

Postitatud: 31.03.2008 14:57 13
Postitas raivo01
Sama siin, kui küünalt tahab siis pump suriseb, soojalt aga hakkab alles starteriga kütust tulema. Sai ka vaadata sõbra tds-i ja sellel sama moodi, sooja mootoriga tuleb kütus starterit andes. Ju siis peabki nii olema.

Postitatud: 31.03.2008 21:03 15
Postitas Maiks
Nii peabki olema! ;)

Postitatud: 08.04.2008 22:56 22
Postitas Harri_K
Kas teil TDS-i meestel on kõigil 1000rpm kandis jõud 0 lähedane?
endal 2 masinat olnud samade sümptomitega ja ühega millega sai proovisõitu teha oli ka sama lugu... suhteliselt tülikas sõita ikka nii :|

Postitatud: 08.04.2008 23:13 59
Postitas erikred
mis käiguga? 1. läheb küll, 2. pole enam nii tore, 3 on jah seal 1000p/min suht jõuetu, 4. käiguga sõidad nagu räppar. 5 pole proovida tahtnud

terv
erich

Postitatud: 09.04.2008 06:40 50
Postitas soldat
Ma olen ise ka selle peale mõelnud.Oma vana corollaga võin küll vaikselt koha pealt ära minna.Aga TDS'ile anna ikka oma 1500 pööret,muidu võib välja surra.Ma muidugi sain oma tds'i ananassi käest ka... :)

Postitatud: 09.04.2008 09:27 20
Postitas Harri_K
Ma mõtlen kohapealt minna, seda muidugi et 4-ga ei jaksa :D
jah nagu soldat mainis, et peab 1500 ikka ära andma, kui käib kohapeal 800 vms pööret ja fooris roheline süttib, lased siduri ja annad gaasi korraga siis võid kindel olla et sureb kohe välja, enne peab gaasi ikka andma ca1500-2000 ja siis alles võid sidurit lasta :( (no see suhteline ka et kas tahad kiirendamisega minema või vaikselt aga rasvaselt öeldes peab nii palju pöördeid andma, et ei oleks väljasuremis ohtu)

imelik et 524TD oli 1000rpm peal kõige võimsam, see ei tahtnud kohe kuidagi välja surra...

kuidas teistel selle asjaga on? automaadi mehed ei saa siin kahjuks sõna võtta...

Postitatud: 10.04.2008 00:11 50
Postitas erikred
Mulle on sihuke arusaam tekkinud et TDS ongi sihuke parasjagu kapriisene loom kohaltminekul. 1 variant on vaikselt meelitades, teine krapsakalt kohapealt minema. Sihukest harju keskmist minekut on väga raske viisakalt teostada. Kõik kes minu autoga sõitnud on on alati hädas. Ise pole kah pea kolme aastaga suutnud sihukest keskmist kohalt minekut selgeks saada.

Samas mingi 1500 pööret pole ikka olnud vaja anda vaikselt minnes, heal juhul 800 max. Kuskil on mul ka dynosheet TDS'i kohta mida hetkel üles ei leia, selle pealt mälu järgi ütlen et ega siis ei peagi veel minek lõbus olema.
Ma arvan et otsi keegi TDS'i omanik kes on oma kohaltminekuga rahul ja las proovib sinu autoga. Siis olenevalt sellest mis emotsioonid tekivad teab kas hakata mingit viga otsima või ei

terv
erich

Postitatud: 10.04.2008 08:29 38
Postitas Harri_K
Jah ma ütlesingi, et suhteline see kui palju pöördeid vaja anda :)
800-ga saab ka vabalt vaikselt kohalt ära aga kiirendamisest on asi kaugel...
Ainult TD-d on olnud head 1000rpm peal, pole ühegi TDS-iga sõitnud mis oleks eeskujulik 1000 juures :( kas see siis tõesti nende eripärasus?

peaks autoplatsidele sõitma minema :D kuigi kahtlustan, et neil sama teema...

Rohkem pole ühtegi manuaal TDS-i meest kes kommenteeriks oma mätta ostast?

Postitatud: 10.04.2008 19:18 40
Postitas soldat
lisaks hakkab madala käiguga madala pöörde juures sõites teinekord katkuma ja üsnagi intensiivselt. Enda manuaali pean siis silmas.Automaadi kohta ei oska öelda,ei usu hästi et see katkuks.

Postitatud: 10.04.2008 19:45 36
Postitas Harri_K
soldat kirjutas:lisaks hakkab madala käiguga madala pöörde juures sõites teinekord katkuma ja üsnagi intensiivselt. Enda manuaali pean siis silmas.Automaadi kohta ei oska öelda,ei usu hästi et see katkuks.
Minu praegune teeb samamoodi :(

Jällegi pean tõdema, et TD nii ei teinud...

Postitatud: 10.04.2008 20:32 40
Postitas vuchmann
soldat kirjutas:lisaks hakkab madala käiguga madala pöörde juures sõites teinekord katkuma ja üsnagi intensiivselt. Enda manuaali pean siis silmas.Automaadi kohta ei oska öelda,ei usu hästi et see katkuks.
Mul ka sama lugu ja kohalt minnes,kui gaasi ikka ei anna,sureb pidevalt välja.

Postitatud: 11.04.2008 17:52 25
Postitas pents
mõtlesin just küsida, et kas 2,5 TDS ongi madalamate pööretega sõites uimane, aga see kõigil vist nii siis?
jõudsin juba turbot kahtlustama hakata..alles 2000 pöörde juures nagu võtaks õige veo taha.
madalate käikudega (1 ja 2) pole probleemi