e39 535i rool ajuti raske!
e39 535i rool ajuti raske!
Tere, autoks e39 535iA sedaan 173kw kiirusetundliku roolikarbiga masin, et üsna tihti läheb rool lambist raskeks, samas tundub nagu kõik on ok .. olen tähele pannud et rool läheb nagu väga raskeks veidi kiirendades kui pööre kõrgemal(kiirus mingi max 60km/H vms),kui ka vahest niisama keerates. roolivõimu õli on vahetatud kuid ei aidanud(tase normis, filter kopsikus korralikult puhastatud)..vb keegi oskab sõna sekka õelda kes on kokku puutunud sama probleemiga või on mingi lahenduse leidnud..??!!
Viimati muutis break, 23.06.2011 22:27 06, muudetud 1 kord kokku.
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Kas õli vahetati koos õlianumaga(selle sees on filter)?
Re: e39 535i rool ajuti raske!
enn1 kirjutas:Kas õli vahetati koos õlianumaga(selle sees on filter)?
õli vahetasin ise mersu esinduses kus töötan, õlianuma sees oleva filtri pesin korralikult cleaneri ja surveõhuga läbi.
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Äkki mingi jama servotronic süsteemiga. Diagnostika ei näita mingeid vigasid? Rooliasendiandur on suht nõrk koht sellel.
Re: e39 535i rool ajuti raske!
paar korda muude probleemidega diagnostis selle autoga käidud, kuid pole nagu mainitud küll et mingit viga oleks seal üleval. Mismoodi rooliasendiandur saab põhjustada siis raskeks minemist?enn1 kirjutas:Äkki mingi jama servotronic süsteemiga. Diagnostika ei näita mingeid vigasid? Rooliasendiandur on suht nõrk koht sellel.
hetkel vahepeal ikka päris tüütu kusagilt kiiremat kurvi võtta, kui rool raske kui kivi käes:D
abs igatahes annab signaali sinna servotronicule seda ma tean, ja abs mul töökorras
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Roolikardaani rist vaheta ära. Eraldi risti vahetamine on suur töö, aga tunduvalt odavam kui terve tükk rauda osta kus rist sees. See lahendab ka probleemi.break kirjutas:paar korda muude probleemidega diagnostis selle autoga käidud, kuid pole nagu mainitud küll et mingit viga oleks seal üleval. Mismoodi rooliasendiandur saab põhjustada siis raskeks minemist?enn1 kirjutas:Äkki mingi jama servotronic süsteemiga. Diagnostika ei näita mingeid vigasid? Rooliasendiandur on suht nõrk koht sellel.
hetkel vahepeal ikka päris tüütu kusagilt kiiremat kurvi võtta, kui rool raske kui kivi käes:D
abs igatahes annab signaali sinna servotronicule seda ma tean, ja abs mul töökorras

Digitally Emitted...
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Roolikardaani rist vaheta ära. Eraldi risti vahetamine on suur töö, aga tunduvalt odavam kui terve tükk rauda osta kus rist sees. See lahendab ka probleemi.
Carstopis tehakse see töö ilmselt kõige kiiremini...
ja lihtsalt rist teeb rooli täiesti raskeks siis? ei jää nagu selline tunnet et oleks koguaeg raske, minu loogika ütleb et oleks rist oleks koguaeg keerates raske ,ning pooks rooli kinni vms.

ja lihtsalt rist teeb rooli täiesti raskeks siis? ei jää nagu selline tunnet et oleks koguaeg raske, minu loogika ütleb et oleks rist oleks koguaeg keerates raske ,ning pooks rooli kinni vms.
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Seda juttu lugedes tuleb meelde, et tuttava S60'ga oli täpselt sama seis. Enne roolivarda kardaaniristi vahetust oli rool vahelduva eduga, kord norm, siis jälle raske 

Re: e39 535i rool ajuti raske!
enn1 kirjutas:Seda juttu lugedes tuleb meelde, et tuttava S60'ga oli täpselt sama seis. Enne roolivarda kardaaniristi vahetust oli rool vahelduva eduga, kord norm, siis jälle raske
aga seda peaks olema ristist vast tunda olema eks? et kui karbi küljest lahti lasta ning liigendit liigutada!?
vb siis nvsel tööjuures korra lahti võtma ja üle kontrollima tõesti.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Endal samuti kiirustundliku roolikarbiga isend ja kui gaasi pisut rohkem anda ja keerama hakata muutub rool samuti raskeks, alguses kui auto sain oleks peaaegu kurvis otse sõitnud.
UM-ist ja muude teadjamate meeste käest sai asja uuritud ning tuli välja, et see ongi selle karbi puhul normaalne. Südamerahuks sai roolivõimu õli ja õlipotsik ära vahetatud, asi läks vähe paremaks. Nüüdseks juba nii ära harjunud, et ei märkagi enam. Niisma keerates pole rool kordagi raskeks läinud, ainult juhul kui kiirus on üle 30km/h ja üle keskmise gaasi andes.

Re: e39 535i rool ajuti raske!
Mirko kirjutas:Endal samuti kiirustundliku roolikarbiga isend ja kui gaasi pisut rohkem anda ja keerama hakata muutub rool samuti raskeks, alguses kui auto sain oleks peaaegu kurvis otse sõitnud.UM-ist ja muude teadjamate meeste käest sai asja uuritud ning tuli välja, et see ongi selle karbi puhul normaalne. Südamerahuks sai roolivõimu õli ja õlipotsik ära vahetatud, asi läks vähe paremaks. Nüüdseks juba nii ära harjunud, et ei märkagi enam. Niisma keerates pole rool kordagi raskeks läinud, ainult juhul kui kiirus on üle 30km/h ja üle keskmise gaasi andes.
jhp täpselt nii on minu autol ka..eile just proovisin, et kohapeal on kõik ok..roolikardaaniristi veapuhul peaks olema ka kohapeal raske ning igakord sõites mitte aegajalt..
vb mingit klappi vms siis saab puhastada mis saab signaali et muuta rooli võimendust.!
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Mõistlik pole muidugi risti vahetada, enne tuleks kõik muud asjad üle vaadata ja välja vahetada!(iroonia)break kirjutas:Mirko kirjutas:Endal samuti kiirustundliku roolikarbiga isend ja kui gaasi pisut rohkem anda ja keerama hakata muutub rool samuti raskeks, alguses kui auto sain oleks peaaegu kurvis otse sõitnud.UM-ist ja muude teadjamate meeste käest sai asja uuritud ning tuli välja, et see ongi selle karbi puhul normaalne. Südamerahuks sai roolivõimu õli ja õlipotsik ära vahetatud, asi läks vähe paremaks. Nüüdseks juba nii ära harjunud, et ei märkagi enam. Niisma keerates pole rool kordagi raskeks läinud, ainult juhul kui kiirus on üle 30km/h ja üle keskmise gaasi andes.
jhp täpselt nii on minu autol ka..eile just proovisin, et kohapeal on kõik ok..roolikardaaniristi veapuhul peaks olema ka kohapeal raske ning igakord sõites mitte aegajalt..
vb mingit klappi vms siis saab puhastada mis saab signaali et muuta rooli võimendust.!
See 10 eurot jubin on tõesti nii kallis, et ei tasu ettevõtmist. Btw, töö iseenesest on see, mis muudab asja keeruliseks ja töökodades kalliks.
Aga 2 korda on olnud sellist juhust, rist vahetatud ja ok.
Digitally Emitted...
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Mõistlik pole muidugi risti vahetada, enne tuleks kõik muud asjad üle vaadata ja välja vahetada!(iroonia)
See 10 eurot jubin on tõesti nii kallis, et ei tasu ettevõtmist. Btw, töö iseenesest on see, mis muudab asja keeruliseks ja töökodades kalliks.
Aga 2 korda on olnud sellist juhust, rist vahetatud ja ok.[/quote]
ma polegi välistanud seda täielikult..töö ei oma tähtsust et kallis, saan ise Mb esinduses tehtud, aga kui rist nii odav siis uurin ülehomme kindlasti järele seisukorra.
Uurisin lihtsalt lisaks võimalikke muid probleeme et ei peaks sada korda viga otsima:P see 5ne lihtsalt üsna vähe minu käes olnud ning siiani koguaeg remontinud:D
See 10 eurot jubin on tõesti nii kallis, et ei tasu ettevõtmist. Btw, töö iseenesest on see, mis muudab asja keeruliseks ja töökodades kalliks.
Aga 2 korda on olnud sellist juhust, rist vahetatud ja ok.[/quote]
ma polegi välistanud seda täielikult..töö ei oma tähtsust et kallis, saan ise Mb esinduses tehtud, aga kui rist nii odav siis uurin ülehomme kindlasti järele seisukorra.
Uurisin lihtsalt lisaks võimalikke muid probleeme et ei peaks sada korda viga otsima:P see 5ne lihtsalt üsna vähe minu käes olnud ning siiani koguaeg remontinud:D
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Ega auto süüdi pole et eelmine omanik idioot oli ja hoolduselt koonerdas 

BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: e39 535i rool ajuti raske!
Täna siis kontrollisin rooliristi igaksjuhuks üle ning see on korras, liigub korralikult.
sain niipalju targemaks et viga võib olla servotronicu plokis(kõrvalistuja jalgeüleval asub), et vaja osad kohad üle joota(sai ka tehtud, kuid tulemuseta, endiselt jamab)
Panin veel seda eelnevatel päevadel tähele et ka kohapeal keerates raske rool kui vasakule ning paremale keerata, aga ainult töösooja mootoriga..külmastpeast liigub rool kergelt mõlemale poole.
Vb keegi oskab midagi asjalikku veel lisada?
sain niipalju targemaks et viga võib olla servotronicu plokis(kõrvalistuja jalgeüleval asub), et vaja osad kohad üle joota(sai ka tehtud, kuid tulemuseta, endiselt jamab)
Panin veel seda eelnevatel päevadel tähele et ka kohapeal keerates raske rool kui vasakule ning paremale keerata, aga ainult töösooja mootoriga..külmastpeast liigub rool kergelt mõlemale poole.
Vb keegi oskab midagi asjalikku veel lisada?
Re: e39 535i rool ajuti raske!
teab keegi kas roolikarbi küljes asuv solenoid võib ise kinni kiiluda vms..ning rooli raskeks teha teatud hetkedel? muidugi on üsna spetsiifiline viga mida taga ajada, kuid loodaks kunagi veale jälile ikka saada!
leidsin ka ühe teema kus kirjeldab täpselt kuidas kontrollida kui reaalselt süsteem ei tööta! ehk kellelegi siis ka siit abi kellel peaks sama probleem esinema.
http://www.bimmerboard.org/forums/posts/859479" onclick="window.open(this.href);return false;
Peale roolivõimendipumba vahetust probleem leidis lahenduse!!
leidsin ka ühe teema kus kirjeldab täpselt kuidas kontrollida kui reaalselt süsteem ei tööta! ehk kellelegi siis ka siit abi kellel peaks sama probleem esinema.
http://www.bimmerboard.org/forums/posts/859479" onclick="window.open(this.href);return false;
Peale roolivõimendipumba vahetust probleem leidis lahenduse!!