1. leht 1-st

E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni

Postitatud: 14.11.2011 21:44 17
Postitas lavrenti
Nädala jooksul olen teist korda märganud et juhipoolt on auto vedrustus 10-15 cm kõrgemal kui teiselt poolt. Ja just siis kui auto seisab. Sõitma hakates vajub uuesti võrdseks. Ei oska paremini kirjeldada kah.
Milles võib probleem olla?

Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni

Postitatud: 14.11.2011 22:06 20
Postitas TimoA
kui ainult seismise ajal ära vajub siis on õhkpadi katki.. mul oli sama jama miski kuu aega tagasi..

Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni

Postitatud: 14.11.2011 22:22 48
Postitas lavrenti
Vastupidi, üks pool tõuseb imelikult kõrgele. Teine pool on normaalses olekus.

Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni

Postitatud: 14.11.2011 22:26 16
Postitas TimoA
Oled sa sellest 100 prossa kindel...

Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni

Postitatud: 14.11.2011 22:33 54
Postitas lavrenti
Ikka olen, kõrgem pool on 10-15 cm rattakoopast ülevalpool, ebaloomulikult kõrgel nagu pool autot on äärekivi peal.
Kui auto on täislastis siis kompressor pumpab padjad kenasti õigele kõrgusele tagasi.

Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni

Postitatud: 16.11.2011 11:06 54
Postitas lavrenti
Ei teki tarkasid mõtteid kellelgi?

Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni

Postitatud: 16.11.2011 11:48 55
Postitas TimoA
üks tark mõte on diagnost...

Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni

Postitatud: 16.11.2011 12:11 08
Postitas Maximaator
Ehk mõni anduritest hakkab saba andma. Annab aegajalt valet infi ???? Miks muidu pumpab ühe poole valele kõrgusele.

Re: E39 probleem, vahepeal jääb auto ühele poole kreeni

Postitatud: 16.11.2011 12:55 58
Postitas lavrenti
Seda arvan isegi. Lähiajal diagnosti minek.