K: e34 540 atm kastide erinevuste kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
325AT
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 18.12.2008 17:20 05

K: e34 540 atm kastide erinevuste kohta

Postitus Postitas 325AT »

tegu 94a e34-ga millel peal m60b40 mootor. käigukastiks 5hp30.
tean erinevaid variante millest üks on kolme- ja teine kahereziimiline (s,e,w ning a,s reziimid)
teada oleks siis vaja mis nende kastide erinevused on ja kas üht saab asendada teisega.?

ettetänades asjalike vastuste eest.
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: K: e34 540 atm kastide erinevuste kohta

Postitus Postitas fiziks »

w on winter mode, kus kast stardib 2.käiguga kui ma nüüd õigesti mäletan.

s ehk sport on ühtmoodi sport kõigil ja e ning a peaks tegelikult olema ka sama asi, e peaks tähendama eco ja a lihtsalt automatic. mina isiklikult pole küll 2 reziimset näinud, lihtsalt mõnel on w asemel seal mingi muu nimetusega asi.
eks ühte teisega saab ikka asendada, kuna kast iseenesest on ju sama asi...aga ma usun, et sel juhul kindlasti ikka koos kasti ajuga!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5625
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: K: e34 540 atm kastide erinevuste kohta

Postitus Postitas eero »

Kahjuks ei ole kuskilt vaadata 3-positsioonilise režiimilülitiga skeemi. Aga kastijuhtimine on küll kirjelduse järgi väga erinevad.

3-positsiooniga lülitiga kastil ongi 3 režiimi ainult - sportlik, economy ja winter.
Aga 2-positsiooniga lülitiga kastil on reziime vastupidi mitte vähem vaid rohkem. Kokku peaks olema 9 erinevat režiimi.
Sest See A tähendab seal mitte Automatic vaid Adaptive. Kast valib vastavalt juhi viimase mõne sekundi (väidetavalt 5-10s) käitumisele ise vastava režiimi ja juht ei pea lülitit näppima. Nii sport kui manuaal-režiime on pealgi kumbagi kaks ja on režiimid, mis lülitatakse kui "kast tunneb ära" kas sõidetakse mäest üles või alla jne.

ECUd peaks olema seega erivad? Või on erinevad ainult programmid seal sees ja karbid ise istuvad mõlemad sama pistiku otsa? Ja režiimilülitite jalgade arv on sama või erinev?

Ühesõnaga teemaalgataja soovib teada seda eelkõige, kas vana kolme-režiimiline kast istub uuema adaptiivse asemele ilma et tervet elektriskeemi ringi peaks ehitama? Või äkki ongi kogu erinevus ainult softis ja kast ja kastisisene juhtmestik ei ole erinevad? Mis on tiba ebareaalne, aga vajaks kinnitust. St kinnitust, mitte oletust! :!:
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Kivissaar
Huviline
Postitusi: 1981
Liitunud: 14.09.2008 18:45 21
Peamine sõiduk: Ducati
Telefon: 56863083
Asukoht: Rakvere

Re: K: e34 540 atm kastide erinevuste kohta

Postitus Postitas Kivissaar »

kas äkki kasutaja Kuno_T oskab selle kohta infot jagada! tasuks temalt küsida!
vöiks ju arusaada et kui inimene enivei Passatiga söidab on ta juba eos elule käega löönud nii et vahet pole mis velg seal talvel all on
Kasutaja avatar
325AT
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 18.12.2008 17:20 05

Re: K: e34 540 atm kastide erinevuste kohta

Postitus Postitas 325AT »

sai siis um-ist uuritud. kaasas oli ka doonori vin, millel saab valida kolme reziimi. aga sealgi osatud midagi asjalikku ega kindlat öelda.
Vasta