Tervist. Autoks siis eelnimetatud 523 automaat kastiga. Mure järgmine : auto läheb käima ilusti, ja ka kohapeal käib ilust, aga kui gaasi anda tahab ära surra kohe. Sõites hakkab kohe pooma ja jõnksutama, ega väga üle 40km/h kiirus ei kasvagi, lihtsalt ei jõua minna. Midagi taolist nagu poleks kõik silindrid järgi vms ... Eelmine päev toimis laitmatult. Kuna viibin hetkel Soomes, siis ei teagi mida teha. Kas üritada sõita selle väikese kiirusega sadamasse ja Eestis pöörduda kohe diagnosti, või ei tohiks üldse sõita ? Veel seda, et kast vahetas minuarust ilusti käike.
Tänud ette !
E39 523 2000a. Mure !
- OtonaatoR
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 27.04.2008 23:03 57
- Peamine sõiduk: X5
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
E39 523 2000a. Mure !
no money, no honey!
Re: E39 523 2000a. Mure !
On olnud sarnane probleem siis kui on väda v nuka andur omadega läbi.
Re: E39 523 2000a. Mure !
Kas võib olla et auto ei saa piisavalt kütust peale et kiirendada ? ehk siis kütusefilter ?
- 520buumer
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 02.08.2011 23:19 43
- Peamine sõiduk: BMW 520i
- Asukoht: Põlvamaa
Re: E39 523 2000a. Mure !
Tere.
Pakuksin täiesti huupi, et ehk on katalüsaatori sõelad segamini ja seega väljalaske ära ummistanud.
Sellele saab aga kergesti jälile, käi ja koputa haamriga astu katalüsaatorit, kui sees koliseb metallipuru siis on selge, et selles viga.
Enda autol lihtsalt oli täpselt nii, pärast katalüsaatori tühjaks tegemist käis auto nagu kell.
Kõike paremat !
Pakuksin täiesti huupi, et ehk on katalüsaatori sõelad segamini ja seega väljalaske ära ummistanud.
Sellele saab aga kergesti jälile, käi ja koputa haamriga astu katalüsaatorit, kui sees koliseb metallipuru siis on selge, et selles viga.
Enda autol lihtsalt oli täpselt nii, pärast katalüsaatori tühjaks tegemist käis auto nagu kell.
Kõike paremat !

Autospordi ja tavalise spordi vahe: sport on sport - autosport on ravimatu haigus.