E39 armatuuri vahetus
E39 armatuuri vahetus
Tere!
Kas E39 M5 armatuur istub ka tavalisele E39-le, ning kas hakkavad ka tööle need mootori pöörete andurid mis näitavad mootori valmidust kõrgemate pöörete jaoks, või on vaja mingit lisa jubinat?
Tänan.
Kas E39 M5 armatuur istub ka tavalisele E39-le, ning kas hakkavad ka tööle need mootori pöörete andurid mis näitavad mootori valmidust kõrgemate pöörete jaoks, või on vaja mingit lisa jubinat?
Tänan.
Re: E39 armatuuri vahetus
Keegi??
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 armatuuri vahetus
Kellasid mõtled? BMW kasutab E39 puhul 2 versiooni kellasid, nn LOW ja HIGH versioon kellasid. Esimesel neist 2 pistikut, teisel 3 pistikut. Edasine on juba puhas kodeeringu küsimus.masss kirjutas:Keegi??
Digitally Emitted...
Re: E39 armatuuri vahetus
Tekkis kohe küsimus. Kas LOW kellasid saab asendada ka HIGH kelladega?
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 armatuuri vahetus
Juhtmestik ei sobi, seega ei saa. Kui juhtmestik ümber ehitada, siis on tarvis ka juhtmooduleid teavitada uuest kellast. Üldjoontes tänamatu töö kogu krempel ümber ehitadaShadowray kirjutas:Tekkis kohe küsimus. Kas LOW kellasid saab asendada ka HIGH kelladega?

Digitally Emitted...
Re: E39 armatuuri vahetus
Tekkis veel üks küsimus -
mis on LOW ja High vahe?

Re: E39 armatuuri vahetus
Vale jutt. BMW müüb isegi spets juhtmekimpu, mille nimi on OBC-High retrofit kit. Lisaks sellele muidugi vaja ka High-kellasid. Kui need kasutatuna osta, siis veel vaja kõik auto parameetrid õigeks ajada (kerenumber, läbisõit, mootori parameetrid, varustuse loetelu jne).juht kirjutas:Juhtmestik ei sobi, seega ei saa. Kui juhtmestik ümber ehitada, siis on tarvis ka juhtmooduleid teavitada uuest kellast. Üldjoontes tänamatu töö kogu krempel ümber ehitadaShadowray kirjutas:Tekkis kohe küsimus. Kas LOW kellasid saab asendada ka HIGH kelladega?
Low on ainult autopildiga, millel punased valgusdioodid ümber. High on LCD tekstireaga, OBC sisaldab rohkem funktsioone ja need on ka MID/BM peal nähtavad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 armatuuri vahetus
Teemaalgataja tahtis M5 näidikuplokki oma mitte M5-l tööle panna. Minu allikate kohaselt ei saa õli temperatuuri näidikut(tavapärase ökonomeetri asemel) ja pööretepiiraja LED-e teistel E39-tel tööle. Kõik muud funktsioonid toimivad.
tel. 51 949 859
Re: E39 armatuuri vahetus
Saab, kui tellida sakslaselt moodul (150EUR+nõuab isiklikult paigaldamist, st kombi temale saatmist. Kasutajanimi foorumis: Rolli). See käib nüüd siis M62TU ja ME7.2 kohta (kehtin ka M62 ja DME 5.2.1). Nt. M54-ja puhul on õlitemp näidik ka kohe tööle hakanud (signaal CAN-siinil olemas!). Tahhoka LED-keti juhtimine käib eraldi CAN-telegrammidega ja vaikimisi väljastavad seda vaid S62B50-ne MSS52 ja M62TUB46-e ME7.2.PeeterA kirjutas:Teemaalgataja tahtis M5 näidikuplokki oma mitte M5-l tööle panna. Minu allikate kohaselt ei saa õli temperatuuri näidikut(tavapärase ökonomeetri asemel) ja pööretepiiraja LED-e teistel E39-tel tööle. Kõik muud funktsioonid toimivad.
Saksa foorumis sellest mitu lõime:
http://www.e39-forum.de/thread.php?post ... post467149
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=63340
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=55212
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=52647
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=29666
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=30180
Viimati muutis priitv8, 16.07.2010 10:39 14, muudetud 2 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 armatuuri vahetus
Mnjah, aga ega palju muud võimalust ei ole ka. Eriti R6-meestel. Ise heietan siin mõtet M62B46-e softi peale kirjutada, aga mul ple nii uue aastaarvuga DME plokki.
Viimati muutis priitv8, 16.07.2010 10:39 28, muudetud 2 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 armatuuri vahetus
OT
/OT
B64 ? B46 äkki ikka ?priitv8 kirjutas:Ise heietan siin mõtet M62B64-ja softi peale kirjutada, aga mul ple nii uue aastaarvuga DME plokki.
/OT
Re: E39 armatuuri vahetus
Just. Kuumaga protsessor jamab vistUltron kirjutas:B64 ? B46 äkki ikka ?

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 armatuuri vahetus
b46 softi all mõtled sa mida? - mootori DME softi muutsmist? ei saa aru... kui nii, siis kas see suht peeti ei keera segusid ja asju? - poleks ju väga mõtet seda sellisel juhul teha.
Re: E39 armatuuri vahetus
priitv8 kirjutas:Saab, kui tellida sakslaselt moodul (150EUR+nõuab isiklikult paigaldamist, st kombi temale saatmist. Kasutajanimi foorumis: Rolli). See käib nüüd siis M62TU ja ME7.2 kohta (kehtin ka M62 ja DME 5.2.1). Nt. M54-ja puhul on õlitemp näidik ka kohe tööle hakanud (signaal CAN-siinil olemas!). Tahhoka LED-keti juhtimine käib eraldi CAN-telegrammidega ja vaikimisi väljastavad seda vaid S62B50-ne MSS52 ja M62TUB46-e ME7.2.PeeterA kirjutas:Teemaalgataja tahtis M5 näidikuplokki oma mitte M5-l tööle panna. Minu allikate kohaselt ei saa õli temperatuuri näidikut(tavapärase ökonomeetri asemel) ja pööretepiiraja LED-e teistel E39-tel tööle. Kõik muud funktsioonid toimivad.
Saksa foorumis sellest mitu lõime:
http://www.e39-forum.de/thread.php?post ... post467149
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=63340
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=55212
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=52647
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=29666
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=30180
Ja et siis ainult sõbrad sakslased teevad selle töö ära, kodupinnal neid mehi ei leidu?
Re: E39 armatuuri vahetus
Küll mehi leiduks, aga ta ei müü seda moodulit eraldi detailina.masss kirjutas:Ja et siis ainult sõbrad sakslased teevad selle töö ära, kodupinnal neid mehi ei leidu?
Shadowray: mõtlesin jah DME sisu ümberkirjutamist. Ma ei oska selle +200ml töömahu segu seadete kohta praegu midagi arvata. Aga proovida ju võiks. Ise lootsin, et lambdad suudavad selle välja reguleerida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 armatuuri vahetus
Niiet tuleb siis asi saksamaale saata jah? Kahju et mu saksakeel vilets on, nende foorumi lugemisega raskusi.
Re: E39 armatuuri vahetus
Kujutan ette, et sellisel juhul on asi sooritatav, kui DME-sse kirjutada B46 full soft ning siis chipida vastavalt mootorile mootori modflash uuesti. Seda võiksid vast DynoMax-i mehed eestis osata. Pole küll ise kursis, aga sellisel juhul võiks Soft olla ka Non catalytc version, ehk siis kahe lambda pealt töötav.
Re: E39 armatuuri vahetus
Jube keeruline värk ikka küll.