E34 525 tds Pikk käivitus
Postitatud: 02.09.2011 11:40 00
Mure '93 aasta 105 kw automaat diisliga.
Pikk käivitus nimelt. Nii soojalt kui külmalt. Soojalt enamasti natuke lühem. Tööle läheb siis ja soojaks saab siis jääb tühikäigul kergelt 'lonkama'. Ei puterda otseselt, aga iga sekundi kahe tagant jääks nagu mõni löök vahele. Proovisin liigutada pumpa, pumbakaant lüüa. Teevad asja hullemaks. Pump siis liigutatud võimalikult varasemaks, kaan toksitud suhteliselt auto etteotsa. Kui varem näitas kompu kulu tunnis 0,7-0,8 l siis nüüd 1.6-1.7 l. Viimane siis pumba kaane liigutamisest tingitud. Reaalne kulu tõenäoliselt väiksem.
Kui panna kaan arvutiga õigesse asendisse hakkab tühikäigul hüppama, väristab terve kere kaasa.
Remondis olnud erinevates kohtades mai kuust juuli lõpuni. Viimases kohas öeldi et pumba kaan katki, viisin neile kokku kolm kaant, kõik olevat katki. Nüüd vahetasin samasuguse bemariga kaaned ära, temal hakkas minu "katkise" kaanega ilusti tööle, minul tema korralikuga käis ikka samamoodi. Kaan on seega välistatud. Vahetatud on pumpa, pumbakaant, pumbapead, pihusteid, puhastatud torustikku jne, viimased siis töökojas.
Pakun välja et kett on pumba hammasrattalt nihkes.
kellelgi sarnast probleemi olnud ? Mis oli lahendus.
Ahjaa, viimases töökojas pandi takisti mootori temp anduri vahele, sellega käib enamvähem longates. Ilma selleta hüppab.
Veiko.
Pikk käivitus nimelt. Nii soojalt kui külmalt. Soojalt enamasti natuke lühem. Tööle läheb siis ja soojaks saab siis jääb tühikäigul kergelt 'lonkama'. Ei puterda otseselt, aga iga sekundi kahe tagant jääks nagu mõni löök vahele. Proovisin liigutada pumpa, pumbakaant lüüa. Teevad asja hullemaks. Pump siis liigutatud võimalikult varasemaks, kaan toksitud suhteliselt auto etteotsa. Kui varem näitas kompu kulu tunnis 0,7-0,8 l siis nüüd 1.6-1.7 l. Viimane siis pumba kaane liigutamisest tingitud. Reaalne kulu tõenäoliselt väiksem.
Kui panna kaan arvutiga õigesse asendisse hakkab tühikäigul hüppama, väristab terve kere kaasa.
Remondis olnud erinevates kohtades mai kuust juuli lõpuni. Viimases kohas öeldi et pumba kaan katki, viisin neile kokku kolm kaant, kõik olevat katki. Nüüd vahetasin samasuguse bemariga kaaned ära, temal hakkas minu "katkise" kaanega ilusti tööle, minul tema korralikuga käis ikka samamoodi. Kaan on seega välistatud. Vahetatud on pumpa, pumbakaant, pumbapead, pihusteid, puhastatud torustikku jne, viimased siis töökojas.
Pakun välja et kett on pumba hammasrattalt nihkes.
kellelgi sarnast probleemi olnud ? Mis oli lahendus.
Ahjaa, viimases töökojas pandi takisti mootori temp anduri vahele, sellega käib enamvähem longates. Ilma selleta hüppab.
Veiko.