Vajaks infot kus asub e39 535il karterituulutusklapp!
Postitatud: 19.03.2011 19:01 08
Tere auto e39 535ia. Plaanis vahetada karterituulutusklapp mis (tõenäoliselt) põhjustab tühikäigul mootorisse väikest ebaühtlust.
Kus asub v8l see klapp täpsemalt?
Kas sisselaskekollektor tuleb maha võtta?
Pildilt leidsin asja üles!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... separator/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ld_system/
Veast täpsemalt: TÜHIKÄIGUL mootoris nii külmalt kui soojast peast pisike ebaühtlus, käisin mõned kuud tagasi ka diagnostis Patricu juures kuid seal loeti mulle ainult võimalikke probleeme ette millest otseloomulikult mul kasu polnud..sain niipalju targemaks ainult et 1-ne ja 4-jas silinder pidid süütepildil vahele jätma ,et arvatavasti sõidan nii lihtsalt edasi..
"Mõõtsin eelmine nädal kontrolliks kompressioone, mis olid paigas(4-s ja kaheksas silinder 12bar, ülejäänud 14bar!)
"Tuttav diagnostik uuris et v8l see klapi membraan pidi nõrk koht olema ja võib põhjustada ebaühtlust
"Hetkel küünlad üsna tahmased! Ja pisut palju võtab õli(eelmine kuu tegin õlivahetuse, õlitase jäi maxi..hetkel poole peal juba)
"Et auto elas need suured kümad vähemalt üle et õli välja ei ole löönud.
Loodan et mõni teadjam mees oskab mingeid soovitusi jagada, keegi kes on kokku puutund sama probleemiga!
Kus asub v8l see klapp täpsemalt?
Kas sisselaskekollektor tuleb maha võtta?
Pildilt leidsin asja üles!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... separator/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ld_system/
Veast täpsemalt: TÜHIKÄIGUL mootoris nii külmalt kui soojast peast pisike ebaühtlus, käisin mõned kuud tagasi ka diagnostis Patricu juures kuid seal loeti mulle ainult võimalikke probleeme ette millest otseloomulikult mul kasu polnud..sain niipalju targemaks ainult et 1-ne ja 4-jas silinder pidid süütepildil vahele jätma ,et arvatavasti sõidan nii lihtsalt edasi..
"Mõõtsin eelmine nädal kontrolliks kompressioone, mis olid paigas(4-s ja kaheksas silinder 12bar, ülejäänud 14bar!)
"Tuttav diagnostik uuris et v8l see klapi membraan pidi nõrk koht olema ja võib põhjustada ebaühtlust
"Hetkel küünlad üsna tahmased! Ja pisut palju võtab õli(eelmine kuu tegin õlivahetuse, õlitase jäi maxi..hetkel poole peal juba)
"Et auto elas need suured kümad vähemalt üle et õli välja ei ole löönud.
Loodan et mõni teadjam mees oskab mingeid soovitusi jagada, keegi kes on kokku puutund sama probleemiga!