E39 käigukast kahtlane
E39 käigukast kahtlane
E39 523 1997.a. Sõites vaba hooga näiteks foori taha ja pidurdades kergelt käib kerge jõnks koos vaikse häälega läbi. Algul arvasin, et viga veermikust kuna mul vaja vahetada üks stabikas ees. Eile ja täna vaatasin siis see kerge jõnks tundub käima ikka käiku vahetades. Vaatasin, et jõnksu ajal tahhomeetri järgi vahetab käiku. Tundub, et see jama käib ainult siis kui teiselt esimesele käigule lülitub.
On kellelgi olnud samasugune olukord? Kas kast on minemas või on õli vähe või ... ?
Tänud ette kui keegi aidata oskab.
On kellelgi olnud samasugune olukord? Kas kast on minemas või on õli vähe või ... ?
Tänud ette kui keegi aidata oskab.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 käigukast kahtlane
Ei tea mismoodi 523'l küll on aga 530d esimesele ei vaheta. Fooril seisma jäädes vahetab min 2le.
Aga trügiks natuke su teemasse, kui sa ei pahanda. Sportlikust huvist sooviks teada, kuidas toimib üks käigukast. Näide oleks siis selline, et kiirendan näiteks 80ni ja lasen pedaali vabaks. Kas pöörded peaksid langema nagu käiguga pidurdades (iga käik alla viskab pöörded üles) või nagu sidur all ( pöörded vabakäigule ). Enda puhul olen aru saanud, et toimib mõlemat pidi. Pöörded vabakäigul pigem siis kui pidurdan kergelt, mootoriga pidurdamist olen siis tähele pannud kui äkilisemalt kiirendada ja nö vabale hoole lasta. Kui kellelgi oma sama igav kui mul ja viitsib vastata, siis ootan huviga vastust
Autoks siis minu puhul 530d 2001 steptronic kastiga.
Edu!
Aga trügiks natuke su teemasse, kui sa ei pahanda. Sportlikust huvist sooviks teada, kuidas toimib üks käigukast. Näide oleks siis selline, et kiirendan näiteks 80ni ja lasen pedaali vabaks. Kas pöörded peaksid langema nagu käiguga pidurdades (iga käik alla viskab pöörded üles) või nagu sidur all ( pöörded vabakäigule ). Enda puhul olen aru saanud, et toimib mõlemat pidi. Pöörded vabakäigul pigem siis kui pidurdan kergelt, mootoriga pidurdamist olen siis tähele pannud kui äkilisemalt kiirendada ja nö vabale hoole lasta. Kui kellelgi oma sama igav kui mul ja viitsib vastata, siis ootan huviga vastust

Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 käigukast kahtlane
Kas 523 puhul võib olla tegemist kasti patjadega?
Re: E39 käigukast kahtlane
Mul on sama teema, enne seisma jäämist käitub imelikult, ja pöörded ka hetkeks lähevad liiga madalaks. autoks 540 99a
-
- Huviline
- Postitusi: 107
- Liitunud: 30.08.2011 17:38 43
- Peamine sõiduk: Audi A4 1.9TDi S-line Quattro
Re: E39 käigukast kahtlane
Mul sama probleem, aga mingeid imelikke hääli ma küll pole tuvastanud.
Mul käib jõnks läbi (vahetab liiga järsult käiku) kui kohepealt ära lähen ja kui ristmikule lähenedes pidurdan. Ise pidurdan jumala sujuvalt, aga mingi järsk jõnks käib ikka läbi..
Lisaks veel siis niipalju, et ükspäev viskas käigukasti avariirežiimi. Siis ei toimetanud käigukast üldse nii nagu kord ja kohus vaid kiirendades läksid pöörded 5000+ ja jõudu polnud üldsegi nii nagu peaks. Sai siis diagnostika test tehtud ja see tuvastas 4 viga mootoris. Sai need vead ära kustutatud ja nüüd töötab kast nii nagu ennem, ehk siis järsud käiguvahetused.
Oskate öelda mis kastl viga on või mida peaks tegema? Õli taset pole kontrollinud.
Mul käib jõnks läbi (vahetab liiga järsult käiku) kui kohepealt ära lähen ja kui ristmikule lähenedes pidurdan. Ise pidurdan jumala sujuvalt, aga mingi järsk jõnks käib ikka läbi..
Lisaks veel siis niipalju, et ükspäev viskas käigukasti avariirežiimi. Siis ei toimetanud käigukast üldse nii nagu kord ja kohus vaid kiirendades läksid pöörded 5000+ ja jõudu polnud üldsegi nii nagu peaks. Sai siis diagnostika test tehtud ja see tuvastas 4 viga mootoris. Sai need vead ära kustutatud ja nüüd töötab kast nii nagu ennem, ehk siis järsud käiguvahetused.
Oskate öelda mis kastl viga on või mida peaks tegema? Õli taset pole kontrollinud.
Re: E39 käigukast kahtlane
Minu soovitus kõigile, kellel on probleem kastiga.
Esialgu vahetage ära kasti õli ja filter. See võib lahendada kõik probleemid(Kuid ei pruugi)
Mul viskas ka kast avariirežiimi ja käitus imelikult , läksin sinna carmasterisse seal taheti kast kohe maha kista ja juppideks võtta. Õnneks ei olnud nõus, läksin teise teenindusse vahetasin ära õli ja vist ka filtri ja nüüd igal juhul pole enam probleeme olnud kastiga. PS. See õli minu kastis oli kohe väga paks ja must, pole ime et õli ringi ei käinud ja veateateid viskas.
Esialgu vahetage ära kasti õli ja filter. See võib lahendada kõik probleemid(Kuid ei pruugi)
Mul viskas ka kast avariirežiimi ja käitus imelikult , läksin sinna carmasterisse seal taheti kast kohe maha kista ja juppideks võtta. Õnneks ei olnud nõus, läksin teise teenindusse vahetasin ära õli ja vist ka filtri ja nüüd igal juhul pole enam probleeme olnud kastiga. PS. See õli minu kastis oli kohe väga paks ja must, pole ime et õli ringi ei käinud ja veateateid viskas.
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: E39 käigukast kahtlane
Sama lugu minul,nii et ei ole kohe kindlasti vaja pea ees seljakott seljas kasti remontija juurde joostathiery kirjutas:Minu soovitus kõigile, kellel on probleem kastiga.
Esialgu vahetage ära kasti õli ja filter. See võib lahendada kõik probleemid(Kuid ei pruugi)
Mul viskas ka kast avariirežiimi ja käitus imelikult , läksin sinna carmasterisse seal taheti kast kohe maha kista ja juppideks võtta. Õnneks ei olnud nõus, läksin teise teenindusse vahetasin ära õli ja vist ka filtri ja nüüd igal juhul pole enam probleeme olnud kastiga. PS. See õli minu kastis oli kohe väga paks ja must, pole ime et õli ringi ei käinud ja veateateid viskas.

Re: E39 käigukast kahtlane
Täpselt sellist juttu ma kuulsingi sealt carmasterist (Y) edukad mehed.Kuno_T kirjutas:See soovitus on nagu sooja saamise eesmärgil püksi pissimine, kui külm on. Kui õli on kastis tökatiks muutunud, siis selleks on ka mingi põhjus. Jättes põhjuse likvideerimata, ei pruugi pidu pikalt olla.
Eks me näe kui pikalt mul pidu on.
Re: E39 käigukast kahtlane
Palju sul õli ja filtri vahetus maksma läks? Mul sama tee ees.thiery kirjutas:Minu soovitus kõigile, kellel on probleem kastiga.
Esialgu vahetage ära kasti õli ja filter. See võib lahendada kõik probleemid(Kuid ei pruugi)
Mul viskas ka kast avariirežiimi ja käitus imelikult , läksin sinna carmasterisse seal taheti kast kohe maha kista ja juppideks võtta. Õnneks ei olnud nõus, läksin teise teenindusse vahetasin ära õli ja vist ka filtri ja nüüd igal juhul pole enam probleeme olnud kastiga. PS. See õli minu kastis oli kohe väga paks ja must, pole ime et õli ringi ei käinud ja veateateid viskas.
530d 2002.a.
Re: E39 käigukast kahtlane
Ei ole mina kastiremontija ega ka eelpool nimetatud inimestega kuidagi seotud (pole isegi kohtunud), kuid nende jutt on õige. Kui on õli juba kastis tökatiks muutunud siis võin omadest kogemustest öelda, et ega ta enam kaua ei lähe jahthiery kirjutas:Täpselt sellist juttu ma kuulsingi sealt carmasterist (Y) edukad mehed.Kuno_T kirjutas:See soovitus on nagu sooja saamise eesmärgil püksi pissimine, kui külm on. Kui õli on kastis tökatiks muutunud, siis selleks on ka mingi põhjus. Jättes põhjuse likvideerimata, ei pruugi pidu pikalt olla.
Eks me näe kui pikalt mul pidu on.

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM