probleemiks, kui püsikiirushoidjaga maanteel 100 sõidad ning vastu mäge ei jõua viienda käiguga minna siis sa lülitab kaks või vahel isegi kolm käiku alla ning sellel protseduuril on paar koda juhtunud et käib raks läbi, püsikiirus hoidja lülitub välja ning edasi sõites enam viiendale käigule ei lähe, siis peatan auto kinni jätan seisma panen käima ja töötab jälle, ta on seda mul mingi 5 korda teinud kahe nädala jooksul,
kuigi see on mu esimene vanem automaat kast siis tundub et asi libiseks, jalaga gaasi anda kiirendamisel on pöörded enamvähem kohapeal (hoiad 3000 juures siis pöörded tõusevad max 100) ning kiirus kasvab, kui püsikiirus hoidjaga 100kmh sõites pidurdad asulas 50 peale ja siis püsikiirus hoidja tagasi sisse lükata kiirendab auto suht jõuliselt ning tahomeetri seier liigub ikka edasi ja tagasi ( selles mõttes et ühe käiguga pea 3000 pööret ja vahetab käigu läheb alla 2500 ning tõuseb ilusti 3000 juurde ja vahetab uuesti käigu)
enda ideed on kas kasti siduri ja piduri kettad läbi või paneb kasti aju koos püsikaga segast et ei suuda ära otsustada millist käiku suuremal tõusul valida ning kas võib olla selline variant et hüdrotrafo lukusti ei lukusu,
tahaks küsida seda kas on ise võimalik sama mudeli isetasanduvat vedrustust üles või allapoole lasta, tegemist on universaaliga ja taga on sedatüüpi vedrustus
Suured tänud kui keegi oskab aidata

Sander.