1. leht 1-st

E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitatud: 11.11.2011 16:51 56
Postitas allarmiin
Tervist. Probleem on 96 aasta E39 528 mudeliga. Nimelt sai hoolduse käigus puhastatud õhuvoolu sensor(ingl keeles MAF sensor) kontaktspreiga ning hommikul käivitades oli sees autol tuntav vibratsioon ning põleb mootori märgutuli. Vibratsioon on suurem kui gaasi EI ANNA, gaasi andes jääb vähemaks. Seda on tunda ka gaasipedaali kaudu. Samas on ka kiirendus aeglasem, tõrksam, justkui hoiaks midagi kinni.
Kas asi võib olla selles et kompuuter salvestas seoses sensori puhastusega veateate? Aitaks äkki aku ajutine lahti ühendamine? Ajutiselt tõmbasin tagant õhuvoolusensori juhtme, see ei muutnud olukorda. Teeninduses pakuti süütepooli viga.

E39 vibratsioon pärast hooldust

Postitatud: 11.11.2011 18:18 38
Postitas Günther
allarmiin kirjutas:Tervist. Probleem on 98 aasta E39 523i manuaalkastiga mudeliga. Nimelt sai hoolduse käigus vahetatud küünlad, puhastatud õhuvoolu sensor(ingl keeles MAF sensor) kontaktspreiga ning hommikul käivitades oli sees autol tuntav vibratsioon ning põleb mootori märgutuli. Vibratsioon on suurem kui gaasi EI ANNA, gaasi andes jääb vähemaks. Seda on tunda ka gaasipedaali kaudu. Samas on ka kiirendus aeglasem, tõrksam, justkui hoiaks midagi kinni.
Kas asi võib olla selles et kompuuter salvestas seoses sensori puhastusega veateate? Aitaks äkki aku ajutine lahti ühendamine? Ajutiselt tõmbasin tagant õhuvoolusensori juhtme, see ei muutnud olukorda. Teeninduses pakuti süütepooli viga.
No aga kui mootorituli põleb, siis on ju ajus ka veateade!!! Mis viga ütleb diagnostika?
Vigasid ju einevaid: õhulugeja, süütepool, süütepooli otsas olevad kummid kaktki jne

Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitatud: 11.11.2011 18:27 34
Postitas allarmiin
Selles ongi asi et ma pole diagnostis veel käinud...

Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitatud: 23.12.2011 19:37 06
Postitas allarmiin
Probleem lahendatud, ilma diagnosti abita. Kõigile kel samasugused sümptomid soovitan vaadata üle süütepoolid: mootor tööle ja ükshaaval süütepoolid lahti. Pool mille juures mootori pöörded ei lange lahtikiskumisel, on vigane.

Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitatud: 30.01.2012 19:23 42
Postitas allarmiin
Keegi väitis kunagi et töötava mootoriga ükshaaval süütepoole tagant kitkudes rikub mootori ära, aga see ei pea paika. :cool:

Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitatud: 30.01.2012 22:25 29
Postitas enn1
Vaata küünlad üle, nende välimuse järgi näha, äkki mõni silinder ei tööta ikkagi korralikult.