Tere
Autol läks tagumine differ katki. Masinaks ise 540 e39. Milline on nende difrite erinevus erinevate mootorite puhul. Kas läheb näiteks sinna alla ka 528 differ.
Diferentsiaalide erinevus
Re: Diferentsiaalide erinevus
Ehk oskab keegi öelda, kuidas istub sinna alla M5 lsd?
Re: Diferentsiaalide erinevus
528 differ sinna ei lähe.
M5 (e39) differ läheb aga siis pead ka M5 poolteljed panema.
M5 diffri sisu peaks ka 540-le minema.
M5 (e39) differ läheb aga siis pead ka M5 poolteljed panema.
M5 diffri sisu peaks ka 540-le minema.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: Diferentsiaalide erinevus
Shadowray sai oma 540'le oluliselt odavamalt diffri kui küsis 530d(automaat) oma, millel sama tootekoodi ja peaülekandega identne differ vahel.
Ise saan ka Quaife kahe ratta veo diffri sisu pakkuda (eluaegse garantiiga, isegi kui võistlemas käid) aga peaülekande hammakas peab terve olema. Tänase naela kursi juures hind ca 14,2k koos toomisega.
M5 diffril tõesti jämedamad poolteljed, selle kupatuse alla aretamist ise uurinud ja minu arvates ei tasu ära. M5 LSD ostu puhul tasuks kindlasti LSD sidurikettad üle vaadata, mis tavaliselt pole enam esimeses nooruses. M5 peaülekande hammakas on 3.15 ülekandega vs 540i/530d 2.81 ehk siis sussi kergem keerutada aga maanteel sõites pöörded ja küttekulu suuremad.
Igal juhul soovitan 540'le kahe käega mõlema tagaratta vedu aretada, saab kamaluga pidamist ja fun-factorit juurde![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ise saan ka Quaife kahe ratta veo diffri sisu pakkuda (eluaegse garantiiga, isegi kui võistlemas käid) aga peaülekande hammakas peab terve olema. Tänase naela kursi juures hind ca 14,2k koos toomisega.
M5 diffril tõesti jämedamad poolteljed, selle kupatuse alla aretamist ise uurinud ja minu arvates ei tasu ära. M5 LSD ostu puhul tasuks kindlasti LSD sidurikettad üle vaadata, mis tavaliselt pole enam esimeses nooruses. M5 peaülekande hammakas on 3.15 ülekandega vs 540i/530d 2.81 ehk siis sussi kergem keerutada aga maanteel sõites pöörded ja küttekulu suuremad.
Igal juhul soovitan 540'le kahe käega mõlema tagaratta vedu aretada, saab kamaluga pidamist ja fun-factorit juurde
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i