1. leht 1-st

BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 04.09.2010 19:59 57
Postitas VALMAR
probleem siis selline et kohapeal tuksudes kipub välja surema,mõned korrad ähvardab seda teha ja siis teebki..ja see nii külma kui sooja mootoriga...foori alt startides pöörded 2000rpm-ni jõuavad hakkab sama puterdamine....milles võiks probleem olla? ise kahtlustan õhulugejat...

Re: BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 05.09.2010 12:11 17
Postitas VALMAR
no nii...aja viiteks siis torud ja kütusepump kontrollitud,ning need töötavad nii kuidas peab...

Re: BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 05.09.2010 14:22 28
Postitas VALMAR
et põhimõtteliselt kas probleem võib olla tühikäigu mootoris? pistik lahti ühendada siis nagu töötab normaalselt,lihtsalt kõrgemate pööretega:)

Re: BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 06.09.2010 16:22 31
Postitas mäim
Millal küünlaid viimati vahetasid ?

Re: BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 06.09.2010 16:27 55
Postitas VALMAR
Natuke rohkem kui kuu aega tagasi:)

Re: BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 06.09.2010 16:39 06
Postitas mäim
VALMAR kirjutas:Natuke rohkem kui kuu aega tagasi:)
Mina vahetasin ka küünlad ära ,panin tutukad (championid vms) ja ikka sama jam aputerdas ja siuke tunne et üks pütt vms järelt ära :roll: , ja proovisn teisi küünlaid (NGK) ja kohe probleem kadus ,aga nüüd tuli tagasi mul mingi muu jama veel ;)

Re: BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 06.09.2010 16:55 54
Postitas VALMAR
No selge....võtan teadmiseks ja topin uued küünlad peale(komplekt olemas ja ka NGK-d):) ja see ka et sel ajal kui ta jampsima hakkab ka armatuuris pidurite märguande lamp vilkuma......(kolmas päev juba jamada ja mul on kõrini:/ )

Re: BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 06.09.2010 17:56 11
Postitas VALMAR
Kuno_T kirjutas:
VALMAR kirjutas:no nii...aja viiteks siis torud ja kütusepump kontrollitud,ning need töötavad nii kuidas peab...
Kas pumpa kontrollisid nii, et ajasid ta vägisi käima, võtsid tagasivoolu lahti, panid voolikujupi regulaatori otsa ja pudelisse ning veendusid, et tuleb vähemalt 0,5l minutis? Kui lasid pumbal ilma koormuseta käia, siis said vale tulemuse. Lihtne oleks ka nii, et laenata kindlalt korrasolev- kui läheb käima, siis ostad uue pumba.
Ma ise ei kontrollinudki,käisin pumbaga kohaliku autoremondi töökoja omaniku jutul,sellega ta nikerdas seal ja tema veendumuse kohaselt oli pump korras, aga tänan juhenduse eest...aega leian võtan ise käsile:)

Re: BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 09.09.2010 19:34 18
Postitas Entusjast
kui kunagi endal sama mootoriga kala oli, siis aitas tühikäigu mootori puhastamine. Kiskusin ta lahti ja pesin läbi, ńii et see pöördkolb sealsees ilusti käima hakkas.

Re: BMW 525i 125Kw 1988a.

Postitatud: 18.01.2011 19:55 41
Postitas VALMAR
no nii....auto siis pikalt seisis selle totaka vea pärast kuid nüüd kõigest 20EUr-i eest remonditud:D viga siis oligi selles tühikäigu regulaatoris:D


tänud kõigile ka muude kasulike vihjete eest;) :cool: