E39 528 suri sõidu pealt välja
Postitatud: 29.07.2011 13:40 10
Tervist.
Lugu siis selline, et panin auto käima ja sõitsin ca 7 km.(käivitus ja sõit oli täiesti tavaline, ei midagi imelikku käitumises ega häältes) järsku kadus autol nagu jõud ära, ei reageerinud gaasi pedaalile ja siis järgmiseks kukusid seierid nulli (tahhomeeter ja spidomeeter) ning seejärel kohe suri mootor välja nii ,et süttisid aku ja õlituli.Ega kuna maanteeääres otsest viga ei leidnud siis slepis tagasi koju.Kuna auto käivitades veab starterit ringi,voolu on ilusti ja bensiisni lõhna ei tule siis kahtlustasin et ei saa kütust kätte.Kontrollisin üle kütuse pumba kaitsme,relee ja mõõtsin ära ,et pumba pistikusse tuleb süüte keeramissel vool peale.Aga millegipärast ei tee pumb mitte kui mingit häält (minu loogika järgi peaks tegema ju et rõhk ülesse pumbata).Uurisin ka erinevaid foorumeid ja käis läbi ka selline võimalus, et väntvõlli andur võib sellist jama korraldada.Aga ma ei saa aru kuidas nad omavahel seotud on. Diagnosti saan teha alles 2 nädala pärast kuna niikaua autost olen eemal.
Nii lugu siis ära räägitud ja nüüd küsimused:
1.Kas diagnostika näitab ka ära,et asi kütuse pumbas konkreetselt on või lihtsalt,et kütuse süsteemis viga on
2.Kas sellist mootori seiskumist sõidu ajal võib põhjustada Väntvõlli andur
3.Kas nüüd kus ma olen mootorit käianud tühjalt kas süsteemis on rõhk veel sees?
4.Jagage oma kogemusi selliste asjadega
Lugu siis selline, et panin auto käima ja sõitsin ca 7 km.(käivitus ja sõit oli täiesti tavaline, ei midagi imelikku käitumises ega häältes) järsku kadus autol nagu jõud ära, ei reageerinud gaasi pedaalile ja siis järgmiseks kukusid seierid nulli (tahhomeeter ja spidomeeter) ning seejärel kohe suri mootor välja nii ,et süttisid aku ja õlituli.Ega kuna maanteeääres otsest viga ei leidnud siis slepis tagasi koju.Kuna auto käivitades veab starterit ringi,voolu on ilusti ja bensiisni lõhna ei tule siis kahtlustasin et ei saa kütust kätte.Kontrollisin üle kütuse pumba kaitsme,relee ja mõõtsin ära ,et pumba pistikusse tuleb süüte keeramissel vool peale.Aga millegipärast ei tee pumb mitte kui mingit häält (minu loogika järgi peaks tegema ju et rõhk ülesse pumbata).Uurisin ka erinevaid foorumeid ja käis läbi ka selline võimalus, et väntvõlli andur võib sellist jama korraldada.Aga ma ei saa aru kuidas nad omavahel seotud on. Diagnosti saan teha alles 2 nädala pärast kuna niikaua autost olen eemal.
Nii lugu siis ära räägitud ja nüüd küsimused:
1.Kas diagnostika näitab ka ära,et asi kütuse pumbas konkreetselt on või lihtsalt,et kütuse süsteemis viga on
2.Kas sellist mootori seiskumist sõidu ajal võib põhjustada Väntvõlli andur
3.Kas nüüd kus ma olen mootorit käianud tühjalt kas süsteemis on rõhk veel sees?
4.Jagage oma kogemusi selliste asjadega