MureD E39 520.Vajaks nõu
MureD E39 520.Vajaks nõu
Tere foorumlased.
MUred järgmised.Autoks BMW 520 e39 1997 a.
Armatuuris süttisid abs tuli ja veojõukontroll kadus. Spidomeeter töötab.Kust võiks viga otsida.ja palju umbes see lõbu maksma läheks.
Teiseks mureks on see,et kui auto kohapeal töötab,ei puhu salongi sooja. Kui gaasi anda hakkab puhuma,sõiduaeg puhub ilusti.
Kolmandaks on see,et salongi ventilaatorid töötavad ainult ühel kiirusel,vahepeal jäävad üldse seisma.mis võiks probleemiks olla,kust viga otsida.
MUred järgmised.Autoks BMW 520 e39 1997 a.
Armatuuris süttisid abs tuli ja veojõukontroll kadus. Spidomeeter töötab.Kust võiks viga otsida.ja palju umbes see lõbu maksma läheks.
Teiseks mureks on see,et kui auto kohapeal töötab,ei puhu salongi sooja. Kui gaasi anda hakkab puhuma,sõiduaeg puhub ilusti.
Kolmandaks on see,et salongi ventilaatorid töötavad ainult ühel kiirusel,vahepeal jäävad üldse seisma.mis võiks probleemiks olla,kust viga otsida.
Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
1.abs-i murega kindlasti diagnosti..abs-i andur tõenäoliselt läbi ..oli endalgi sama mure, vahestasin lõpuks mõlemad esimesed andurid( uuematel alates üle u.2000a pidi ka abs-i aju viga saama.)
esimese anduri hind u 1200 orginaal,(mitte orginaal 800 kanti)..ise ostsin mitte orginaalid ja siiani rohkem pole probleemi olnud.
2.sooja koha pealt pidi olema ka tüüp asi soojaklapid mis kapoti all vasakul nurgas, näiteks klapid kiiluvad kinni ning siis ei soojenda normaalselt..samamoodi viga salvestub ning diagnostis saab kindlaks teha..
3.kui ventilaatori kiirused jamavad siis soojendus reostaadi nn. siil vigane arvatavasti..see mingi põhi viga e39l.(siil asub kõrvalistuja jalge üleval)
kõigile probleemidele peaks diagnostika lahenduse vast leidma.
esimese anduri hind u 1200 orginaal,(mitte orginaal 800 kanti)..ise ostsin mitte orginaalid ja siiani rohkem pole probleemi olnud.
2.sooja koha pealt pidi olema ka tüüp asi soojaklapid mis kapoti all vasakul nurgas, näiteks klapid kiiluvad kinni ning siis ei soojenda normaalselt..samamoodi viga salvestub ning diagnostis saab kindlaks teha..
3.kui ventilaatori kiirused jamavad siis soojendus reostaadi nn. siil vigane arvatavasti..see mingi põhi viga e39l.(siil asub kõrvalistuja jalge üleval)
kõigile probleemidele peaks diagnostika lahenduse vast leidma.
Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
1. Murega soovitaks samuti pädevasse diagnostiku juurde pöörduda, saad kindla vastuse ja kokku võttes odavam kui hakata katse eksituse meetodil masinat remontima. Samuti lase ka muud asjad üle vaadata.
2. Suure tõenäosusega viga soojaklappidega ühes olevast lisavee pumbas, mis peab salongi soojendamiseks sooja jahutusvedeliku pumpama salongi soojendusse kui mootor tühikäigul töötab. Levinud veaks on harjade ära kulumine. Abiks see teema.
3. Põhjuseks tõenäoliselt reostaadi ehk nn siili viga, mis reguleerib salongi ventika kiirust. Kõige lihtsam on otsida keegi kellel samuti e39 ja proovid selle masina töötavat "siili" oma masinal, siis kohe selge pilt. Vahetus lihtne ja ei võta palju aega, õpetus reostaadi vahetusest.
2. Suure tõenäosusega viga soojaklappidega ühes olevast lisavee pumbas, mis peab salongi soojendamiseks sooja jahutusvedeliku pumpama salongi soojendusse kui mootor tühikäigul töötab. Levinud veaks on harjade ära kulumine. Abiks see teema.
3. Põhjuseks tõenäoliselt reostaadi ehk nn siili viga, mis reguleerib salongi ventika kiirust. Kõige lihtsam on otsida keegi kellel samuti e39 ja proovid selle masina töötavat "siili" oma masinal, siis kohe selge pilt. Vahetus lihtne ja ei võta palju aega, õpetus reostaadi vahetusest.
Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
Kust sa orig andurit nii odavalt saadbreak kirjutas: esimese anduri hind u 1200 orginaal,(mitte orginaal 800 kanti)..

Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
mina käisin ostmas forsist neid..esinduses teine hind asjal jah..jutu järgi orginaal tootja sellel kallimal vms. rohkem ei süvenenud..olin rahul selle odavamaga sain sealt veel alet ka piisavalt 

Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
mida värki, need andurid on ikka s... kalliks läinud
, ennem euri oli ikka originaal tunduvalt odavam

Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
esindus orig anduri eest tahab saada 128 eur.. Röövlikari ma ütlen.. B varuosana sain 55 eur..Panin B,eks näha ole,kaua peab.
Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
Uskumatu,
võtsin kohe hooldusvihiku lahti ja lappasin arveid. Leidsin, et 18.02.2010 tehtud hoolduse käigus vahetud ABS andur maksis UMis 1477,40.
Jube, et asjad on kallimaks läinud. Öääk!
Kui B varuosa ka kestab, siis pole vahet.
võtsin kohe hooldusvihiku lahti ja lappasin arveid. Leidsin, et 18.02.2010 tehtud hoolduse käigus vahetud ABS andur maksis UMis 1477,40.
Jube, et asjad on kallimaks läinud. Öääk!
Kui B varuosa ka kestab, siis pole vahet.
TYASK
Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
Mina ostsin originaal anduri Tanninnast peterburi MNT viadukti kõrval olevast autopoest(vene mehed on letitaga) neil on alati olemas bmw originaal varuosad . mulle maksis tagumine abs andur 75 euri ja nukkvõlliandur m52 mootorile 50 euri tootjaks oli mõlemal siemensenn1 kirjutas:Kust sa orig andurit nii odavalt saadbreak kirjutas: esimese anduri hind u 1200 orginaal,(mitte orginaal 800 kanti)..UM'i ladu ütleb hinnaks 138,17 EUR'i
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
ega sa selle poe nime ei tea seal peterburi mnt-l
Re: MureD E39 520.Vajaks nõu
Poe nime ei tea aga kui peterburi poolt tulla on see pood paremal pool viadukti kõrval .
Poe kõrval on veel rehvitööd
Poe kõrval on veel rehvitööd
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega