Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
Nimelt minu arust on jahutussüsteemis liiga suur surve sees ,kuna sel sügisel läks üks lõdvik katki siis peaks midagi ette võtma.
Kuna keema minemist ega muud sellist asja polnud veel juhtunud siis küsik, mis võib viga põhjustada.
Olen juba kõike teinud,alates õhutusest,veebumba ja termostaadi vahetusest.
Kas tõesti võib mingi micro pragu kaanes olla, kas kaane pingutamine oleks mõistlik?
Kuna keema minemist ega muud sellist asja polnud veel juhtunud siis küsik, mis võib viga põhjustada.
Olen juba kõike teinud,alates õhutusest,veebumba ja termostaadi vahetusest.
Kas tõesti võib mingi micro pragu kaanes olla, kas kaane pingutamine oleks mõistlik?
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
lõdviku otsast viskamise põhjus võis olla ka halb kinnitus, ja lõdviku enda katki minemine on ju loogiline kui vana. kui keema pole läind siis ma ei saa aru milles probla on.Sass524 kirjutas:Nimelt minu arust on jahutussüsteemis liiga suur surve sees ,kuna sel sügisel läks üks lõdvik katki siis peaks midagi ette võtma.
Kuna keema minemist ega muud sellist asja polnud veel juhtunud siis küsik, mis võib viga põhjustada.
Olen juba kõike teinud,alates õhutusest,veebumba ja termostaadi vahetusest.
Kas tõesti võib mingi micro pragu kaanes olla, kas kaane pingutamine oleks mõistlik?
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
nüüd täheldanud sumpast väljuvad sooja mootoriga kohapeal seistes auru.....
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
aga voolikuid katsud, siis on kõvad?
palju jahutusvedelikku kaob reaalselt?
see valge aur võib olla ka kondenseerunud vesi viimasest pütist (olgu faktiliselt mainitud, et e34 viimane pütt kogub väga hästi vett ja mina valasin sealt ükskord välja pea 5L vett ning pütt läks kergemaks
)
kui on plokikaanetihend ära või see kurvem variant, siis peaks gaasi andes tagant ikka korraliku valge londi välja lööma.
palju jahutusvedelikku kaob reaalselt?
see valge aur võib olla ka kondenseerunud vesi viimasest pütist (olgu faktiliselt mainitud, et e34 viimane pütt kogub väga hästi vett ja mina valasin sealt ükskord välja pea 5L vett ning pütt läks kergemaks


kui on plokikaanetihend ära või see kurvem variant, siis peaks gaasi andes tagant ikka korraliku valge londi välja lööma.

GSM 56 314 705
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
Aga ma pakun välja, et vigane on paisupaagi kork 

Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
ise ka arvasin et kork vigane ,
Eile kaane maha võtmisel selgus et igas põlemiskambris on mõra + 6 põlemiskambris veel mõned micro praod.
Eile kaane maha võtmisel selgus et igas põlemiskambris on mõra + 6 põlemiskambris veel mõned micro praod.
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis

Midagi sellist

Vabandan ebakvaliteetse pildi pärast.
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
umbes sama seis aga kõikides põlemiskambrites 
Sümptomiks oli suur surve jahutussüsteemis ja viimasel päeval ka tohutu aur kohapeal seistes..

Sümptomiks oli suur surve jahutussüsteemis ja viimasel päeval ka tohutu aur kohapeal seistes..
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
Tegemist on siis 3 või 4-da silindriga ja see oli ka kõige rängemas seisus, 2 klapi vahel olevasse kraavi
võid tiku sisse pista
Kuid kui aus olla siis mootor oli töökorras kuni viimase hetkeni mil kere ümbert ära mädanes nii et võta sa nüüd kinni.
Kuid üks väga ebaõnnestunud materjal on küll kaane puhul, isiklik arvamus.


Kuid kui aus olla siis mootor oli töökorras kuni viimase hetkeni mil kere ümbert ära mädanes nii et võta sa nüüd kinni.
Kuid üks väga ebaõnnestunud materjal on küll kaane puhul, isiklik arvamus.
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
huvitav mis see lubatud viga üle üldse on? Kui juba küsimiseks läks siis kuus eesti pinnal kaante survestamistega üleüldse tegeldakse, ning kus töö oleks tõsiseltvõetav.
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
seda tahaks ka teada , et kus oleks kõige mõistlikum kaan survestada.
Re: BMW e34 524td surve jahutussüsteemis
www.astromoto.ee tegeleb kaante survestamisega, Tartus. Tallinnas ei tea kahjuks.
Aga sarnane pilt ilmnes ka ühe Grand Cherokee 2.5TD 3-el plokikaanel (iga silindri kohta eraldi kaan
) ja lõi surve sisse. Diisli puhul ei pidanudki see midagi erilist olema jah. Õnne asi

Aga sarnane pilt ilmnes ka ühe Grand Cherokee 2.5TD 3-el plokikaanel (iga silindri kohta eraldi kaan


