525/91 tag. kaheksad
525/91 tag. kaheksad
mis asjad on tag. kaheksad?
Kas nende vahetus on lihtne (st. kodustes tingimustest saaks hakkama?) ning milles see väljendub kui need läbi on (tagasild hakkab kolisema?)
Kas nende mitte-vahetus võib midagi hullemat põhjustada?
Kas nende vahetus on lihtne (st. kodustes tingimustest saaks hakkama?) ning milles see väljendub kui need läbi on (tagasild hakkab kolisema?)
Kas nende mitte-vahetus võib midagi hullemat põhjustada?
Need ei ole tagumised kaheksad. Hoopis stabikakondid.
Kaheksad on ka number kuued, aga hoopis sellel pildil:
Nende ülesannet on natuke raske seletada, aga pmst peavad nad vähendama kere kaldumist kurvisõidul, sest see tagumine õõtshark saab piki oma telge mingi vaevalise sentimeetri nihkuda. Sellepärast on ka puks nr. 2 selline, et ta annab piki polti nr. 3 libisema.
Need kaheksad muudavad selle liikumistee kruvikujuliseks.
Kolinat nad teha ei tohiks.
Kaheksad on ka number kuued, aga hoopis sellel pildil:
Nende ülesannet on natuke raske seletada, aga pmst peavad nad vähendama kere kaldumist kurvisõidul, sest see tagumine õõtshark saab piki oma telge mingi vaevalise sentimeetri nihkuda. Sellepärast on ka puks nr. 2 selline, et ta annab piki polti nr. 3 libisema.
Need kaheksad muudavad selle liikumistee kruvikujuliseks.
Kolinat nad teha ei tohiks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul olid nad nii läbi, et käega liigutades kolksusid. sõidu ajal eriti tunnda/kuulda ei olnud.
Vahetus on ise täiesti teostatav. Selleks vaja tungrauda ja 2x 22mm võtit.
Tungrauda selleks, et ratas ära võtta, kuna nii pääseb paremini ligi.
Kui ratas alt siis paned mingi klotsi alla ja lased kere oma raskusega peale vajuda, sest nii on need "kaheksad" pinge alt vabad ja kergem polte kätte saada.
2 võtit on vaja selleks ühel poltidest on teises otsas mutter ja need hakkavad muidu kaasa pöörlema.
Vahetus on ise täiesti teostatav. Selleks vaja tungrauda ja 2x 22mm võtit.
Tungrauda selleks, et ratas ära võtta, kuna nii pääseb paremini ligi.
Kui ratas alt siis paned mingi klotsi alla ja lased kere oma raskusega peale vajuda, sest nii on need "kaheksad" pinge alt vabad ja kergem polte kätte saada.
2 võtit on vaja selleks ühel poltidest on teises otsas mutter ja need hakkavad muidu kaasa pöörlema.
Viimati muutis Ragnar, 10.05.2005 16:32 15, muudetud 1 kord kokku.
priitv8 kirjutas: Nende ülesannet on natuke raske seletada, aga pmst peavad nad vähendama kere kaldumist kurvisõidul, sest see tagumine õõtshark saab piki oma telge mingi vaevalise sentimeetri nihkuda. Sellepärast on ka puks nr. 2 selline, et ta annab piki polti nr. 3 libisema.
Need kaheksad muudavad selle liikumistee kruvikujuliseks.
Kolinat nad teha ei tohiks.
tänud vastuse eest... kuna pilti ei näe, siis küsin veel - kas see võib põhjustada mingite teiste vidinate (nt. pukside) läbiminemist? ... nende hind päris "soolane" 1200 ringis - kui erilist põhjust neid vahetada pole, siis ei tahaks seda eriti teha?
Oodsa kindel, et ikka samadest räägid? Või siis veel võib küsida kelle omad nood olid. Äsjane Hinnapäring KGK-st (Aave omanik) andis täiesti ootuspärase tulemuse: 850.- tk (komplektis koos poltidega), Lemförder.Nu kirjutas:ei pea ostma ju 1200 eest.
Aaves olid 360eek/tk.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kas tõesti need kaheksad ei või mitte mingit häält tekitada? ... asi selles, et sai tagumised puksid ära vahetatud ja suurem osa kolinast kadus ära kuid mingi imelik klõbin aukudest aeglasemalt läbi sõites ikkagi on, algul mõtlesin, et see tagumine "aknalaud", kuid võtsin selle üldse ära ja klõbin ei kadunud kuhugi, sai siis hoolikamalt kuulatud ja tundus, et asi tuleb ikkagi väljastpoolt (mõlema ratta koopa juurest). Käega katsudes need kaheksad väheke liikusid küll... teeninduses ei leitud peale kaheksate küll midagi, mis vahetamist vajaks.