e 28 mootori vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
az3
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 19.03.2005 17:34 53
Asukoht: aruküla

e 28 mootori vahetus

Postitus Postitas az3 »

küsimus siis selline, et autol (520 e28) oli peal 2.0 , see jooksis kokku, mõtlesin et kui mootorit vahetada siis juba suurema vastu, aga kas 2 liitrise aju pistik sobib 2,8 liitrise ajuga? Kas ka mootori kinnitused on samad?
Oskab keegi aidata?
ei ole mõtet Sangarit panna!
epic_metal
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 29.02.2004 19:00 15

Postitus Postitas epic_metal »

2,0 on M20 mootor, 2,8 on M30.
Niiet sul tuleb vahetada seal kõik kaasaarvatud käigukast ja võibolla kardaan ka (seda ei oska öelda). Aju pistik istub küll aga parem oleks sul vist juhtmestik ka ringi tõsta. Mootor ise läheb ilusti vahele. Käpad paned M30 omad koos mootoriga.
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

mina soovitaks sul ikkagi 3.5 vahele panna.osta komplektne mootor koos aju ja kasti ja muu sinna kuuluvaga,selle saaks kätte alla 10k
Kasutaja avatar
az3
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 19.03.2005 17:34 53
Asukoht: aruküla

Postitus Postitas az3 »

E28 kirjutas:mina soovitaks sul ikkagi 3.5 vahele panna.osta komplektne mootor koos aju ja kasti ja muu sinna kuuluvaga,selle saaks kätte alla 10k
pensu peale peab ka mõtlema ikka, varsti 15 eeku liiter, mis ma siis oma 3,5 liitrilisega peale hakkan? :)
ei ole mõtet Sangarit panna!
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

võrreldes 2.8-ga on vahe väike,aga jõudu see eest :cool:
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Postitus Postitas stagga »

Kui mälu ei peta siis on 2,0 ja 2,8 mootori variantidel on väga palju vahet.
2,8 mootor on kõvasti raskem ja vist oli 2,0 variandil ventileerimata ketaspidurid.
Mootori tala on ka minteada erinev.
Kaaluvahe peaks ka meeletu olema.
Lisaks veel kaalujaotus ja teljekoormus on neil väga erinev.

Ma olen seda uurinud kuna ise olen vahetanud 2,8->2,5 vastu.


Sorry segase teksti pärast, pea on unine.

Edu!
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

1.8 ja 2.0 on kaalu poolest erinevad. 2.0 ja 2.8 on mõlemad kuue slindriga ja sealt ei saa eriti suurt vahet tulla.
Viimati muutis M4rt, 13.06.2005 12:43 27, muudetud 1 kord kokku.
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Postitus Postitas stagga »

Igatahes 2,5 ja 2,8 mootori kaaluvahe on juba 30 kg.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

ringrada hakkate sõitma et see ni oluline on? :D 30kg suhkrut pagassi ja läheb edasi küll :D . mina tõstaks kah juba midagi kiriemat kui 2.8 vahele, mõtle ikka 3,5 sinna.
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

2.5 ja 2.8 mootori kaaluvahe ei saa 30kg olla
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

üks räägib M20B25 mootorist...ja teine vist M30B25 mootorist
Kasutaja avatar
sm. pelle
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 09.04.2004 23:26 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sm. pelle »

MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

kui suur see ettevõtmine on - et vahetada 2.8 mootor 2,0 asemele?
kas keegi on sellega tegelenud?
hasmit
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 15.04.2005 13:06 39

Postitus Postitas hasmit »

olen ise vahetand 2,5-e mootori 2,8-se vastu. Erilist pingutust ei nõudnud küll. Vaevalt see mootori ja käimakoti ümbertõstmine mingi kõrgem matemaatika ongi. Vaba aega peab varuma mõni 5-6 tundi...juhul kui kõik jubinad olemas on.
Jõudu
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Aga kui suur on kütusekulu vahe 2.8 ja 2.0 ,
ja muidu on keegi võrelnud kui suur on vahe võimsusel 2.0 ja 2.8.
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

Danil523 kirjutas:Aga kui suur on kütusekulu vahe 2.8 ja 2.0 ,
ja muidu on keegi võrelnud kui suur on vahe võimsusel 2.0 ja 2.8.
2,0 on 95kw ja 2,8 135kw
sass85
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 26.01.2005 12:23 01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas sass85 »

mina tahan vahetada m30b25 mootori m20b25 mootoriks...........
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

sass85 kirjutas:mina tahan vahetada m30b25 mootori m20b25 mootoriks...........
Kas tohib küsida mix nii.
Kasutaja avatar
max55
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 29.12.2005 12:59 24
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max55 »

Olen kunagi paigaldanud 2,8-se mootori 520 keresse. Aga tegin täieliku ümberehituse, s.t. vahetasin kõik sillad, amordid, käigukasti, el.juhtmed jne. Ühesõnaga terve auto sai pulkadeks võetud ja teise kere peale ümber tõstetud. Ja hiljem sai ka ARK-s mootorivahetus registreeritud.
erinevusi on päris palju tegelikult: 2,8-l vent.pidurid, jämedamad vedrud, stabikavardad, suurem radiaator, ülekanded jne. Kinnituspunktid istuvad ilusti ja seal muudatusi teha ei tule.
Võimsuse vahe on ikkagi päris suur 2,8-l on juba KW rohkem kui 2,0 hobujõude. Sellega võiks arvestada ja mitte piirduda ainult mootorivahetusega. Ja kaaluvahe on mootoritel täitsa olemas.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

aga kui ma vahetan aint> mootor, kast, gardaan, mõned juhtmed.
Kas siis ei saa korralikult sõita?
miks peaks vahetama vedrustust.
Muideks mul on ventileeruvad kettad ja taga ketas pidurid.

aga kas radikas ei hakkagi sobima. Bensupaak? Kellad?
Kasutaja avatar
max55
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 29.12.2005 12:59 24
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max55 »

Saab ikka sõita, kui asja rahulikult võtta.
Endal käis 2,8 katusesse :evil: ja 520 sai ainult kere pärast toorikuks ostetud. Arvestasin, et 2,8 mootor on raskem ja võimsam, sellepärast vahetasin ka sillad, vedrud, pidurid jne.
Uuematel 520-del on jah nii ees kui taga kettad, aga kas nad sama mõõtu 528 omadega on, ei tea.
Radikal oli küll mõõtmetel vahe sees ja kuna R6 on üsna ülekuumenemistundlik, siis jahutuse eesmärgil soovitan vahetada suurema vastu. Vist ei sobinud ka lõdviku kinnituskohad - võib olla eksin.
Bensupumba kohta vist ütles UM, et see ei sobi ajuga kokku ja ei taga piisavat tootlikust, ühesõnaga vahetasin ära.
Kelladest ma täpselt ei mäleta, aga vist näitasid valesti. Kuna see oli 6 aastat tagasi, siis kindlalt ei väida. Ise vahetasin näidikuploki välja.
Tagadifri ülekanne on ka erinev ja pole kindel, kas see 2,8 valule vastu peab.
Ühesõnaga, mina ladusin terve auto ümber kuna mul olid nagunii kõik jupid olemas, sina vist kavatsed need osta. Kui sul on võimalik, siis pane 520 ja 528 kõrvuti, erinevused kapoti all on kohe näha.
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

Postitus Postitas erts124 »

Targem tegu oleks 2.0 vahetada 2.0 vastu. 3.5 mehed, palun ärge lööma hakake aga see erineva mootori peale lükkamine on kõva tööjupp.
BMW-brutal money waster
Kasutaja avatar
az3
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 19.03.2005 17:34 53
Asukoht: aruküla

Postitus Postitas az3 »

Danil523 kirjutas:aga kui ma vahetan aint> mootor, kast, gardaan, mõned juhtmed.
Kas siis ei saa korralikult sõita?
miks peaks vahetama vedrustust.
Muideks mul on ventileeruvad kettad ja taga ketas pidurid.

aga kas radikas ei hakkagi sobima. Bensupaak? Kellad?
radika peab ka välja vahetama, aga see ei mahu sinna eriti, peab veits kapoti all rälatama ja aretama. kellad, bensupump ja bensupaak sobivad ilusti, vahetada tuleb ka aju. Minu auto(528) võtab talvel umbes 20l sajale, aga pedaal on põhjas ka enamus aja, suvel umbes 12-14l. alguses on mootori jõud muljetavaldav, kuid nüüd juba plaan 3.5-ne peale panna.
ei ole mõtet Sangarit panna!
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

az3 kirjutas:
Danil523 kirjutas:aga kui ma vahetan aint> mootor, kast, gardaan, mõned juhtmed.
Kas siis ei saa korralikult sõita?
miks peaks vahetama vedrustust.
Muideks mul on ventileeruvad kettad ja taga ketas pidurid.

aga kas radikas ei hakkagi sobima. Bensupaak? Kellad?
radika peab ka välja vahetama, aga see ei mahu sinna eriti, peab veits kapoti all rälatama ja aretama. kellad, bensupump ja bensupaak sobivad ilusti, vahetada tuleb ka aju. Minu auto(528) võtab talvel umbes 20l sajale, aga pedaal on põhjas ka enamus aja, suvel umbes 12-14l. alguses on mootori jõud muljetavaldav, kuid nüüd juba plaan 3.5-ne peale panna.

OOta kas siis 2.8 - peale panekuga on vaja ka radikat ette poole tõsta, mis seal siis vaja lõigada.
Aga aju juurde minevad juhtmed ja õhulugeja juurde juhtmed. mis nendega ?
Vasta