immo ja elektrijama e39,520i.1999

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

Selline mure et autol oli ootamatult aku tühi ja sai siis aku ära laetud ja peale tagasi pandud ja sai proovitud ja läks ilusti käima aga sõitmas ei käinud ja järgmisel päeval siis sai uuesti käivitatud ja enam käima ei lähe et korra läks ja suri kohe välja ja mootor tegi ka imelike hääli ja värises kõvasti ja rohkem ei läinud üldse käima et tuled kõik põlevad ja elektri asjad ja starterit ka veab aga käima ei lähe ? et see auto on olnud üle aasta mul ja pole kunagi siukest jama olnud et kas võib olla mingi immo jama ?? et teisel võtmel on küljes ka mingi immo pulk niiöelda aga ausalt öelda pole kokku puuteid olnud selle nende immodega et mis ja kus sellega siis teha tuleks et auto seisis mingi 2 päeva ilma akuta et kas sellepärast siis see immo jama et suvel sai alles vahetatud akut ja siis ei olnud mingit jama kui sai aku lihtsalt maha võetud ja uus pandud aga nüüd siis kui oli pikemalt ilma akuta hakkas jama pihta ?? et kas siis oskaks keegi seletada et mis moodi seda nagu parandada saaks või mis moodi see võtme tutvustamine käib ??? ja siis ka siuke jama millest see asi üldse pihta hakkas et suvel seisis auto 2 nädalat ja siis oli aku kohe täiesti tühi aga kuna ammu tundus et aku kehva siis sai uus aku otsetud 100 A ja käis ilusti kuni siiani siis et kaks kuud hiljem äkki aku jälle tühi et ei seisnud auto ega midagi et iga paari päeva tagant sai sõidetud jne et kas võib olla viga akus või on siis genekaga mingi jama ?? et äkki on olnud kellelgi sarnast probleemi ???
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

Või oskab keegi rääkida kuidas nende võtmete tutvustamine käib ?? et kas võib olla sama asi kui näiteks võtmes patareid vahetada et siis pidi tegema nagu seda et siis seda signaali sünkroniseerida et kui aku oli 2 päeva maas võis tekkida sama probleem selle immoga w ?? et muidu nagu võtmest tulevad uksed ilusti lahti ja kõik oleks nagu korras aga käima ei lähe et starteri võtab järgi ja nagu lubab peaaegu et läheb käima aga ei lähe????
Kasutaja avatar
wildoN
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 17.08.2009 09:32 07

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas wildoN »

Ei pruugi olla immo viga, kui starter kerib ja auto tööle ei hakka, võib mõelda, et ei saa küttust. Minuteada kui oleks immo peal, siis ei laseks starterit kaa kerida. See võib olla mingi relee, kaitse. Täpselt saab teada diagnostikal ;) Edu probleemi lahendamisel.
Pafka
Kasutaja avatar
indre425
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 20.05.2007 10:52 31
Asukoht: vändra, pärnumaa

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas indre425 »

pakuks samuti kütuse pumba viga et ei saa kütust
Indrek
E39 523i 98a
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

Eks peab kontrollima seda kütuse pumpa siis aga kahtlane kas siis nii äkki see katki läks et eelnevalt ei olnud mingeid probleeme sellega ega ei andnud ka midagi märku sellest ja ei teinud midagi seal ka et sai ainult akut vahetatud ja oli ilma akuta 2 päeva ja siis algas jama et suvel sai ka aku maha võetud ja kohe uus pandud et siis ei juhtund midagi aga nüüd siis kui auto oli pikemalt ilma vooluta siis hakkas jamama aga eks siis peab ka seda kütusepumpa kontrollima
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

Aga kuna ei ole võimalik kohe seda kütusepumpa kontrollida siis äkki oskab keegi veel pakkuda mingeid variante et mis viga võib olla ??? et kellel on esinenud sarnast probleemi ??
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas namistai »

Kütusepumba releed võid proovida vahetada. Pakiruumis, paremal katte taga, kui 3 (eeldus- sedaan) helerohelist releed siis neist proovimiseks keskmine ja vasakpoolne vaheta ära (keskmine kütusepump, vasakpoolne nupumooduli toide keskkonsoolis, parempoolne - tagaklaasisoojendus). Kui hakkab tööle (vajab ilmselt paari käivitust, et surve üles saada) siis uut releed ostma, UM's karistuseks u. 200 kasseerib.
Teiseks, kui ikka tööle ei hakka ja miski aku tühjaks tõmbab ja teab mis veel... vii pädevasse remonti, kes teab mida teeb.
E70 N52B30
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

et siis sain ise ka lõpuks auto juurde et auto seisis vahepeal 2 nädalat ja selle ajaga siis oli jälle aku täiesti tühi et laadisin siis aku ära ja proovisin seal mõõta mingeid asju ja kaitsmeid ära võtta et leida siis probleemi et mis selle aku tühjaks võib tõmmata et see probleem sai lahenduse et ei läinud käima et arvatavasti oli seda bensiini pumba releed liigutatud ja sai see korralikult paika pandud ja käima läheb ilusti ja käib ka ilusti ja sellega korras aga et siis see voolu kadumise jama et foorumitest sai siin uuritud et põhi jamad on selle webastoga ja telefoniga et telefoni kaitsme väljavõtmine veidi isegi muutis seda aku pinge näitu aga suht vähe et 0,01 ainult et aga et kuidas seda lekke voolu nagu tegelt mõõta saab et ma mõõtsin lihtsalt aku pealt pinget et ka see pinge langes küllaltki lühikese aja jooksul ja kui auto käis siis oli see laadimis pinge nagu suurem kapoti alt mõõtes sellest pluss klemmist et aku juures oli veidi väiksem see pinge et kas see normaalne või võib viga selles peituda ?? et kes oskab soovitada et mis seal ise veel ära saaks teha ja kuidas seda lekke voolu tegelikult mõõta ?? ja veel niipalju et webasto kaitsme eemaldamine ei muutnud midagi.
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

ja selline asi ka veel et kas oskab keegi soovitada tartus mõnda auto elektriku või remondi kohta kus saaks neid asju kontrollida ???
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

Et siis aega juba möödund sellest kui see elektriga ja akuga jama pihta hakkas et vahepeal siuksed sündmused olnud et ega muud ülejäänud kui sai mindud UM sisse nu ja seal siis tehti igasugu testid jne ja öeldi et kõik korras et läheb magama ja laeb genekas jne et pole midagi viga nu siis mõtlesingi et oligi äkki mingi anomaalja elektisüsteemis aga paraku oli nädalapärast ikka aku jälle tühi nu ja siis sai vahpeal ise testitud et kas läheb magama ja palju lekke vool on jne et arvamus oli ikkagi et telefon ei läinud magama ja siis sai see kaitse välja võetud ja ka kindluse mõttes webasto kaitse et kuna need pidid olema kaks kõige tõenäolisemat viga nu ja siis sai vahepeal päris tükk aega rahu aga nüüd siis oli ikka sama jama et eks see mõjub ka et linnavahel lühikeste sõitudega ei jõua aku laadida ja käivitamise peale läheb rohkem voolu kui tagasi jõuab laadida aga et vaevalt et viga ainult selles on et neid linna sõite ka nii palju just pole ja aku ka peaks olema piisavalt võimas 100 A ja suht uus aku ka et nüüd siis küünlaid vahetades oli kuulda mingit imelku vilinat nagu et tundus et tuli kuskilt sealt geneka juurest ? et keegi siin rääkis et kui genekal diood läbi on siis hakkab seistes voolu tarbima ja tõmbab aku tühjaks et kas see siuke vilin või undamine kui auto seisab võib sellest tekkida ?? et kui on kellelgi sarnaseid kogemusi ?? et see ei ole kõva hääl et peaaegu et pole kuulda aga kui ümber ringi vaikne siis on kuulda ??et kui oskab keegi midagi pakkuda et mis see probleem võiks olla ???
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

Ja veel see asi ka et oli kirjeldatud seda kuidas seda kontrollida et kas genekas voolu võtab siis on genekas soe kui mootor külm on seistes et mul see asi et kui auto seisab siis ma olen selle pluss klemmi maha võtnud kogu aeg et muidu saab lihtsalt aku tühjaks et ei saa nii hetkel kontrollida ka.
Kasutaja avatar
iaanek
Huviline
Postitusi: 976
Liitunud: 02.05.2007 18:02 50
Asukoht: tallinn

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas iaanek »

Keegi ei viitsigi sulle nõu anda, sest ei saa aru millest jutt käib.
Lauseehitusest ja kirjavahemärkidest oled kuulnud? ;)
..
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

Põhiline küsimus oli see et kui generaatoril mingi diood läbi on näiteks, kas siis on võimalik et generaatori juurest hakkab kostuma mingit vaikset pininat või vilinat või midagi sellist ?(kui mootor seisab )
Eelmisele vastajale.
Ja vaevalt et enamusel see probleem oleks et ilma ideaalse lause ehituseta ja kirjavahemärkideta keegi aru ei saa tekstist.Pigem asi selles, kui lühidalt seletada siis ka ei oska keegi midagi vastata või siis pakub vale asja,siis ongi parem kui täpsemalt lahti seletada mis on juba proovitud et probleemist vabaneda.Aga eks ole näha.Teksti alguses siis küsimus ,et mis siis vastata oskad ? Või on lause ehitus vale ?( Ega ma kindel pole selles ).
Kasutaja avatar
iaanek
Huviline
Postitusi: 976
Liitunud: 02.05.2007 18:02 50
Asukoht: tallinn

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas iaanek »

Teine jutt kohe :)
Kui aku läheb kiiresti tühjaks, peab olema üleliigne tarbimine.
Otsi kuskilt välja või küsi UM-ist oma "magava" auto voolutarve ja kontrolli seda testriga. Milliampreid siis, mitte volte. Liiga suure tarbimise korral hakka kaitsmeid järjest välja nokkima. Kui kasu pole, võta ka piniseva gene juhtmed lahti.
Loe ka seda http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
..
baisic
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 15.10.2009 19:40 11

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas baisic »

Neid asju,nagu automagama minekut ja magamas olles voolutarbimist on juba kontrollitud nii UM is kui ka ise olen kontrollind,ja öeldi UM ist et kõik korras,aga nädalapärast oli ikkagi aku tühi.Siis sai ka ise proovitud ja testitud ja ka kaitsmeid välja võetud ja kõige tõenäolisemalt oli telefon mis ei läinud magama ja sai ka siis telefoni ja webasto kaitse igaksjuhuks välja võetud.Mingi aeg ei olnudki nagu probleemi aga nüüd siis oli jälle aku tühi kuigi on ka testitud seda laadimisvoolu ja ka sellega ei olnud probleeme,kuigi nüüd siis mingi heli geneka juures et eks siis peab seda genekat vaatama et mis jama seal siis on.
laving
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 01.08.2012 18:52 53
Peamine sõiduk: bmw 525

Re: immo ja elektrijama e39,520i.1999

Postitus Postitas laving »

Kui tarbimist pole ja aku ikka tühjeneb siis on aku pekis. Ma ostaks uue aku.
Vasta