525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mul 98 aasta TDS ja ka ajab endast välja kui kuskilt vaja kiiresti minna siis rsk oota 2 päeva millal pöörded jõuavad turboni... Üsna tüütu ikka.
nigu saaks madalal pöördel liiga vähe kütet peale vms.. võibolla on plunser kulunud lihtsalt vanadusest ja madalal pöördel ei jõua kütet lasta läbi pihusti??
nigu saaks madalal pöördel liiga vähe kütet peale vms.. võibolla on plunser kulunud lihtsalt vanadusest ja madalal pöördel ei jõua kütet lasta läbi pihusti??
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Tundub, et nad ongi sellised jah. Aga oskab keegi öelda, on neil turbod samad Td-ga, vahe võib hoopis sellest tulla. Automaadiga pole hullu, aga manuaaliga linnavahele ei parema meelega ei tükiks. Sama jama on Audi 1,9 diisliga, teine käik on linnavahele aeglane, pöörded väga kõrgel, paned kolmanda, pole jõudu jälle mitte summagi.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Aga mis sa tast chipid? Tee parem pump korda ja peaks mured lahenema.
Sama lugu näiteks automaatkastiga, kui tuleb vedu taha, siis tõmbab kulunud pumbaga mootorist jõnksu läbi. On aidanud pritsitava küttekoguse suurendamine.
Uimasuse kohta ei oska sõna võtta, sest endal automaatkastiga masin ja see hakkab küll päris kähku elama.
Sama lugu näiteks automaatkastiga, kui tuleb vedu taha, siis tõmbab kulunud pumbaga mootorist jõnksu läbi. On aidanud pritsitava küttekoguse suurendamine.
Uimasuse kohta ei oska sõna võtta, sest endal automaatkastiga masin ja see hakkab küll päris kähku elama.
525 TDS´a EXECUTIVE
Aga kui sa automaadiga kohalt Drive'ga minnes gaasi põhja lööd siis kuhu maani kast pööretel laseb minna?Maiks kirjutas:Aga mis sa tast chipid? Tee parem pump korda ja peaks mured lahenema.
Sama lugu näiteks automaatkastiga, kui tuleb vedu taha, siis tõmbab kulunud pumbaga mootorist jõnksu läbi. On aidanud pritsitava küttekoguse suurendamine.
Uimasuse kohta ei oska sõna võtta, sest endal automaatkastiga masin ja see hakkab küll päris kähku elama.
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
no siis automaadiga peaks päris hea olema kohalt minna. sellise pöördega juba turbo kenast puhub ja minek sees...
Aga manuaaliga paned ikka 1.5k pööret ja siis hakkad sidurit libistama.
Tundub et pump peaks madalal pöördel rohkem kütet peale laksima, siis peaks nigu jõudu ka olema. minupooleks võiks masin isegi natukene tahmata selle asemel et mitte edasi liikuda
Aga manuaaliga paned ikka 1.5k pööret ja siis hakkad sidurit libistama.
Tundub et pump peaks madalal pöördel rohkem kütet peale laksima, siis peaks nigu jõudu ka olema. minupooleks võiks masin isegi natukene tahmata selle asemel et mitte edasi liikuda

Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
[quote="xTc-b"]no siis automaadiga peaks päris hea olema kohalt minna. sellise pöördega juba turbo kenast puhub ja minek sees...
Aga manuaaliga paned ikka 1.5k pööret ja siis hakkad sidurit libistama.
Tundub et pump peaks madalal pöördel rohkem kütet peale laksima, siis peaks nigu jõudu ka olema. minupooleks võiks masin isegi natukene tahmata selle asemel et mitte edasi liikuda
[/quote
Minu TDS on küll igas asendis loom valmis.Vaata ,et veel 3.0 diisli vennad jalgu jäävad.
Ju vist satunud korralik isend. UM näitas autot ostes ajalugu ka 150 tuhande läbisõiduga(tuttav tõi kah)
Aga manuaaliga paned ikka 1.5k pööret ja siis hakkad sidurit libistama.
Tundub et pump peaks madalal pöördel rohkem kütet peale laksima, siis peaks nigu jõudu ka olema. minupooleks võiks masin isegi natukene tahmata selle asemel et mitte edasi liikuda

Minu TDS on küll igas asendis loom valmis.Vaata ,et veel 3.0 diisli vennad jalgu jäävad.

4x6=1x nädalas
no ma ei tea näiteks 3. käiguga 1500rpm'iga tähetori mäest üles ei lähe.
aga kui turbo tuleb siis liigub küll.
No igatahes kui vahepeal oma 525ix'iga sõidan siis TDS'i on väga imelik istuda sest asi ei suuda madalal pöördel liikua samas kui ix'iga sõidan mingi 1k rpmiga ja kui gaasi surudasiis hakkab koheselt midagi toimuma mitte ei pea ootama niiet hallid karvad peas..
Peab ehk tõesti pumba spetsialistide kätte toimetama ja kui see ei aita siis ära chippima
aga kui turbo tuleb siis liigub küll.
No igatahes kui vahepeal oma 525ix'iga sõidan siis TDS'i on väga imelik istuda sest asi ei suuda madalal pöördel liikua samas kui ix'iga sõidan mingi 1k rpmiga ja kui gaasi surudasiis hakkab koheselt midagi toimuma mitte ei pea ootama niiet hallid karvad peas..
Peab ehk tõesti pumba spetsialistide kätte toimetama ja kui see ei aita siis ära chippima

Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
1500p/min peaks sealt kolmanda käiguga üles minema küll.
turbo ronib 0-st välja juba kuskil 1000 pöörde peal, 2000 pealt hakkab juba midagi mõikama, olenevalt käigust tuleb täisrõhk kuskil 2300-2500 p/min peal. Kui mingi aeg saab(kui üldse saab) diagnostika kaudu dataloggeri tööle siis võib juba täpsemalt öelda mis elu see turbo seal elab.
Üheks faktoriks võib olla ka ummistunud katt, eks kui enda omaga jõuab tegeleda siis annan teada kuidas mõjub. Kunagi kasutaja peedu võttis üldse vahelt ära, kommentaariks oli et kohe hoopis teine auto.
Miks 2.4 pillid allpool teravamad tunduvad? Arvata on et põhjus peitub ülekandearvus.
terv
erich
turbo ronib 0-st välja juba kuskil 1000 pöörde peal, 2000 pealt hakkab juba midagi mõikama, olenevalt käigust tuleb täisrõhk kuskil 2300-2500 p/min peal. Kui mingi aeg saab(kui üldse saab) diagnostika kaudu dataloggeri tööle siis võib juba täpsemalt öelda mis elu see turbo seal elab.
Üheks faktoriks võib olla ka ummistunud katt, eks kui enda omaga jõuab tegeleda siis annan teada kuidas mõjub. Kunagi kasutaja peedu võttis üldse vahelt ära, kommentaariks oli et kohe hoopis teine auto.
Miks 2.4 pillid allpool teravamad tunduvad? Arvata on et põhjus peitub ülekandearvus.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Ma pidasin silmas käima jäämist, pane kasvõi teisega kohalt minema aga välja ei sure, mul TDS kohe jokk...erikred kirjutas:Miks 2.4 pillid allpool teravamad tunduvad? Arvata on et põhjus peitub ülekandearvus.terv
erich
aga maanteel sain keskmiseks 5...L100km alguse ka :S pump ikka tõesti maha keeratud vist...
muudvead
probleem siis selles et kui naine sõidab siis kõik ok aga kui mina sõidan siis õliloik all. arvatavasti annan natu tuuri rohkem kui tema. kus kohast võib õli hakata tulema kui rohkem tuuri anda.
ega väga ka ei tuurita kuni 3500 pööret
ega väga ka ei tuurita kuni 3500 pööret
Re: muudvead
Aga kiika kapoti alla ja vaata kust õline, või auto alt uurides, näed kohe kust tulebstev666 kirjutas:probleem siis selles et kui naine sõidab siis kõik ok aga kui mina sõidan siis õliloik all. arvatavasti annan natu tuuri rohkem kui tema. kus kohast võib õli hakata tulema kui rohkem tuuri anda.
ega väga ka ei tuurita kuni 3500 pööret

- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
või siis pihusti viga.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
kuskilt on kõrva jäänud et vigane juhtpihusti võib kah uimasust tekitada, selle peaks diagnostika ära näitama. Krt et varem selle peale ei tulnudki. Selle 4 pihusti peal on andur mis kontrollib sissepritse alguse toimumist ja vastavalt sellele aju muudab süütenurka. Kui sealt tuleb vale lugem siis ei saagi pump õigel ajal pritsida. Samas võib ka pump olla veel ise natukene hiline (kulunud kett). Nii et sütenurk paika ja diagnosti, vajadusel vahetada anduriga pihusti.
Kuidas ta sul muidu liigub??
terv
erich
Kuidas ta sul muidu liigub??
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Ah jah, jäin pikemalt mõtlema mida mis see juhe siis teeb, et tema eemaldamisel pöörded tõusevad, siis on aru saada küll- antakse intiivselt kütet peale kui küljes pole, ei taha kohe kuidagi välja surra
kui juhe küljes, on peale andmine nagu suure viivitusega...
edasi läheb...no kuidas öelda, tehasesõidu teeks järgi vabalt
ühesõnaga hästi liigub!
SAMAS-pöörded tahavad kõikuda kohapeal ja soojalt käivitub ca1-2 sekki, need ikkagi viitavad pumba kulumisele...parem diagnostis ära käia, võib pääseda ainult ikkagi pihusti vahetusega
muidu üliökonoomne on-maanteel võtab alla 6 liitri(paak täis, 100km läbitud ja peale läks alla 6 liitri)

edasi läheb...no kuidas öelda, tehasesõidu teeks järgi vabalt

SAMAS-pöörded tahavad kõikuda kohapeal ja soojalt käivitub ca1-2 sekki, need ikkagi viitavad pumba kulumisele...parem diagnostis ära käia, võib pääseda ainult ikkagi pihusti vahetusega

Lahja seguga käivitub kehvemini ja jõudu ka erilist pole. Ka tarbijate lisandumisel lööb pöörde korraks alla ja võib välja surra.Toksi pumba kaant natuke salongi poole.Hakkab tunduvalt paremini käivituma ja minek on ka hoopis teine. Ma olen endal igasugu asendeid proovinud.Kui liiga palju salongi poole lükkad siis ei lange pööre enam ühtlaselt alla. Tahma tuleb kangema segu puhul ka rohkem. Lahja puhul ei tule ka kohapeal piirajasse lastes eriti midagi.ananass kirjutas:Ah jah, jäin pikemalt mõtlema mida mis see juhe siis teeb, et tema eemaldamisel pöörded tõusevad, siis on aru saada küll- antakse intiivselt kütet peale kui küljes pole, ei taha kohe kuidagi välja surrakui juhe küljes, on peale andmine nagu suure viivitusega...
edasi läheb...no kuidas öelda, tehasesõidu teeks järgi vabaltühesõnaga hästi liigub!
SAMAS-pöörded tahavad kõikuda kohapeal ja soojalt käivitub ca1-2 sekki, need ikkagi viitavad pumba kulumisele...parem diagnostis ära käia, võib pääseda ainult ikkagi pihusti vahetusegamuidu üliökonoomne on-maanteel võtab alla 6 liitri(paak täis, 100km läbitud ja peale läks alla 6 liitri)
Võtsid sa lahti neljanda silindri pihusti juhtme või kaane küljest temp. anduri juhtme? Pihusti juhtme lahti võtmisel pole minu masin kordagi tõstnud pöördeid ja on jäänud hoopis mega uimaseks. Samas kaanes oleva temperatuurianduri juhtme eemaldamisel käitub masin koguaeg külmkäivituse reziimis, st. rohkem kütet ja kõrgemad pöörded.
525 TDS´a EXECUTIVE
Ma näppisin ka su TDS-il pumpa, nimelt vahetasin pea tal ära, sai ka vahepeal liiga kangeks siis ajas tahma ja hoidis pööret ksoldat kirjutas:ananass kirjutas: Tahma tuleb kangema segu puhul ka rohkem. Lahja puhul ei tule ka kohapeal piirajasse lastes eriti midagi.
rgel
enda omal ma segu rikkamaks ei pane kuna hetkel hea ökonoomne(keskmine ca6 sajale) ja minek ka super
TO:Maiks krt jah me rääkisime erikred-ga kahest erinevast pistikust

ma võtsin ka pihusti juhtme lahti, et proovin kas on siis asi õige, nagu siin kirjutatakse....aga jah, ei läinud enam pärast üldse käima enam, armatuuris lõi ka pihusti tule põlema,.... panin juhtme tagasi ja kohe läks käima!Maiks kirjutas:Võtsid sa lahti neljanda silindri pihusti juhtme või kaane küljest temp. anduri juhtme? Pihusti juhtme lahti võtmisel pole minu masin kordagi tõstnud pöördeid ja on jäänud hoopis mega uimaseks. Samas kaanes oleva temperatuurianduri juhtme eemaldamisel käitub masin koguaeg külmkäivituse reziimis, st. rohkem kütet ja kõrgemad pöörded.
Sa vahetasid sellel pea ära?Uue vastu?Mulle endale just tundub et vajaks pea vahetust.Soojalt käivitumine pole päris see jne.Lisaks on üks polt puruks keeratud ja teise poldi juures kaane korpus katki,ka eeldatavasti liig jõulisest keeramisest.ananass kirjutas:soldat kirjutas:Ma näppisin ka su TDS-il pumpa, nimelt vahetasin pea tal ära, sai ka vahepeal liiga kangeks siis ajas tahma ja hoidis pööret kananass kirjutas: Tahma tuleb kangema segu puhul ka rohkem. Lahja puhul ei tule ka kohapeal piirajasse lastes eriti midagi.
rgel
enda omal ma segu rikkamaks ei pane kuna hetkel hea ökonoomne(keskmine ca6 sajale) ja minek ka super
TO:Maiks krt jah me rääkisime erikred-ga kahest erinevast pistikustvõtsin lahti kaane küljes oleva pistiku mitte pihusti oma...
To seix: ei seda juhet ei tohigi ära võtta, võta 4-a püti juures kaane küljes olev pistik lahti ja siis vaata mis teeb
To:soldat
ei ostsin rt23 käest pea mis pidi korras olema, aga tundub et see ka nats paigast ära jah, need poldid läksid katki jah kuna sai 10x liigutada seda pead, et okilt käima jääks
To:soldat
ei ostsin rt23 käest pea mis pidi korras olema, aga tundub et see ka nats paigast ära jah, need poldid läksid katki jah kuna sai 10x liigutada seda pead, et okilt käima jääks
