E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
- battleram1
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
- Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila
E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
Olen näinud foorumis teemasid kus vibra koguaeg jne, aga mul siis selline probleem, et kiirendades eriti kui veel väikeste käikudega (1.-3. ja täisgaasil 4.) tekib päris kõva vibratsioon. Algul arvasin, et axel tramp vms, seega sai tagasilla tugipuksid ära vahetatud (olid üsna läbi omadega) kuid see ei muutnud midagi.Tundub just kui tuleks kardaanist ja eriti tagumisest osast. Sai auto alla ronitud kah asja uurima ja kardaani on üsna kerge suruda vasakule-paremale.
Et kas järsku kardaan on pisut lahti kuskilt või on läbi kardaani ristid/kardaani tugilaager?
Aitäh abi eest.
Et kas järsku kardaan on pisut lahti kuskilt või on läbi kardaani ristid/kardaani tugilaager?
Aitäh abi eest.
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Re: E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
tugilaager (nö. kummipuksi osa läbi äkki), kasti ja gardaani vaheline kummiratas (guibo), mootori/käigukasti padjad.
viimane neist oli konkreetselt omal täpselt selle vea põhjustajaks 540'ga. vahetasin täiesti katkised juhipoolse mootoripadja ning mõlemad katkised kastipadjad ära, problem solved! kirjelduse järgi tunduks nagu sul on sama asi, igatahes väga sarnased sümptomid minu probleemile
kindlasti tasub vähemalt üle kontrollida need padjad.
viimane neist oli konkreetselt omal täpselt selle vea põhjustajaks 540'ga. vahetasin täiesti katkised juhipoolse mootoripadja ning mõlemad katkised kastipadjad ära, problem solved! kirjelduse järgi tunduks nagu sul on sama asi, igatahes väga sarnased sümptomid minu probleemile

- battleram1
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
- Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila
Re: E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
Olgu siis homme rooman jälle auto alla ja vaatan, need padjad üle kui need korras, siis saab vaid olla see tugilaager. Loodan, et saan asja korda kuna viskab juba üle, et ei saa kogu jõudu rakendada asfaldile, võiksin siis juba oma dislaga ringi podistada
Tänud!

Tänud!
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Re: E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
proovi seda käigukasti ja gardaani vahelist kummikera ka lõksutada/väänata nii kuis jõuad.
mootoripadja olekut saad kontrollida küll ilmselt ainult nii, et tõstad tungiga mootorit ja vaatad, kas padi "eraldub" kaheks osaks. kui eraldub siis selle vahetamist võiks igal juhul alustada. kuigi ta võib läbi olla ka siis kui päris pooleks veel pole
ise tegin gardaani tugilaagri korrasoleku kindlaks nii, et kinnitasin auto põhja alla kaamera ja läpakas süles käisin rajal. peale seda polnud enam mingit kahtlust, et viga peab olema kuskil mujal
mootoripadja olekut saad kontrollida küll ilmselt ainult nii, et tõstad tungiga mootorit ja vaatad, kas padi "eraldub" kaheks osaks. kui eraldub siis selle vahetamist võiks igal juhul alustada. kuigi ta võib läbi olla ka siis kui päris pooleks veel pole

ise tegin gardaani tugilaagri korrasoleku kindlaks nii, et kinnitasin auto põhja alla kaamera ja läpakas süles käisin rajal. peale seda polnud enam mingit kahtlust, et viga peab olema kuskil mujal

- battleram1
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
- Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila
Re: E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
Ma pakun, et ma saan seda kõike ka kanalis näha
, aint pagana summuti eemaldamine on paras valu p*****

BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Re: E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
Üldjuhul katkised mootoripadjad ja kastipadjad ei anna kiirendamisel mingit vibra, läbi kogetud see lihtsalt. Kui kiirendamisel vibra võta esimese asjana just kardaani tugilaager ette ja nagu fiziks mainis ka see muhv käigukasti ja kardaani vahel võib veel vea põhjustajaks olla. Need kaks asja on kõige tõenäolisemad.
- battleram1
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
- Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila
Re: E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
Nii siis ronisin auto alla ja patjades asi polnud, kuid kohe oli näha, et muhv oli omadega läbi (paljudest kohtadest rebenenud). Väljalaske ja kuumatõkke eemaldamisel avanes selline pilt:

Ehk siis tugilaager koos korpusega on täiesti puruks. Kardaani eemaldama asudes avastasin, et minu kardaan erineb üsna paljuski Bentley hooldusjuhendis näidatuga, nimelt tagumine kinnitus diffriga on hoopid teine, mul on seal 4 poldi/mutri asemel mingi 8 mutrit, lahti keerates hakkas mutter koos keermelatiga lahti tulema. Kui seda märkasin, siis katkestasin töö kuna kell oli üheksa ja kopp juba ees.
Igas tahes tahan nüüd teada kas need mutrid on tõesti keermelati küljes või on nad poldid ja kas keeran kõik need mutrid lahti ja tirin selle kardaani lihtsalt küljest või on seal mõni muu trikk?
Tänud vastuste eest!

Ehk siis tugilaager koos korpusega on täiesti puruks. Kardaani eemaldama asudes avastasin, et minu kardaan erineb üsna paljuski Bentley hooldusjuhendis näidatuga, nimelt tagumine kinnitus diffriga on hoopid teine, mul on seal 4 poldi/mutri asemel mingi 8 mutrit, lahti keerates hakkas mutter koos keermelatiga lahti tulema. Kui seda märkasin, siis katkestasin töö kuna kell oli üheksa ja kopp juba ees.
Igas tahes tahan nüüd teada kas need mutrid on tõesti keermelati küljes või on nad poldid ja kas keeran kõik need mutrid lahti ja tirin selle kardaani lihtsalt küljest või on seal mõni muu trikk?
Tänud vastuste eest!
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Re: E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
ei tea mis keermelatist sa räägid, aga eks lahti pead sa need keerama nii ehk naa, latiga või latita
realoem või bmwfans.info näiteab täpsemalt ära ilmselt kui tarvis, et mis sealt kätte on vaja saada...
gardaani pead kätte saama, siis võtad keskelt 2'ks ning peale seda peaks saama selle vahelaagri ära vahetada kõige kummide ja raamidega. võimalik, et saab ka kogu asja alt võtmata hakkama, aga ise pole nii proovinud. ilmselt oleks see paras keberneerimine ka

gardaani pead kätte saama, siis võtad keskelt 2'ks ning peale seda peaks saama selle vahelaagri ära vahetada kõige kummide ja raamidega. võimalik, et saab ka kogu asja alt võtmata hakkama, aga ise pole nii proovinud. ilmselt oleks see paras keberneerimine ka

- battleram1
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
- Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila
Re: E34 535i kiirendamisel kõva vibratisoon
Ma pole mingi kõva automehaanik, ma õpin tehes ja ei ole soovi lõhkuda asju ära, pigem küsiks järgi seepärast ma olengi siin. Pealegi ma võtan kardaani küljest esimest korda elus nii, et paluks mõistmist.
Kui on tõesti tikkpoldid, siis pole probleemi (seda ma mõtlesingi keermelati all), kuid arvatavasti võtan ta jah keskelt pooleks loodetavasti saab laagri tõmmitsa/pressi sinna ligi, kui neid seal peaks vaja minema, kuigi laager iseenesest on korras, vaid korpus koos puksidega on õhtal.
Märkimise värki ma tean, natse nõme oleks asja tasakaalust välja viia...
Kui on tõesti tikkpoldid, siis pole probleemi (seda ma mõtlesingi keermelati all), kuid arvatavasti võtan ta jah keskelt pooleks loodetavasti saab laagri tõmmitsa/pressi sinna ligi, kui neid seal peaks vaja minema, kuigi laager iseenesest on korras, vaid korpus koos puksidega on õhtal.
Märkimise värki ma tean, natse nõme oleks asja tasakaalust välja viia...
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P