Diferentsiaalide erinevus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kait15
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 08.03.2007 21:43 53

Diferentsiaalide erinevus

Postitus Postitas Kait15 »

Tere

Autol läks tagumine differ katki. Masinaks ise 540 e39. Milline on nende difrite erinevus erinevate mootorite puhul. Kas läheb näiteks sinna alla ka 528 differ.
Kait15
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 08.03.2007 21:43 53

Re: Diferentsiaalide erinevus

Postitus Postitas Kait15 »

Ehk oskab keegi öelda, kuidas istub sinna alla M5 lsd?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: Diferentsiaalide erinevus

Postitus Postitas raimo_r »

528 differ sinna ei lähe.
M5 (e39) differ läheb aga siis pead ka M5 poolteljed panema.
M5 diffri sisu peaks ka 540-le minema.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: Diferentsiaalide erinevus

Postitus Postitas Ultron »

Shadowray sai oma 540'le oluliselt odavamalt diffri kui küsis 530d(automaat) oma, millel sama tootekoodi ja peaülekandega identne differ vahel.
Ise saan ka Quaife kahe ratta veo diffri sisu pakkuda (eluaegse garantiiga, isegi kui võistlemas käid) aga peaülekande hammakas peab terve olema. Tänase naela kursi juures hind ca 14,2k koos toomisega.
M5 diffril tõesti jämedamad poolteljed, selle kupatuse alla aretamist ise uurinud ja minu arvates ei tasu ära. M5 LSD ostu puhul tasuks kindlasti LSD sidurikettad üle vaadata, mis tavaliselt pole enam esimeses nooruses. M5 peaülekande hammakas on 3.15 ülekandega vs 540i/530d 2.81 ehk siis sussi kergem keerutada aga maanteel sõites pöörded ja küttekulu suuremad.
Igal juhul soovitan 540'le kahe käega mõlema tagaratta vedu aretada, saab kamaluga pidamist ja fun-factorit juurde :mrgreen:
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Vasta