1. leht 1-st
K: 525 tds
Postitatud: 24.05.2010 21:35 22
Postitas eduard
küsimus laiale ringile
plaanis soetada e39 525 tds manuaal
pole kunagi diislit omand ja mõtlesin ära proovida
et mis on selle mootori head ja vead?

Re: K: 525 tds
Postitatud: 24.05.2010 21:54 26
Postitas Rain
kahemassiline hooratas võib lõgistada all, surve jahutussärgis, kehva käivitavus, tilgub õli, turbo laseb õli läbi, kontrolli kindlasti ka roolilatti, seal raudselt lõtk sees, mootoripadjad (kallid asjad ja ainult originaalosad). Eks seal võib veel igasuguseid asju olla aga elu on õpetanud, et nendele asjadele võiks ostes tähelepanu rohkem pöörata. Ahjaa, ebaühtlane tühikäik ka.
Re: K: 525 tds
Postitatud: 24.05.2010 21:59 28
Postitas eduard
kas sellist mootorit keeruline remontida? ja varuosad kallid?
Re: K: 525 tds
Postitatud: 24.05.2010 22:01 12
Postitas eduard
nt kõrgsurve pump lekib,tihendid vaja vahetada,kas keeruline?
olen autosid enne remontind küll aga dislat pole enne puutund

Re: K: 525 tds
Postitatud: 25.05.2010 00:18 34
Postitas Kalev
Tihendite vahetus eeldab pumba eemaldamist. Pumba eemaldamiseks vaja spets tõmmits. Pritsekogus ja süütenurk tuleb hiljem täpselt paika panna. Märkide tegemine on paras kuuehõlmaga mõõtmine. Valed töövõtted võivad tekitada rohkem kahju kui kasu.
Juhtub et diislikeskusteski ei saada tehtud nii nagu vaja.. Hinnakirjadega saad tutvuda google.com abil. (Diislikeskus ja Karla auto näiteks)
Re: K: 525 tds
Postitatud: 25.05.2010 02:04 38
Postitas Riivo
http://www.testrem.ee enamus asju saab selles firmas tehtud mis pumpasid-pihuseid jms puudutavad.
Re: K: 525 tds
Postitatud: 25.05.2010 07:46 35
Postitas jargo
enne kui ostad vali autot korralikult.
lase ene ostu kontrollida ja ära paari tuhande pärast odavamat auto osta.
ise omasin mõnda aega tagasi ühte e39 tds-i .ei kurda küll kuskilt ,et kapotialune oleks halb olnud.pigem on e39-l lihtsalt palju juppe mis lagunevad.veermik,lingid,tuled,abs andurid,kliimajahutus,siil,rattalaagrid,roolilatt,plus veel igasugust jama.
mootorit ei pidanud ma kordagi puutuma,küll aga sai kahe ja poole aasta jooksul kaks korda veermik välja vahetatud.selle pärast sai ka auto maha müüdud.ei viitsi lihtsalt juppe nii tihedalt vahetada.
võibolla sain ma lihtsalt korraliku kapotialusega diisli,kuna maksin selle eest rohkem kui odavamad 350d-d tollel ajal maksid.mootoriga olin väga rahul ja ostaks teinekordki.küll aga mitte e39 kerega masinat.
muidu on auto mugav ja ka tds liigub ikka mehe moodi edasi.
terv jargo
Re: K: 525 tds
Postitatud: 25.05.2010 10:02 53
Postitas eduard
aitäh nõuannete ja soovituste eest!

Re: K: 525 tds
Postitatud: 25.05.2010 10:32 17
Postitas sander k
Kui kindlalt diisel ja e39 siis moto poolest on tds kõikse odavamate juppidega. Näiteks pihustiots maksab 180 eeku. Proovi mõne uue 3.0d pihustit sellise hinnaga leida. Üldiselt peaks tds hästi edasi käima. Enamikel on probleemsed õhulugejad, mis teevad autot uimasemaks. Tavaliselt on ketid vahetamata, ning aja jooksul pump paigast. Kõik on tehtav muidugi. Mootor ehituselt suht lihtne pealekauba ja erilisi spetsiaaltööriistu ei vaja. Va pumba eemaldamiseks, moto fikseerimiseks ja nuka paika panekuks. Kui ostma lähed, siis konkreetne mootor peaks suht vaikselt ja ühtlaselt töötama. Kui teeb traktori häält siis heaga hoia eemale.
Re: K: 525 tds
Postitatud: 25.05.2010 12:39 06
Postitas HrHuu
Rain kirjutas:kahemassiline hooratas võib lõgistada all, surve jahutussärgis, kehva käivitavus, tilgub õli, turbo laseb õli läbi, kontrolli kindlasti ka roolilatti, seal raudselt lõtk sees, mootoripadjad (kallid asjad ja ainult originaalosad). Eks seal võib veel igasuguseid asju olla aga elu on õpetanud, et nendele asjadele võiks ostes tähelepanu rohkem pöörata. Ahjaa, ebaühtlane tühikäik ka.
Mis sellest roolilatist ikka kontrollida, kui seal raudselt lõtk sees
Mootripadjad ostsin enda masinale hiljaaegu 405.- tükk mitteoriginaalid.
Re: K: 525 tds
Postitatud: 25.05.2010 18:53 04
Postitas eduard
http://auto.motors24.ee/vehicles/294101 ... &sort=paid
silma jäi see masin,sellepärast ka teema algatasin
nagu omanik ütles on esisillas kolks,juhiiste kulund,ja pumba tihendid vajavad vahetust
auto muidu ilus aga vist hakkan kahtlema selle ostmises,üv saab läbi varsti ja vajab remonti
ja kuna ainult auto summa olemas sis jätan ostmata selle isendi
aitäh kõigile vastanutele! nüüd olen veits targem tds ja e39 kohapealt
Re: K: 525 tds
Postitatud: 25.05.2010 20:11 56
Postitas Rain
HrHuu kirjutas:Rain kirjutas:kahemassiline hooratas võib lõgistada all, surve jahutussärgis, kehva käivitavus, tilgub õli, turbo laseb õli läbi, kontrolli kindlasti ka roolilatti, seal raudselt lõtk sees, mootoripadjad (kallid asjad ja ainult originaalosad). Eks seal võib veel igasuguseid asju olla aga elu on õpetanud, et nendele asjadele võiks ostes tähelepanu rohkem pöörata. Ahjaa, ebaühtlane tühikäik ka.
Mis sellest roolilatist ikka kontrollida, kui seal raudselt lõtk sees
Mootripadjad ostsin enda masinale hiljaaegu 405.- tükk mitteoriginaalid.
Kust kohas sa said 525/725 tds mootoriga isendile nii odavalt mootoripadjad? Need ju vaakumiga reguleeritavad, mis muudab asja kalliks. Tuttav ostis oma 725-le u. 1400.- tk forsist kuna mujal ei pakuta ja hind natuke sõbralikum kui UM-s. Bensiinimootoriga isendile võib küll odavamalt leida jah.
Re: K: 525 tds
Postitatud: 26.05.2010 23:17 05
Postitas HrHuu
Ei saa seda kohta enam reklaamida. Olen nende ahvidega sõjajalal. Ja ei tea ka, kaua need kestavad. Praegu toimivad küll nii nagu peab.