1. leht 1-st

(diisel) e28 524ja mootor e34 524td le?

Postitatud: 01.05.2005 13:54 35
Postitas sass85
kuidas istub vana hai diisel mootor e34jale?
peaks olema ju sama mootor voi mis?
doonor hai siis aastast 87 ja ilma turbota,ja patsient 89 aasta E34td.

Postitatud: 01.05.2005 17:31 55
Postitas tomassa
Minul see on läbi tehtud mõni aeg tagasi, kirjutada on päris kaua, tule parem ja vaata oma silmaga. 56648466 Toomas

Postitatud: 01.05.2005 19:48 40
Postitas Viljar
Kas sa plaanid, siis panna 2.4 diisli E34 peale ja seal ta ka jätta tavadiisliks. Kui plaanid tavadiisli nüüd turbodiisliks teha, siis see nüüd küll nii imelihtme ei ole ja vast isegi mitte mõttekas.
Muidugi kas E34 on praegu ka mingi mootor peal või on aiste vahel tühjus?

Postitatud: 01.05.2005 22:48 59
Postitas sass85
Viljar kirjutas:Kas sa plaanid, siis panna 2.4 diisli E34 peale ja seal ta ka jätta tavadiisliks. Kui plaanid tavadiisli nüüd turbodiisliks teha, siis see nüüd küll nii imelihtme ei ole ja vast isegi mitte mõttekas.
Muidugi kas E34 on praegu ka mingi mootor peal või on aiste vahel tühjus?
on ikka,aga väsinud,kõrgsurve pump ei täida oma ylesannet korralikult,yks lõdvik on 2või 3 korda puruks lennand,suitseb,sööb õli,jahutus vedelik kaob jne.

tegemist pole siiski õnneks minu autoga :lol:

tolle hai pidavat se "õnnelik" E34 ja omanik suht soodsalt kätte saama.

Re: (diisel) e28 524ja mootor e34 524td le?

Postitatud: 03.05.2005 00:25 57
Postitas quattromees
sass85 kirjutas:kuidas istub vana hai diisel mootor e34jale?
peaks olema ju sama mootor voi mis?
doonor hai siis aastast 87 ja ilma turbota,ja patsient 89 aasta E34td.
Istub peale. Karteripõhi, mootori käpad on näiteks erinevad. Laager väntvõlli otsas käigukasti peavõlli jaoks tuli välja vahetada, kuna E28 käimakoti võll peenem. Erinevus oli veel väljalaskekollektoris, E34 püksid tulid "ringi õmmelda". Samuti õliradikas tuli jätta E28 oma, jne.
Tuttava autoga sai selline vahetus läbi tehtud, E34 keresse läks 86 aasta 524td mootor.

Postitatud: 03.05.2005 08:56 47
Postitas Viljar
Minul on ka selline tunne, et kui panna vanakere 2.4 TD siis see ei ole eri paha mõte, aga 2.4 D tundub, et jääb nagu hirm uimaseks see auot sellisel juhul.

Postitatud: 30.05.2005 23:37 19
Postitas kiire-lauri
2,4d on 66kw ja 200d mersudel on 55kw niiet veits püssim kui mersu aga midagi kiita ei ole seal jah.

Postitatud: 31.05.2005 05:11 09
Postitas Jaxa13
e30 2.4d sse sobis 5nda 2.4Td...siis peaks ka 5ndast 5ndasse sobima ? e34-s ruumi ka rohkem vist nagu ?

Postitatud: 05.06.2005 22:02 26
Postitas Lauri_B
e28 ja e34 kere tühimassi vahe on 100kg ning see annab päris persega tunda :roll:
mina tegin selle asja läbi :lol:
täna toimus siis saalede vahetus plokikaan oli peetis(nüüd uus) ning uus hammasrihm

Postitatud: 26.09.2006 09:00 39
Postitas Danil523
Leidsin siis vana teem ülesse ja nüüd veel paar küsimust?

On see siis lihtsamate killas töö? kui raske on vahetada seda käigukasti laagrit ja kartteripõhja, mida võiks veel silmas pidada.

Autoks on e28 524TD millel kõik olemas peale aut.kasti. ja e34 millel 524td mootor koos.
E28 mootor vaja e34 sisse saada ja ka e34 kat jääb..
On see lihtsalt teostatav?

Postitatud: 26.09.2006 09:12 30
Postitas Danil523
veel ühest foorumist lugesin välja et Käppad tuleb ümber teha--mis see endast kujutab ja kas see vastab tõele?

Postitatud: 26.09.2006 14:27 50
Postitas redline
Danil523 kirjutas:veel ühest foorumist lugesin välja et Käppad tuleb ümber teha--mis see endast kujutab ja kas see vastab tõele?
lihtsam oleks osta lammerist bmw e34 524td käpad juu :)

Postitatud: 26.09.2006 21:40 26
Postitas kaljo5
Endal see asi hiljaaegu läbi tehtud.Pookisin 524d 525tds-touringule 93a.Käimar oli automaat,aga tuksis.Nii et võtsin E28 pealt mootori koos manuaalkastiga.Mootori käppasid ringi ei teinud.kardaani tegin pikemaks,samuti käiguhoovastiku.Midagi väga hullu ei olnudki.