1. leht 1-st

e34 540 (metalliklirin käivitades ja vahepeal ka sõites)

Postitatud: 01.05.2010 18:42 24
Postitas priit540
Tere,

Probleem selline, et kui auto käima panen, siis kostub umbes 3 sekundit jubedat metalli klirinat ja peale seda jääb asi vaikseks ja vahepeal on õrnalt kuulda. See hääl tekib vahepeal ka sõites. Vaatasin auto alla ja lasin sõbral autot käivitada, tundub nagu tuleks ikkagi starterist, aga käisin ühes starterite parandamise kohas ning nende arvates pole starter süüdlane.

Viga tekkis peale seda kui ma suunatuled õrnalt põlema panin (siit foorumist leitud õpetus). Võtsin vahepeal pirnide juhtmed maha, aga klirinat kostus ikka.

Starter ise toimib muidu väga ilusasti.

Re: e34 540 (metalliklirin käivitades ja vahepeal ka sõites)

Postitatud: 03.05.2010 21:54 39
Postitas redline
Võta korraks generaatori rihm maha, siis saab välistada geneka, veepumba, mõned rullid. Hetkel muud ei oska neti teel soovitada...

Re: e34 540 (metalliklirin käivitades ja vahepeal ka sõites)

Postitatud: 03.05.2010 22:54 25
Postitas kivimugi
tuleb ikkagist hooratta/starteri juurest! olen selles suht kindel!
võimalik et pendiks ei jookse tagasi enam korralikult! ja korra käib vastu hooratta hambaid kaasa!

Re: e34 540 (metalliklirin käivitades ja vahepeal ka sõites)

Postitatud: 04.05.2010 09:49 59
Postitas IvoMei
Minu 39 528 sal tegi sellist metalset kõrinat käivitades Roolivõimu pump kuna õli oli vähe.Ise ajasin ka veel tükk aega seda heli taga ja tundus et see tuleb igaltpoolt.Nii et igaksjuuks võid ka roolivõimu õlipaaki kiigata ;)

Re: e34 540 (metalliklirin käivitades ja vahepeal ka sõites)

Postitatud: 04.05.2010 11:50 56
Postitas Alari.
Sõiduajal on küll starteri pendiks välistatud.Pigem ainult mõnihetk peale käivitamist võib kostuda kõrinat.
Sel ikkagi suht suur mootor peale ja seega helid kanduvad hästi edasi.Ise ka soovitaks nagu eelpool mainutd,et võtad korraks rihmad maha ja proovid nati käia lasta.Samas võib ka mootoriketi pinguti ajudesse panna,korraks laseb keti lõdvaks.Võimalusi on palju.Endal kunagi tegi kahtlast kolinat ntks kati katted mis olid punktkeevitusest lahti tulnud.Külmastpeast panid käima ja oli kõlin,kui aga sumbutaja soojenes ja metall paisus oli kõiksugune kõlin kadunud.