1. leht 1-st

Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 16.04.2011 18:53 08
Postitas melar
Et siis mure selline, et tagurpidikäigu tuli ei tööta, et kus asub lüliti, mis tulekese sütitama peaks? Pirnid kontrollitud.
Tänud abi eest ette.

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 16.04.2011 20:32 06
Postitas enn1
Algatuseks võiks mainida ka keremudelit või väljalaskeaastat :roll:

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 16.04.2011 21:05 17
Postitas BMW 525
andur asub käigukasti küljes. Niisama pole mõtet osta, võta anduri küljest pistik ära ja pane pistikust need kaks otsa traadiga kokku ja süüde sisse. Ja kui siis põlema läheb siis anduri viga.

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 16.04.2011 21:29 55
Postitas melar
Vabandan, ma vana juustuauk unustasin. Jutt käib 97 a. e39 käsikäiguvahetus.

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 16.04.2011 21:58 54
Postitas enn1
Kui touring, siis tuleks alustada luugijuhtmetest.

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 16.04.2011 22:04 19
Postitas melar
Touring jah, aga jah, juhtmete peale ise kohe ei tulnudki, homme sobran nad läbi.

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 17.04.2011 07:51 34
Postitas janar275
mul e34 on uhtmete pistkud pagasnikus kus ühendatakse luugi juhtmed kokku kui sul sinna vool tuleb siis on luugi sees olevatel juhtmetel kala sees.

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 24.08.2011 13:56 16
Postitas melar
Endiselt probleem lahendamata. Nüüd andur kontrollitud ja juhtmed ka. Siinkohal huvitab, et kas lülitus käib läbi relee ja mis releed üldse on allolevatel piltidel?
Pilt
Pilt

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 24.08.2011 17:40 31
Postitas enn1
Need releed ei puutu üldse tuledesse. Tulesid lülitatakse otse tuledemoodulist. Juhul kui käigukasti küljes olev lüliti on korras, peaks kontrollima kas mass tuleb lülitisse. Võid proovida ka otse lüliti pistikusse tulevale juhtmele (hall, lilla triibuga) massi ühendada.

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 24.08.2011 18:54 54
Postitas melar
enn1 kirjutas:Need releed ei puutu üldse tuledesse. Tulesid lülitatakse otse tuledemoodulist. Juhul kui käigukasti küljes olev lüliti on korras, peaks kontrollima kas mass tuleb lülitisse. Võid proovida ka otse lüliti pistikusse tulevale juhtmele (hall, lilla triibuga) massi ühendada.
Triibuga juhtmes on pinge 11,9V ja teine, pruun, on mass, niiet testriga kontrollides sain sealtsamast pistikust pinget mõõta. Kas nii peabki olema või ongi kala seal?

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 25.08.2011 21:46 12
Postitas enn1
Süüde sees seda pistikut lühistades peaks tuled põlema minema.

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 26.08.2011 20:39 45
Postitas melar
Ka see tehtud, ikka pimedus... :cry:

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 01.09.2011 20:11 22
Postitas melar
Täielik müsteerium.
Andur kontrollitud, täna kontrollisin uuesti kõik juhtmed luugi sees üle ja ikka ei midagi...
HELP....
ANYONE.... :(

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 01.09.2011 21:08 55
Postitas enn1
Tasuks kontrollida, kas tagatuledepinged tuledemoodulist välja tulevad :?

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 01.09.2011 23:52 55
Postitas melar
Ok, aga tuledemoodul... :oops: et kus asub??

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 02.09.2011 20:45 41
Postitas enn1
Kõrvalistuja jalgade juures, uksepoolse külje peal, katte taga.

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 03.09.2011 14:36 30
Postitas melar
Nii, nüüd siis selge, et tulede moodulist ei tule voldi poegagi välja- siit küsimus uus, et millise värvi kombinatsiooniga juhtmete kaudu edastatakse moodulile signaal tagurpidikäigu tulede sütitamiseks sest andurist väljuvad pruun ja hall/lilla otse sinna moodulisse ei jõua.
Muidu muude tuledega probleeme ei ole, seega ei tahaks kohe pakkuda vigast moodulit. Otsingust leidsin ka vihje, mooduli lolliks minemise kohta, kui kasutada võimsamaid pirne, kuid kas moodul annaks endast märku tulede mitte sütitamisel, kui seal oleks võimsamad pirnid?

Re: Tagurpidkäigu tuli ei tööta

Postitatud: 03.09.2011 18:21 09
Postitas enn1
Diagnostikaga saab kõiki pirne sisse-välja lülitada, see peaks andma vastuse, kas tuledemoodul korras. Skeemi vaadates on käigukasti lüliti ühendatud mootoriajusse. Sealt saadetakse juba dataühenduse kaudu käsk, kas otse, või läbi keskmooduli tuledemoodulile :?