e39 roolilukk jäi peale
e39 roolilukk jäi peale
et siis autoks e39 97a ,istun autosse panen käima hakkan tagurdama aga näe imet rool ei keera ja täiesti lukus , kunagi varem pole mingeid jamasi olnud et ei keera või jääb peale või mida iganes täiesti müstika , hea et sõidupealt peale ei läinud rsk , samas kõik muu toimib käima läheb ilusti ja ei mingit muud jama maha tuli lõpuks nii et rool regullist täiesti üless ja samal ajal edasi tagasi mängida rooliga klõks ja kõik korras , kuni auto seisma jätan jälle on sama jama , kas võib külmapoiss mängus olla või on siiski tegemist mingi asja kulumisega , mida teha kas roolilukku keele saab kätte kui lukk maha võtta ?
Re: e39 roolilukk jäi peale
See lukustus keel on pooleks murdunud suure tõenäosusega. Kindlasti ei tohiks edasi sõita. Selle rooliluku süsteemi saab sealt välja visata. Ilma peata poldid tuleb meisliga katki lüüa või midagi peale keevitada. Ise olen keevitamise kasuks otsustanud. Pärast võid keevitus kohast poldi peaaegu relakaga läbi lõigata ja uuesti ära murda, kui poldi tagasi oled keeranud. Või normaalse peaga poldi sinna asemele panna. Mingi tüüpviga tundub olema vist.. Kahte sarnase veaga autot juba abistanud.. E38 ja E36
F11
Re: e39 roolilukk jäi peale
Võtsin maha luku sain kätte rooliluku osa oligi ära murdunud sain asja ajutiselt tööle aga kõike luku uut vaja seega ka uut võtit mis poleks probleem aga mis immoga teha? Kui nt romlulast uus lukk võtta pakuti uut süütelukku ,võtmeid ja immo plokki kui need külge keeran kas auto käivitub või vaja midagi sünkroonida? Aitäh vastuste eest
Re: e39 roolilukk jäi peale
Võin küll eksida, aga minu meelest sai ainult EWS'i vahetada kuni 09/98a.(ka siis tuleb EWS ja DDE omavahel tutvustada) Alates EWS III'st tuleb vahetada ka mootoriaju... Parandagu targemad, kui loll jutt onAZL kirjutas:Võtsin maha luku sain kätte rooliluku osa oligi ära murdunud sain asja ajutiselt tööle aga kõike luku uut vaja seega ka uut võtit mis poleks probleem aga mis immoga teha? Kui nt romlulast uus lukk võtta pakuti uut süütelukku ,võtmeid ja immo plokki kui need külge keeran kas auto käivitub või vaja midagi sünkroonida? Aitäh vastuste eest

Re: e39 roolilukk jäi peale
enn1 kirjutas:Võin küll eksida, aga minu meelest sai ainult EWS'i vahetada kuni 09/98a.(ka siis tuleb EWS ja DDE omavahel tutvustada) Alates EWS III'st tuleb vahetada ka mootoriaju... Parandagu targemad, kui loll jutt onAZL kirjutas:Võtsin maha luku sain kätte rooliluku osa oligi ära murdunud sain asja ajutiselt tööle aga kõike luku uut vaja seega ka uut võtit mis poleks probleem aga mis immoga teha? Kui nt romlulast uus lukk võtta pakuti uut süütelukku ,võtmeid ja immo plokki kui need külge keeran kas auto käivitub või vaja midagi sünkroonida? Aitäh vastuste eest
Nii hetkel tehti selline pakkumine et 97a 523ia pealt roolilukk koos süütelukkuga 2 võtit(üks uus) ja immo plokk küsiti 30 euri selle lõbu eest mis tundub päris mõistlik , kuidas edasi toimida kui ostaks need ära kas oleks Harju või Raplamaal inimest kes sünkroniseeriks asjad omavahel . sain aru siis nii et EWS on siis se immo plokk ise ja DDE siis rooli peal olev immo rõngas ja võti ? ja need tuleb oma vahel sobitada ?
enda auto samuti 97a aga 525tds (ei tohiks immo plokkidel vahet olla ?) seega peaks nagu se asi teoreetiliselt võimalik olema kuna immo plokk on EWS 2 mõlemal ,
Või siis viimane variant mille peale samuti mõtlesin et võtaks selle immo sealt üldse vahelt ära kuna autole on paigaldatud veel üks korralik immo peale mis pole tehase oma , siis oleks vaja ainult puldi sisu ringi tõsta et kesklukk töötaks või käib se ka läbi immo plokki ? Tuli seganejutt aga mure üpris suur selle süütelukku pärast

Re: e39 roolilukk jäi peale
Kuno_T kirjutas:Roolilukk on koos lukukorpusega, südamik käib välja ja selle saab vana jätta. Immo ei puutu siin üldse asjasse. Või tahad terve auto kohe välja vahetada,? Kuna said juba aru, et E39 roolilukk võib ebameeldivalt üllatada ja nende autode väärtus muudkui langeb, siis milleks seda üldse on vaja korda teha?
nimelt lagunes süütelukk täiesti laiali ja enam ei sa üldse võtit keerata tagumine osa ei liigu kaasa ja traadiga süütelukku osa eraldi kätte ei saanud , alguses oli endalgi plaan ainult roolilukku sisu eemaldada ja kokku laduda tagasi lihtsalt ilma roolilukuta aga kahjuks pani ka süütelukk saba ja sai tehtud praegu ajutine variant et sõita saaks kuni uue süütelukku roolilukuga saan , hea meelega eemaldaks tehase immo üldse vahelt kas keegi teeb seda palju maksma läheks , immo plokk on EWS 2
Re: e39 roolilukk jäi peale
Proovi nende poistega suhelda: http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=61&t=97704
kui nemad hätta jäävad, siis Patrik teeks kindlasti ära.
kui nemad hätta jäävad, siis Patrik teeks kindlasti ära.

Re: e39 roolilukk jäi peale
Kui see IMMO töötab siis miks hakkad teda eemaldama? Vahetad süüteluku ära, võtad oma võtme seest kivi ja paned selle "uue" võtme sisse ning sõidad edasi. 

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: e39 roolilukk jäi peale
vaikeboa kirjutas:Kui see IMMO töötab siis miks hakkad teda eemaldama? Vahetad süüteluku ära, võtad oma võtme seest kivi ja paned selle "uue" võtme sisse ning sõidad edasi.
No asja mõte oleks olnud et siis ei pea kodeerima neid kalleid võtmeid kuna hetkel on ainult üks võti ehk üks immo kivi mis paneb selle auto käima,aga uue süütelukuga 2 võtit ,ilmselt lähen ühe võtme teed ja ongi korras selleks korraks

Re: e39 roolilukk jäi peale
Äkki kannatab muugid ringi tõsta südamikus, saad sama võtme ka jätta? 

F11
Re: e39 roolilukk jäi peale
Nüüdseks asi korras ,uus lukk kogutäiega ja rahumajas immo kivi tõstsin ringi ainult ja vana võtme panin punti sest se keerab uksi kui kesklukk koostöö lõpetab või aku tühjaks läheb.