K:524td pumba kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Sass524 »

Tegemist on mehhaanilise pumbaga ja tahaks teada kas on võimalik pumbale segu juurde keerata.Kui on võimalik siis mis poldi ja kuhu.
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Sass524 »

:arrow:
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas vaikeboa »

Mis segu ja mille jaoks?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Sass524 »

Küsimus selles et kuidas on võimalik ja kas saab mehhaanilisel pumbal reguleerida kütte segu nagu seda võib tehe elektroonse peaga pumbal?
Viimati muutis Sass524, 15.04.2010 17:06 49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas yllar21 »

nö küttesegu diislil ei teki. Parema kiirenduse jaoks vöid tösta ka ainult turbo röhku.


Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Sass524 »

yllar21 kirjutas:nö küttesegu diislil ei teki. Parema kiirenduse jaoks vöid tösta ka ainult turbo röhku.


Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.

Selles ongi asi et tahaks ise ka teada..
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Sass524 »

Kas siis keegi ei tea kuidas mehhaanilisel pumbal küttet juurde keerata.(kütte hulka juurde keerata)
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Sass524 »

:arrow:
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas volli777 »

pumba peal suunaga tahapoole(pihustitorude) peaks olema polt kruvikaga keeratav tal on ka vastumutter et reguleering paika jääks.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Sass524 »

thnx ,sain asja timmitud ja oli kohe tunda et jõudu tuli juurde, ka tahmamist oli märgata.
Kasutaja avatar
325AT
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 18.12.2008 17:20 05

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas 325AT »

huvitab sama asi aga 524 el. pumba kohta.
Kasutaja avatar
Thomson 25
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 23.03.2009 10:28 37

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Thomson 25 »

yllar21 kirjutas:nö küttesegu diislil ei teki. Parema kiirenduse jaoks vöid tösta ka ainult turbo röhku.


Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.
Kui sa turbo rõhku juurde keerad siis pead ju kindlasti kütte segu ka rikastama.
TÖÖD TEEB CITROEN AGA SÕIDU MÕNU PAKUB BMW
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas yllar21 »

Thomson 25 kirjutas:Kui sa turbo rõhku juurde keerad siis pead ju kindlasti kütte segu ka rikastama.
Räägi, mismoodi diisel õhukogust muudab? :)
Sisselaskesse jõudvat õhku reguleerib turbo boost läbi WG klapi, vähesel määral mõjutab ka EGR. Ilma turbota diiselmootoritel on sisselaskesse jõudev õhukogus peaeagu et konstantne läbi pöörete vahemiku. Arvestatakse küll MAF/temp. jne anduritest tulevaid signaale, aga selleks, et määrata vastav pritsekogus.

Küttesegu rikastamist diislil võid mujal rääkida. ;) Soovitaks diiselmootori tööpõhimõtet uurida.

Kokkuvõttes võib pritsekogust suurendada, aga see toob kaasa peale võimsusekasvu ka suurema tahmamise. Vajalik see ei ole, kütus plahvatab ühel või teisel viisil, kui piisav rõhk sellele silindris avaldub.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Kasutaja avatar
Thomson 25
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 23.03.2009 10:28 37

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Thomson 25 »

yllar21 kirjutas:
Thomson 25 kirjutas:Kui sa turbo rõhku juurde keerad siis pead ju kindlasti kütte segu ka rikastama.
Räägi, mismoodi diisel õhukogust muudab? :)
Sisselaskesse jõudvat õhku reguleerib turbo boost läbi WG klapi, vähesel määral mõjutab ka EGR. Ilma turbota diiselmootoritel on sisselaskesse jõudev õhukogus peaeagu et konstantne läbi pöörete vahemiku. Arvestatakse küll MAF/temp. jne anduritest tulevaid signaale, aga selleks, et määrata vastav pritsekogus.

Küttesegu rikastamist diislil võid mujal rääkida. ;) Soovitaks diiselmootori tööpõhimõtet uurida.

Kokkuvõttes võib pritsekogust suurendada, aga see toob kaasa peale võimsusekasvu ka suurema tahmamise. Vajalik see ei ole, kütus plahvatab ühel või teisel viisil, kui piisav rõhk sellele silindris avaldub.
Kütuse segu rikastamise all mõtlesin/pidasin silmas kütte peale keeramist pumbast.Minu teada peaks ju nii olema et kui turbo rõhku lisada ilma et kütust ka lisad siis võib ju kolbidele haiget teha kõvasti.Kuid ma võin eksida ka.Parandage kui ma olen valesti aru saanud.
TÖÖD TEEB CITROEN AGA SÕIDU MÕNU PAKUB BMW
Kasutaja avatar
325AT
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 18.12.2008 17:20 05

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas 325AT »

Sass524 kirjutas:Küsimus selles et kuidas on võimalik ja kas saab mehhaanilisel pumbal reguleerida kütte segu nagu seda võib tehe elektroonse peaga pumbal?
ehk jagad teadmisi kuda el. pumba puhul kütet juurde keerata.
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Sass524 »

sa pead , pumba kaant liigutama, suhteliselt tapne too.
Kasutaja avatar
Thomson 25
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 23.03.2009 10:28 37

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Thomson 25 »

pumba kaan tuleb salongi poole liigutata aga se on tõesti täpis värk.piidab väiksest koksust ja asi muutub,aru saad sellest et pöörded tõusevad.aga vaata ennem kas sul pumbal ei ole tehase poolt pandud kaane juht punni mis tuleb eemaldada ennem kui kaant liigutama hakkad.ja et toda punni eemaldada pead kaane maha võtma ja see pärast paika saada on suht raske kuna pumba sees on selline paks seib mille sees on auk ja kaane küljes selline punn mis peavad oma vahel kokku saama kui kaane peale paned.Ühesõnaga soovitan seda lasta teha inimesel kes teab mida teeb.
TÖÖD TEEB CITROEN AGA SÕIDU MÕNU PAKUB BMW
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: K:524td pumba kohta

Postitus Postitas Sass524 »

hea on ka regullida töötava mootoriga, siis saab nii nagu peab..

vaikselt haamriga peale kopputades....
Vasta